Vyjasnění

355 25 8
                                    

Dostla jsemse nad hladinu a nadechla se. Něměla jsem ale dost síly abychse dostala na břeh tak jsem se nechala vláčet oním zachráncem. Ucítila jsem pod sebou pevnou zem a lehla na ní vyčerpáním. Sebrala jsem oslední síly a podívala se a svého zachránce a nemohla jsem uvěřit vlastním očím.

Vedle mě ležel Jack a těžce oddechoval. Proč mě zachránil? Chce mě dorazit osobně? Spousta otázek, žádné odpovědi. Tenhle stav nesnáším. Leželi jsme tam asi půl hodiny. Užívala jsemm si ten pocit uvolněnosti. Nebála jsem se, možná mě v příštích minutách potká smrt. S tím už bohuželnic neudělám. Jack vedle mě zakašlal. ,,P-proč jsi mě z-zachránil?'' Musela jsem se zeptat, už mě ta nevědomost štvala. ,,Proč? Sám nevím. Jak jsem tě tam viděl.Jak jsi se potápěla a byla smířená se smrtí. Nedokázal jsem tě té smrti předat.'' Páni. To je asi jediné na co se zmůžu. Koukám na něj jako na ducha. Pusu mám do O a nemůžu uvěřit tomu co právě řekl. ,,Uvědomil jsem si že tě pořád miluju a nedokázal bych tě nikdy zabít. Chtěl jsem být silnější, lepší. Ale proč?! Jsem sobeckej kretén!! Omlouvám se za všechno co jsem ti udělal. Vím že je to neodpustitelné, ale udělal bych cokoliv abych to napravil. Prosím, umožníš mi to napravit?'' O mě miluje... Nevím jestli mu dokážu někdy odpustit. Sakra! Nemůžu pořád myslet na minulost! Vždyť mi právě zachránil život! ,,J-já nevím. Musím si to promyslet. Ale jedno vím určitě. Od teď už nejsme nepřátelé.'' Docela riskuju, ale risk je zisk ne? ,,Ne, to nejsme. Teď jsme spojenci a také vyhnanci (to se rýmuje :DD). Já jsem se záchranou tvého života stal zrádcem, jsem už jenom prašivej pes.'' ,,Věř mi, že nejsem št´astná, že jsi takhle skončil. Mohl jsi být silným obávaným vlkem. Tak jak jsi to vždy chtěl. Mohl jsi být pánem lesa a ochráncem smečky. Toto všechnojsem i vzala.'' Podíval se na mě tvrdým a odhodlaným pohledem. Posunul se ke mně blíž a upřeně se mi zahlděl do očí. ,,Není to kvůli tobě. Udělal jsem to proto, že jsem chtěl. Bolo to mé rozhodnutí a už od tebe nikdy nechci slyšet že za to můžeš ty.'' 

Cvíli jsme tam takhle leželi a přemýšleli. Po pár hodinách spánku a nabírání sil jsme se zvedli a vyrazili společně vstříc novému životu.

Nová část je tu ladies and gentlemans ! :D Chci se omluvit za to že to píšu po dlouhý době, ale jáse na ten wattpad moc nedostanu :( doufám že mi rozumíte :)

Začíná se nám to překrucovat :D, co myslíte? Myslí to Jack váážně nebo si s í jen hraje? :)

Každý vote nebo komentář potěší :)

lucigornerova <3

Vlčí láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat