Yorucu bir setten kurtulduktan sonra derin bir nefes aldım ve eve adımımı attığım gibi banyoya girmiştim. Yorgunluğumu bir şekilde atmalıydım.
Eve de arkamdan eve girmişti. Eve ile beraber yaşıyorduk, Kore'den kopup İngiltere'ye geldiğimde bana yardımcı olmuş hep yanıbaşımda durmuştu. Aramızda ünlü-menajer ilişkisinden çok arkadaş ilişkisi vardı.
İşim bittiğinde bornozumu giyip çıkmıştım ki karşımda Evebelirmişti, elinde de benim telefonum vardı."jimin arıyor." dediğinde hiç vakit kaybetmeden elindeki telefonumu alıp aramayı cevaplandırdım ve kulağıma götürdüm.
"jimin, nasılsın?" dediğimde "iyiyim manolya ama bir sorunumuz var. Taehyung çok hasta ve hastanede yatıyor şuan. Durumu çok ciddi." dediğinde başıma kaynar sular dökülmüştü sanki.
"ne? Nesi var? Hangi hastane? Tamam, hemen geliyorum." dedim ve dolaptan rastgele birkaç kıyafet aldıktan sonra banyoya girdim tekrardan. Eve "ne oldu manolya! Kim hastanede?" diye bağırmıştı.
Üstümü değiştirirken bağırdım. "taehyung!"
"hani şu bana çokça bahsettiğin çocuk mu? Neyi varmış?"
"bilmiyorum, öğreneceğim. Beni birkaç gün idare edersin değil mi? Söz, geldiğimde daha sıkı çalışacağım?" dedim ve banyodan çıktım. Eve de o sıra bavulumu hazırlamıştı, zamandan kazanmıştım.
"tamam bebeğim, dikkatli ol." deyip yanağıma öpücük kondurduğunda gülümsedim. "teşekkür ederim, yine."
Hızlı adımlarla evden çıktım.
Umarım iyi olursun, Taehyung..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
manolya² ⚘ kim taehyung ✓
FanfictionManolya'ya, "bugün benden gideli tam tamına üç sene oldu, sevgilim." seni çok seven Taehyung'un. ━'manolya'nın devamıdır, ilkini okumanız şiddetle tavsiye edilir. to; @minklayy tamamlandı.