Revederea(pt.1)

288 39 1
                                    

    Exact cand credeam ca totul e ok s-a intamplat. Am mers in vizita la Derek. Cand sa plec, am dat noroc cu el si am simtit ceva. Energia din nou. A inceput sa ma doara capul ingrozitor si am vazut ceva. Era Katy!! Era in padurea de langa oras, impreuna cu parintii lui Derek. Deodata totul s-a oprit si l-am vazut pe EL. Mi-a spus sa vin noaptea, la 12 fix, in padure sau Katy o pateste. I-am spus totul lui Derek, care a dorit sa vina, tanjea dupa razbunare.

    Avand in vedere ca acum suntem foarte apropiati i-am spus totul lui Loise. A incerca sa ma opreasca. Am refuzat. Ea tot spunea ca e doar o capcana si ca Katy e moarta. Am tipat: "Nu!! Minti!!" si am fugit acasa. La 12 fara un sfert eram pe drum cu Derek. Tremura de nervi, nu mai avea rabdare, voia razbunare. In sfarsit am ajuns la intrarea in padure. Am hotarat sa intram. Imediat ce am intrat, am vazut-o pe Katy, dar nu era Katy pe care o stiam eu. Avea ochii rosii si tot ce facea era sa loveasca lucruri. Deodata a aparut EL. Derek a vrut sa se apropie, dar a fost aruncat imediat in spate. EL a inceput sa ma ameninte in toate felurile, spunand ca daca nu il omor pe Derek ma va omori el pe mine. Deodata, am inceput sa ii aud gandurile. Am auzit: "Ce copil nesabuit!! Bine ca nu stie ce putere are!". Am incercat sa ma apropii de el. Am reusit, dar a spus ca daca mai fac un pas ma omoara. Am mai facut un pas si am realizat ce s-a intamplat. Cand Derek era sa moara aducandu-mi sufletul inapoi, a absorbit tot ce era rau din el, tot ce EL putea controla. Am inceput sa alerg spre el. Nu stiu ce m-a impins sa fac asta dar am inceput sa lovesc ca un nebun, nu stiam ce lovesc, pentru ca era doar o umbra, dar simtem ceva solid. In cateva secunde, EL a disparut si am auzit: "Vei regreta ce ai facut!!!"

    Am vazut-o pe Katy si am realizat ac Loise avuse dreptate. Dar totusi am facut un progress. Ne-am dat seama ca Katy putea fi adusa inapoi, asa cum am fost ai eu. Problema era ca trebuia sa ii recuperam sufletul. Am luat trupul lui Katy, pe care Derek l-a legat fedeles si l-a ascuns intr-un cufar din podul lui pana ii vom gasi sufletul. Dupa o lunga discutie, ne-am dat seama, de fiercare data cand Derek ranea pe cineva, il hranea pe EL, iar de fiecare data cand Derek omora pe cineva, sufletul lui se ducea la EL. Am realizat ca daca o vrem pe Katy inapoi, v-a trebui sa il omoram...

---------------------------------------------------------------------------
   Salut cititori! Vad ca numarul de vizualizari creste, dar nu vad voturi, daca mai apar voturi o sa vedeti in fiecare zi prima parte dintr-un capitol pe la 3 si a doua parte pe la 8-9, deci da, un capitol pe zi.
Peace!

---------------------------------------------------------------------------

Ciudatul de pe strada WallrowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum