Inceputul(pt.2)

351 41 3
                                    


    Azi mama m-a trimis sa ii duc o placinta noului vecin. Am incercat sa ma eschivez, pentru ca am inceput sa am grija cu Derek de la intamplarea de pe hol, dar mama m-a obligat. Am batut incet in usa, iar el a intredeschis-o. Din inauntru venea o racoare ce iti dadea fiori. M-am balbait si i-am oferit placinta. El mi-a spus : "Nu am nevoie de placinta ta, nu am nevoie de nimeni si nimic!". Apoi tot ce imi amintesc este o usa trantita in nas si o placinta in fata.

   Am plecat acasa si am incercat sa uit, dar toata noaptea m-am gandit doar la acele cuvinte : "Nu am nevoie de nimeni si nimic!...". Pana la urma cine este Derek, de ce se comporta asa?? Am o presimtire ciudata legata de el. Astazi la scoala mi s-a parut ca inca sangera, am incercat sa il intreb daca e ok, dar m-a alungat printr-un gest. Toata ziua a stat cu capul in caiet desenand ceva. Cand am mers sa imi iau geaca, am vazut cu coada ochiului portretul lui Brick, care parea foarte speriat de ceva.

    Urmatoarea zi am asteptat pauza de pranz, cand el se aseza pe banca de sub nuc si rontaia Lays. M-am asezat langa el si m-am prezentat. Apoi m-am gandit sa incerc sa vorbesc cu el. Dar el raspundea doar cu da si nu, iar cand l-am intrebat de ce locuieste singur a inceput sa tremure de furie. Am considerat ca e momentul sa plec. Cam asta a fost toata conversatia mea cu Derek.

   Dupa toata treaba asta a mai aparut si Katy care imi spunea ca nu ii place de loc de tipul cel nou(lucru pe care sigur ca Loise il bagase in cap). Am incercat sa ii explic ca e un tip de treaba, doar ca are niste probleme, dar cand spune ceva, nu ai cum sa o intorci. Oarecum s-a suparat pe mine ca nu ii dadeam dreptate, dar mi-am cerut scuze. M-a iertat si m-a sarutat. Imi amintesc ca saruta foarte bine si cred ca multi ma invidiau pentru asta. In ziua aceea am iesit cu Katy, dar de data asta era si Loise cu ea. Loise semana foarte mult cu Katy, doar ca Katy e bruneta si Loise e blonda, iar Loise nu imi zambeste niciodata, pare un avocat in trup de fata. Nu am stat prea mult, pentru ca fetele tot vorbeau despre haine si chestii gen.

    M-am hotarat ca a doua zi dupa ore sa imi iau inima in dinti si sa ii bat din nou la usa. Si am facut-o. Derek mi-a raspuns suparat si a vrut sa inchida, dar ceva m-a facut sa pun piciorul in usa. Am spus : "Stai, imi pare rau pentru faza de ieri, voiam doar sa discutam, ma gandeam... nu vrei sa vii pe la mine??". Derek a stat si s-a uitat in gol cateva minute dula care a spus ca nu, dar l-am batut la cap pana a acceptat. Ai mei nu erau acasa, asa ca am putut sa il aduc fara probleme. Am discutat vreo 20 de min despre ce ne place la amandoi, dupa care am incercat sa vad de ce e asa suparat mereu. Tot ce a raspuns a fost : "E vina lui, EL mi-a luat familia...". Nu am reusit sa aflu mai multe, dar totusi am reusit sa vorbim, e un progres. M-am gandit ca daca vom fi prieteni trebuie sa ii zic de Katy, dar am zis ca nu e momentul potrivit, asa ca mi-am luat ramas bun de la el.

  

   

Ciudatul de pe strada WallrowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum