Събудих се и виждах, че съм в гола стая. Болеше ме цялото тяло. В устата имах вкус на кръв. Опитах се да стана, но бях завързана здраво за дървен стол. В стаята нямаше абсолютно нищо, освен по стените и пода петна кръв. Премигващата лампа ми дразнеше зрението. Какво правех тук? Видях да влиза през вратата мъж. Бе доста плашещ. По ръцете имаше татуси. Кафява коса и зелени очи. Висок и здрав. Доближи се до мен и ме погледна с плашешта усмивка, но очите не изразяваха емоция. Отвърза ме и ме задърпа за ръката през сивите и мрачни коридори. Тук атмосферата бе доста подтискаща и плашешта. Спря се и ме бутна в една стая. Същата сива с едно легло и нощтно шкафче, което бе от дърво което се люпеше.
- Не си и помисляй и да бягаш.. иначе ще те убия! - каза с твърд и сериозен тон. Имаше доста плътен и дрезгав глас. Дрехите ми бяха в попила кръв и бяха скъсани. На леглото имаше блуза и дънки. Облякох ги. Нямаше с какво да промия раните си, което ме изнервяше. Имах рани от въжетата с които ме бе вързал за стола. Кожата ми бе суха и окървавена. Легнах на леглото и се загледах към тавана. В стаята нямаше ни един прозорец. Само една опушена лампа. Стените бяха бетонови и омацани с различни неща. На едната стена бе изписано "Свобода?". А на друга "Живот!" и "Ада тук?!". Имаше и още много други подобни надписи, но не беше време да ги чета, а да се измъкна от тук...
YOU ARE READING
Последната капка кръв
ActionНа Мелиса живота и става като ад, след като е отвлечена от Даниел! А кой е той? Чети и ще разбереш...