7.rész

32 4 1
                                    


-Megmondanád végre hova megyünk? -tettem fel a kérdést ami már azóta fúrta az oldalam mióta megláttam.
-Nem -közölte teljesen lazán.
-Ó és miért nem?Azt hiszem tartozol nekem magyarázattal -fordultam teljes testemmel felé.
-Mit akarsz hallani? -vette le a szemüvegét, hogy mélyen bele nézen a szemembe.A világosbarna szemei egyszerűen elvarázsoltak.Inkább elforditottam a tekintettem.
-Például azt hogy tegnap miért törtétek fel a házamat és raboltatok el, aztán miért hazudozik nekem egy olyan fiú aki még a nevét sem árulja el és ezek után megjelenik a sulink előtt berángat a lopott kocsiába és azt várja üljek teljesen némán? -az utolsó mondatokat szinte üvöltöttem.
-Jól van nyugi -már nyitottam volna a szám, hogy ő aztán engem ne nyugiztason, de megelőzőtt -mindent meg fogsz tudni csak ki kell várni az alkalmat.A mamám mindig ezt mondja -tűnödött el.
-Szóval a nevem Dennis és tisztázuk ez nem lopott kocsi és nem szoktam hazudozni.Nagyon sajnálom hogy így tudtad meg apádról a dolgokat -pillant le rám.Én meg idegeségemben mocorogni kezdtem.
-Mennyit kell még várnom a magyarázatodra? -kérdeztem morcosan.Kb. semmi újat nem mond ez a szexi srác.
Pfuj nekem nem szabad ilyeneken gondolkoznom.
-Hízelgő, hogy tőlem várod a buta kérdéseid válaszait, de eszemben sincs válaszolni rá.Mielőtt kiugranál az ablakon -kapta el a kezem.Ahol hozzám ért olyan bizsergést éreztem, amikre nincsenek szavak.Talán ő is érzi mert elhallgatott és engem néz. Aztán erőt vesz magán és elengedi a kezem.Azonal kialusznak a vibráló szikrák körölötünk.
-Khm -köszörüli a torkát -azt hittem meg szeretnéd tudni, hogy mi forog körülöted -mondja nekem, de már nem engem néz. Sőt mint ha direkt kerülné a tekintettem.
  Én még mindig a történtek alatt gondolkoztam.Amikor hozám ért olyan volt mint ha régen elveszítettem volna a másik felem és most meg vissza kapnám.
-Mi van megkukultál? -teszi fel ezt a bosszantó kérdést.Komolyan ez a fiú nem tudná befogni addig amig rajta gondolkozóm?
-Haho!Aaaaammmyyy -nyújtotta el a nevem és meglobálta a kezét előttem.Nem, nem tudja befogni.
-Deeeeennnniiiisss -utánoztam -minden oké és akkor kimagyaráza el nekem a "dolgokat"?
- A kémek igazgatója, kérlek ne nézz így rám nem bolundultam meg.
Kiléptünk a kocsiból, amikor Dennis elkapta a karom magához rántott, felkapott a karjaiba és megindult egy épület felé.

SpiesWhere stories live. Discover now