Běželi jsme co to dalo a snažili se udržet tempo. Po dlouhé hodině jsme dorazili do jeskyně, ale celou cestu byl až moc velký klid. Mám pocit že nás sledovali. Uchýlili jsme se do nejzazšího koutu jeskyně a byli potichu dokud jsem neprohledala okolí a neujistila se, že je vše čisté.
,,Je to hrozné takhle narychlo utéct, ale neměli jsme na výběr.'' řekl Draco, když jsem vcházela zpět do jeskyně. ,,Já vím, myslím si že už jsou dávno v naší jeskyni a vše tam prohledávají.'' Odpověděla jsem mu jen a šla si sednout na kraj naší skrýše. Po chvíli jsem ale usnula, takže z mého hlídkování nic nebylo.
Ráno mě probudil Draco. ,,Vstávej Arro. Měli bychom jít lovit.'' Musím uznat že je to celkem příjemné probuzení, ale nic to nemění na tom že chci spát! ,,Všichni čekají jen na tebe.'' Řekl to takovým hravým tónem. Sama sebe jsem se zeptala proč hravým. Najednou mě někdo převalil na záda a stoupl si nade mě. ,,Co si myslíš že děláš?'' zeptala jsem se ho a on se jenom usmál a srazil nohy k sobě takže jsem se nemohla moc hýbat. ,,Nechceš vstát dobrovolně? Nevadí! já tě probudím!'' Ne jen to ne. Super! Ten blbec zavol svého úplně mokrého kamaráda, který se oklepal přímo vedle mě. Jsem úplně mokrá a naštvaná, hošánek to bude mít dneska těžký. Konečně ze mě slezl a já se mohla postavit. ,,Dobře, ale za mou špatnou náladu můžeš ty.'' Jen se na mě usmál a odešel. Náfuka, mám ho sice ráda ale někdy je k nevydržení.
Po menším rozhýbání konečně vyrážíme na lov. Ženeme se lesem a zabíjíme vše co se hne. Musíme nakrmit smečku, takže na nějaký pocit lítosti nad těmi tvorečci nemáme ani pomyšlení. Po tom co jsme do sebe s Dracem několikrát narazili a ulovili tři srnky, se vracíme zpátky do skrýše.
,,NE!!!! '' vyhrknu, když vejdeme dovnitř. Do očí se mi nahrnuly slzy a srdce se mi sevřelo. Celá jeskyně byla od krve a všude mrtvá tělíčka vlčat. ,,To nemůže být pravda'' řekla jsem klepavým, vystrašeným hlasem. ,,Ne, to nemohli udělat'' Vyšla jsem ven a zavětřila. Ctím je, jsou blízko a vidí mě. Dneska to pro jednoho z nás nedopadne dobře.
OK :D Další část je na světě a moc moc děkuju MyStoryOriginal za komentík :3 hrozně mě potěšil :3 Táákže nevím kdy tu bude další část ale budu se snažit jí sem dát brzy :)
Nahoře máte fotku Arry a Draca :)
S láskou k vám lucigornerova <3
ČTEŠ
Vlčí láska
FantasyCo se stane, když se z lovu stane boj? Když se z nenávisti zrodí láska? A když se poklidný život změní na záchranu vlastní kůže? Tento příběh je vyprávěn Arrou - bílou vlčicí s fialovíma očima.