9.rész

29 3 0
                                    


Elválaljam?Vagy ne?Biztos nagyon veszélyes lehet.De mindig arra vágytam legyen valami kaland az életemben.Dög unalmas, ha elválalnám legalább ez a problémám elmúlna.Hülye vagyok?!Komolyan azon gondolkozok hogy beáljak a kémekhez?Teljesen megbolondultam.Nem gondolhatok mindig magamra.Ez a "munka" nem csak rám jelentene veszélyt hanem a családomra is.

-Paula neee -üvöltöttem.Vagyis csak probáltam.A torkomon nem jött ki egy hang sem.Egy sűrű erdőben voltam.Honnan jön ez a fura köd?Nem láttam semmit csak a halott húgomat a földön.Megprobáltam megfordulni,de nem sikerült.Elkezdtem hisztérikusan sírni.A teljes idegösszeomlás szélén álltam.Ebben a pillanatban fény öntötte el a az egész erdőt.Megfordultam és Dennist látam magam előtt.
-Te meg hogy kerülsz ide? -kérdeztem meg.A teste tiszta vér volt, ő viszont mosolygott.
-Úgyan úgy mint te -lépett közelebb.Én azonnal hátrébb léptem.Nem tetszet ez az egész.
-Kinek a vére van rajtad? -tettem fel.
-Senkié.
-Itt valami nem stimmel.Előbb láttam Paulát ahogy össze esik és minden csupa vér.Aztán megjelensz te és rajtad is vér van mint egy rossz horror filmben -hátra fordultam.Meg akartam nézni mi van Paulával.De ő nem volt ott.Ekkor kezdtem el félni.Remegve vissza fordultam és megláttam Paulát,Teresát,Sandrát,Lilliánát,
Stephaniet,anyát,apát,Dennist,Jacobot,Dylent,Rubyt és az összes többi barátomat meg rokonomat.Holtan.Mind véresek,egy kupacban vannak.Fölöttük egy 18 éves körüli lány.Véres késsel a kezében.Csak nevett és azt mondja.
-Most te következel!

Zihálva ébredrem fel a rémálmomból.Úgy tűnik elaludtam a nagy töprengésben.Pfuj teljesen átizzadtam és ki is száradt a szám.Lementem a konyhába.Kitöltöttem egy pohár narancslevet, majd vissza mentem a szobámba.Még tele volt a lakás dobozokkal.Nem nagyon rendezkedtünk még be.Meg fogtam egy tiszta pizsamát és elmentem zuhanyozni.Éjjel fél három.Nem tudtam aludni.Sandra egyszerre csak bebújt az ágyamba.
-Hadd majjadjak itt.Nen tusok elaludni.
-Na jó most az egyszer.
-Köszi
A hideg lábát az enyémhez nyomta, aztán hozzám bújt így aludtunk el.

Sajnálom elég rövid lett és nagyon lapos.Csak nem nagyon jöttek az ötletek.Probálom hozni az új részt!❤

SpiesWhere stories live. Discover now