Revederea(pt.3)

243 35 2
                                    

    Deodata, am vazut o lumina orbitoare. Era atat de alba si de stralucitoare incat a trebuit sa ma intorc. Cand a incetat lumina m-am uitat de unde venise. Am vazut un inger! Dupa atatia demoni si satanisme, in sfarsit un inger! Avea hainele atat de albe si fata atat de luminoasa! Emana bine si bucurie. Am vazut sabia de foc, am inteles ca era arhanghelul Mihail. Sabia lucea ingrozitor de tare, dar ciudat, nu emana caldura. Ingerul s-a intors spre Derek. Atunci am remarcat ca hanoracul lui Derek s-a facut alb. Si fata lui parea mai luminoasa, nu mai emana aceeasi energie negativa. Arhanghelul s-a uitat la el si i-a spus: "Acum, aceasta este arma ta, nu va putea rani decat raul.". I-a intins sabia. Cand a luat-o, s-a tranformat intr-un pix. I-a spus: "Cand vei avea nevoie de ea, doar scoate capacul. Si daca o pierzi, striga tare: Vino la mine!". Derek era foarte mirat. Avea o mutra de ziceai ca a mancat peste stricat. Abia asteptam sa primesc si eu ceva. Am vazut ca dupa discutia cu Derek ingerul se pregatea sa plece. Am fost foarte dezamagit. Imediat, parca mi-a citit gandurile. A spus: "Nu fi suparat, nu ai primit nimic pentru ca ai tot ce iti trebuie in tine! Tu esti cel menit sa infranga raul!". Dupa asta a disparut. Derek isi studia pixul. I-a scos capacul si aproape ca a taiat un copac. I-am spus sa fie mai atent, dupa care mi-am amintit de Katy. Am plecat repede spre casa lui Derek.

    Am ajuns foarte rapid, fara incidente importante. Cand am intrat in casa se auzeau niste zgomote din pod. Am ajuns si Katy se zbatea oribil. Am dezlegat-o. S-a balbit putin dupa care a lesinat.

    Imediat eu si Derek am dus-o pe aceeasi masa pe care mi-a fost readus sufletul inapoi. Am stropit-o putin cu apa. Dupa cateva minute si-a revenit. A sarit in bratele mele.Shit, cum dumnezeu ii zic ca is cu Loise. Am imbratisat-o dar nu am zis nimic. A plecat acasa. Din cate am inteles le-a spus parintilor ca a avut o problema cu un baiat si a dormit la o prietena tot timpul asta.

Scuzati,dar aparent cineva ma tine de vorba mereu, de aia nu pot scrie. E vina ei Chioko_Misaki :)))) Capitolul asta a fost scurt pentru ca nu mai aveam idei. Nu va faceti griji, vine unul mai lung

Ciudatul de pe strada WallrowUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum