2.rész

47 5 2
                                    


-Érted fejbe ütött?!-hallottam meg egy hangot mellettem.
-Mindenkinél elő fordul ilyen.-szólt egy női hang.
-De nem nálam,én egy profi vagyok erre jön egy kislány és kikészít,többet kell gyakorolnom...-kalandozott el az előző hang.A szememet nem mertem kinyitni.Annyira félek.Hál'istenek apa nem tartja magánál az értékeit.A legbiztonságosabb helyen tartjuk.De mi van ha megölnek,mert hallottam és kihalgattam őket.
-Fejezd már be,Dennis!-ripakodott rá egy teljesen ismeretlen hang.Hányan lehetnek?Eddig arra tippelek hárman, de kitudja?
-Sok dolgunk van.Nem érünk rá egész nap a rinyálásodat hallgatni, amúgy is így legalább leteszteltük a kiscsajt.-mondta büszkén újra a másik fiú.
Mi az hogy kislány és kiscsaj!?
Nem vagyok én már óvódás!!!
-Hát tényleg belevaló csaj, és az ízléséből ítélve már most legjobb barik vagyunk, de talán túl sok rajta a mű cucc -szólalt meg újra  a lány.
-Hogy érted hogy túl sok rajta a mű?-kérdezte meg az előző férfi hang.
-Hát nem látod?Egy ember nem lehet ennyire szép,tökéletes az orra és a szemöldöke íve,meg a piros telt szája és a...
-Jól van értem, hogyhogy észrevetted?-beszélt megint az a hang.
-Lány vagyok,és csak lemértem hogy vetélytárs-e vagy barát -magyarázta a lány.
Úgy éreztem mindenki engem néz.
-Helyes, meg bályos is talán, de akkor is leütöttek engem, de úgy se érdekel titeket ez,mi?!-támadt rájuk Dennis,azt hiszem igy hivják.
-Most mit akarsz pátyolgasam a lelked?Kaptál már jeget a fejedre elég legyen mára ebből -kiáltott rá a lány.
-Szerintem már felébredt -beszélt bele a másik fiú.
  Valaki elkezded csikizni,muszáj volt felröhögnöm és kinyitnom a szemem.
  A látvány:1 fiú (az akit sikeresen leütöttem) éppen a talpamat csikizte.Mellettem volt egy kómód rajta a serpenyőm ösztönösen megfogtam és mielőtt bárki bármit tehetett volna újra leütöttem Dennist.
  Sajnos mellette volt a másik fiú aki megint elvette tőlem a serpenyőt, de már nem tette le.Tanult a hibából.
-Te őrült! Hogy merészelsz serpenyőt emelni rám -üvöltött rám a Dennis vagy tudja fene.
-Betörsz a házamba és még neked áll feljebb?-kiáltottam én is rá.
  Dennis (vagy ki) lehúzta a maszkját és a tükörben megnézte a sérülést.
Úúúúúhhhhhh,Áááááááhhhhhh,
a-tya-ú-ris-ten!!!
  Milyen helyes!Nálam egy fél feljebb magasabb,sötétbarna haja belelógótt a homlokába,vakitó kék szemei kiemelték az arcát.Annyi idős lehetett mint én.Ja és olyan dühös pillantásokat vetett rám, hogy az  szinte már fáj.Miközben egy nagyon csúnya sebet nézett,elkezdett vérezni a sebe.
Megsajnáltam,aztán rájöttem meg akar lopni.A sajnálatom ahogy jött el is múlt.
-Ha a pénzemért jöttetek sajnálattal közlöm,de rossz helyen keresgéltek.-közöltem a lányal aki azzal a fiúval álldogált aki még mindig feltartott kézzel fogta a serpenyőt.
-Ne aggódj nem azért jöttünk hogy kiraboljunk -"nyugtatott" meg.
  Egyébként nagyon szép volt.Szőke haja volt.Nem annyira mint Stephanienak, de hát nem lehet mindenki olyan "tökéletes".
Szürke szeme és kicsi orra,nem mellesleg nagyon magas.Magasabb mint Dennis.
-Hát akkor meg mit kerestek itt?-tettem fel elég rondán a kérdést.
-Érted jöttünk -felelte teljesen normálisan a serpenyőt tartó fiú.
Na jó ez kezd para lenni.A fiú ugyan olyan magas volt mint a lány.Világos barna haj és barna szem.
-Mi van?-tettem fel ezt a frappáns kérdést.
-El fogsz jönni velünk ha akarod,ha nem.-szólt be nekem a tükörben magát nézegető fiú.
-Erőszakkal akarsz engem elrabolni?-nyilván való,de muszáj volt feltenem.
-Nem,ha nem kényszeritesz más eszközökre,bár rólad beszélünk Amy -nézte meg újra a sebét.Honnan tudja ez a nevem?Egyszer csak hatalmába kerített a boldogság.Ezt nem szabadna.
-Honnan tudjátok a nevem?-néztem a lányra.Benne bíztam valamiért a legjobban.
-Figyelj mindent elmondunk csak  itt nem biztonságos.-suttogta a lány.
-Nem, én nem fogok idegenekkel elmenni szóval vagy elraboltok vagy örökre békén hagytok.-annyira biztos voltam benne hogy nem fognak erőszakot alkalmazni.
-Nem hagytál más lehetőséget- lépett hozzám Dennis és befogta a számat,a lány egy parfümnek néző üveg vett elő amiből olyan illat jött elő hogy azonnal elvesztettem az eszméletem.Megint.

SpiesWhere stories live. Discover now