-Éjjesztő!Amy kejj fej-ugrik rám.
-Hagyjál már Sandra- a húgom minden egyes nap így ébreszt már kezdem megszokni, de hogy szombat reggel 7-kor a fülembe üvölt ezt nem tudom tovább tolerálni.
-Boldogítsd Stephaniet-lököm le az ágyamról mérgesen.
-Rejjendben-selypegi szomorúan,majd egy rántással lehúza a takarót rólam és kiszalad az ÉN takarómal!
-Szandra gyere vissza- kiabálom neki, nem hiszem el hogy ez a tökmag enyire kikészít.
-Légyszi,Szandra-kezdek el könyörögni,de hát minden hiába.Még jó hogy tartok az ágy alatt egy pót takarót.
Csöööööpp,csiiiiiiip,csöööööp
Mi ez már megint?Miért nem lehet az embert békén hagyni?
Megnézem az időt és látom hogy délután 2 van.
Kiszáltam és hallom hogy a családom már megint veszekszik.Éljen.-Jó reggelt-nyitok be a konyhába.
-Még csak most költöztünk ide muszáj megint "jóban"lenni a szomszédokkal?-néztem körbe és megláttam Szandrát ahogy 7 takarót dugdos a háta mögött.
-Szandra ad vissza a takaróm -kiabál Stephanie a nővérem. -Amy azt mondta hojj mejjek hojád-keni rám az egészet.
-Ez nem igaz...-kezdem én is el.
Még jó pár percig üvöltötünk egymással.
Öt lánytestvérem van, szegény apa néha nagyon sajnálom:(
Végül ez lett, mindenki vissza kapta a maga paplanját,de már senki se volt álmos ezért elkezdtek társasjátékozni.Én fel mentem azzal az ürügyel hogy tegnap szakitott velem a barátom.Ez igaz is, de közös megegyezés volt.
Steven szeretett engem csak nem akart távkapcsolatott, ahogy én sem.
Az asztalon egy sárga levelet találtam.Nem értem miért pont az én asztalomon van.
-Anya-üvöltök le.
-Igen, drágám?
-Minden csekk meg van?-kérdezem kiabálva.
-Igen miért?
-Semmi-aztán becsapom az ajtóm, így jelzem végeztem.
Mi lehet ez? Bekapcsolom a tévém.Pont a Beavatott megy.Imádom ezt a filmet.
A sárga boriték meg biztos egy régi csekk lehet,nem is akkarok tovább ezen gondolkozni.Majd szétépem és kivágom a boritékot.Szeptember 1.
Suli kezdés."Alig vártam".Szandra megint mindenkit felvert.Bár ez most jól jött.
Lilian a legidősebb már kora reggel elment az egyetemre(jogot tanul).Stephanivel egy iskolába fogunk járni,egy élmény lesz.Megint minden fiú körülötte fog forogni.Magas,hosszú méz színű haj,vakitó kék szemek.Minden férfi álma.Bezzeg én fekete haj, átlagos barna szempár és a magasságom is átlagos.
-Gyere már Amy-kiabál Stephanie.
-Jó jövök-kapom magamra az új
kardigánom.
-Izgulsz az új suli miatt-kérdezem
meg Stephanietől.Tényleg kiváncsi vagyok, meg persze hogy elüssük az időt.
-Nem-mondja persze nem kérdezi meg én miképp érzek.
-Az tök jó-csacsogtam tovább-ne-
ked biztos a leghelyesebb srác jut
és tuti itt is bál királynő leszel és
megint letagadsz a barátaid előtt...
-Neked meg mi bajod? -kérdezi
úgy mint ha érdekelné.
-Semmi -válaszolom és kiszálok a kocsiából majd körül se nézve bemegyek az új sulimba.
A portán odaadták az órarendem.
Első óra kémia.Miután 5-ször eltévedtem úgy döntöttem segitséget kérek.
Egy lány aki pont annyi idős mint én útba igazított, sőt el is kísért.
Közben kiderült az egész város
tudja hogy ideköltöztünk.Na szuper.
Végig szenvedtem az órákat és haza indultam.
Teresa a 8 éves húgomnak nem
sokára szülinapja lesz ezért jó kislányhoz híven vettem neki valami csicsás marhaságot.
Éppen palacsintát csináltam amikor zajt hallottam a bejárati ajtónál.Megfogtam egy tiszta serpenyőt.Senki se ér ma haza 5 előtt
még direkt megis beszéltük a családdal.
Ekkor kinyilt az ajtó és a tükörben megláttam egy fiút fegyverel a kezében feketébe öltözve.Az arcát nem láttam mert maszk volt rajta,de látszot hogy nagyon izmos lehet.
Mikor a konyhának háttal, fel nézett a csillára én gondolkodás nélkül leütöttem.
Ekkor egy kéz kicsavarta a kezemből a serpenyőt és körölöttem minden elsötétült.
YOU ARE READING
Spies
RomanceA 17 éves Amy egy kisvárosba költözik hatalmas családjával.Egy nap megkeresi egy nemzet közi kémügynökség,hogy Amy kémnek született.Szívdöglesztően helyes,de arrogáns Dennisel,a beképzelt Adammal és a pláza cica Dianával útra kél hogy megmentse Angl...