Szereplők

45 3 0
                                    


Arra gondoltam,hogy leirom a szereplőket.😉

Amy Carter(vagyis én) középig érő fekete haj,barna szem semmi különleges.Kb.167 cm lehetek.Nagyon szerettem szertornázni,de egy baleset miatt abba kellett hagynom...
Imádom a lóvakat.Járok is lóvagolni.Két legjobb barátnőm Betty és Karen mindig mellettem állnak.Teljesen felfordult az életem mikor leütöttem egy srácot.

Lilian Carter.Ő a legidősebb közölünk.21 éves.Barna hosszú haj és átlagos barna szem.Úgyan olyan magasak vagyunk.Jogot tanul és van egy barátja Scott.Elvileg még 5 hónapig boldogítja az életünk aztán Scottal együtt elköltöznek New Yorkba.(mivel Scott ott él)

Stephanie Carter.18 éves.Derékig érő dús hosszú haja és kristály tiszta szeme mindenkit elvarázsol.Kivéve engem.Nagyon rossz a kapcsolatom vele.Anya állítása szerint régen össze voltunk nőve.Most ha lehet a legmeszebbre elkerülöm.A költözés előtt a suliban letagadott engem.Ő volt a legmenőbb.Megnyerte az összes szépség versenyt.Ki nem álhatom.

Paula Carter.Az én legidősebb húgom.13 éves, szép lány.Olyan mint Lilian.Bár mostanában egyre több panasz érkezik rá.Egy folytában fiúzik.Ezt anyáék nem tudják hál'istenek.

Teresa Carter.8 éves.Aranyos kislány.Csöndes, barátkozós.Kitünő lett tavaly és gyönyörűen fuvolázik.Nagyon megviselte a költözés.Most együtt kell lennie Sandrával.

Sandra Carter.5 éves izgága húgom.Mindenki imádja.Vidám és hiperaktív.NAGYON,de ettől függetlenül minenki szereti.Nagyon szépen énekel.

Dennis akit fejbe ütöttem.Szivdöglesztő a sötét barna hajával és ragyogó kék szemével.Velem egykorú lehet.Kidolgozott izmai vannak.

A lány (Diana) magas, festett szőke haj és szürke szemek.Az egyetlen lány a kis "csapatban".18 éves lehet.

A fiú (Adam) vidám fiú.Magas és izmos.A feladatát nagyon komolyan végzi.Soha nem kerülnék össze vele.Annyi idős mint én.

SpiesМесто, где живут истории. Откройте их для себя