-Fantasztikus, most hogy levonszoltál, átcipeltél és tönkre tetted a gerincem megmondanád hol vagyunk? -Dennis úgy tett mint ha nem is hallana vagy látna.Szuper.
-Ez emberrablásnak számít, fel is jelenthetlek -fenyegetőztem.Erre rám néz elmosolyodik és felém hajol.Gyönyörű kék szeme csak úgy ragyog.Az orra az enyémet súrolja.
-De nem fogsz, mert olyat mutatók amiben még nem volt részed -azal elhajol, már 1m van közötünk.Azon veszem észre magam, hiányolom a közelségét.
Milyen jó volt az amikor a karjaiban voltam.Persze az nem mikor bekötötte a szemem egy sálal majd belököt valahová és így kellett lecsúsznom egy hatalmas csúzdán.A végén meg elkapott. Az volt a legjobb az egészben.
-Á Amy Carter? -jött be egy 40-50 év körüli férfi.Fekete szmokingot viselt.Ősz haja és barna szeme van.Első megérzésre szimpatikusnak tűnt.
-Igen és ön kicsoda? -probáltam kedvesnek tűni, de nagyon nehezemre esett ezek után.
-Kérlek foglalj helyet, mindent elmagyarázok neked -azal le ült az egyik kényelmes fotelbe.
Egy szobában voltunk, csak hárman.A fal narancssárga, a foteleken kivül nem volt semmilyen bútor.Kicsit meg ilyetem.Teljesen egyedül két ismeretlen fickóval.Nem szabad nyugtalannak tűnnöm.Azt ha észre veszik baj lesz.
Vettem egy mély lélegzetet és leültem a fotelre.Dennis az idősebb pasas háta mögé állt.Ez borzaztóan idegesítet.
-Gondolom vannak kérdéseid, de azt szeretném kérni hogy várj vele addig amíg be nem fejezem -nézett a szemembe a férfi.Erre most mit szóljak?Az lesz a legjobb ha csöndben maradok.
-George King a nevem.Én vagyok ennek a cégnek a feje.Ezt így cégnek nevezzük mások előtt.Igen, biztos hallottad a ügynökeimtől, te kémnek születél.
-Hogy mondta?Mi van?Nem akarok valami őrült kisérlete lenni.Tuti hogy nem vagyok "kém".Ez őrület! -azonnal elkezdtem kérdésekkel bombázni.
-Tudod a kémek nem rosszak.Ha mi nem lennénk 89%ra meg nőne a bűnözés a vársoknál.Minden gyereket megvizsgáljuk születésekor.Egészen 5 éves koráig egyfolytában figyeljük a gyerekeket.Tudod addig fejlődik ki milyen képeségekkel rendelkezik.Amikor betölti az öt éves kort össze gyűlik a tanács és meg vitatják a gyereket.Lehet-e kém vagy sem.
Téged majd nem beválasztottak a kémek közé.Jött valaki akivel ugyan olyan jók voltatók, csak ő közelebb lakot Honkonghoz, ezért inkább őt választotta a vezetőség.12 éves korban magyarázuk el a kiválasztottoknak ezt az egészet.Ők választhatnak.A kémek semmire sem kötelezik a tanoncokat.Ha nem akarják ezt választani kitöröljük az emlékezetüket és ott folytatják az életüket ahol abba maradt.Ha viszont azt mondják szeretnének csatlakozni, akkor 5 év teljes kiképzés vár rájuk.Persze ezt mind titokban kell tartani, mind a szüleik, barátaik, rokonaik előtt.Dennis akivel már meg ismerkedtél -nézett hátra a fiú.Én meg döbbenten hallgatam.Minden szavát "ittam" -Az egyik legjobb kémünk.Tudomást szereztünk arról hogy II.Erzsébetet el akarják rabolni.Dennis, Adam és Dianát bizták meg akadályozák meg ezt a tragikus merényletet.Nincsenek elegen.Ezért kellesz te.Minden meg van benned ahoz hogy szuper kém lehess.
Most jöhetnek a kérdések -Fel se fogtam amit mondott.Probálom megemészteni ezt az egészet.5 perc is eltelhetet.Nem mondtam semmit csak feldolgoztam (amenyire csak tudtam) az egészet.Majd jöttek a kérdések, annyi mindent akartam kérdezni.Nem tudtam választani, de végül megeredt a nyelvem.
-Miért nem választanak másik kémet?Gondolom nem csak 3 kém dolgozik itt -erre borzatóan kiváncsi vagyok, miért én kellek.
-Ez nagyon jó kérdés -hátra dőlt a széken és lehunyta a szemét, majd így válaszolt nekem -minden kém aki nálunk dolgozik fontos küldetéseken van.Nem szakithatjuk meg őket küldetés során.
-Mit kapnak az ügynökei?Pénzt?Vagy talán igyen pizzát? -erre felnevettet, sőt mint ha Dennis is halványan elmosolyodott.Mire oda néztem újra a mogorva, laza Dennist látam.
-Természetesem pénzt kapnak, ha sikeresen végeznek el egy küldetést.
-Kötelező minden küldetést elválalni a kémeknek?
-A küldetéseket úgy választjuk ki hogy mindenkinek a legjobb legyen.Nem kötelező elválalni.
-Ki választja ki? -tettem fel a következőt.
-Én -jött a gyors válasz.
-Miért nem emailben küldték el ezeket az infokat, akkor mindenki meguszta volna épségben -tettem hozzá és Dennis ragtapaszos fejére néztem.
-A fene gondolta hogy ez lesz.Nem gondolod hogy emailben küldöm akkor bárkinek megmutathatod?Egyépként hagyományosan egy sárga boritékban mindenről tájékoztatunk -mondta George.
-De persze neked muszáj volt fejbe vágnod engem, neked mindent máshogy kell csinálni,mi? -szólt Dennis mérgesen.
-Egyáltalán nem bánnom, örülök hogy kétszer is részem volt ilyen jó élményben -vágtam vissza dühösen.
-Ha neked ez jó élmény milyen lehet az mikor örülsz valaminek.Tuti egy férfi sem bír melleted maradni 2 percnél tovább -húzta ki magát, a szemébe nézve gúnyt láttam.Már válaszoltam volna egy cifrásat, de George közbe szólt.
-Ennyi lenne mára.Ha elválalod nyugodtan tegezhetsz.24 órát kapsz az eldöntésre.Figyelmeztetlek ha válalod nagyon kemény dolgok várnak rád.Dennis majd haza kísér.Viszonlátásra -kezet ráztunk és kimentem az ajtón.Szeretnék nagyon boldog új évet kívánni mindenkinek!❤
YOU ARE READING
Spies
RomanceA 17 éves Amy egy kisvárosba költözik hatalmas családjával.Egy nap megkeresi egy nemzet közi kémügynökség,hogy Amy kémnek született.Szívdöglesztően helyes,de arrogáns Dennisel,a beképzelt Adammal és a pláza cica Dianával útra kél hogy megmentse Angl...