Deodata, am simtit o energie intunecata curgand prin mine. Am deschis ochii si eram intins pe masa slinoasa a lui Derek. Toata casa era vopsita in negru, peretii erau plini de portretele desenate de el si aerul era imbacsit si rece. L-am vazut pe Derek intr-un colt. Parea complet sleit de puteri. Atunci am spus : "Gata! Pana aici! Cine esti si ce se intampla?!" Atunci a hotarat sa imi povesteasca tot.
Derek
Dupa ce am reusit sa il salvez s-a uitat la mine foarte nedumerit si mi-a cerut sa ii explic tot. Am hotarat sa o fac.
Eram mic, foarte mic, cred ca aveam in jur de 4 ani, cand am simtit prima data energia. Eram la magazin cu parintii si mama nu a vrut sa imi cumpere ceva, am luat-o razna si am rasturnat tot raftul. De atunci momente asemanatoare au inceput sa apara mereu. Era tot mai rau, asa ca ma inceput sa stau retras si sa nu imi fac pritenei.
Pe la 7 ani, am mers la cimitir cu parintii mei sa lasam cateva flori pe mormantul bunicii. Atunci a aparut EL. Nu stiu ce sau cine era. Tot ce am vazut a fost o umbra. Tata a tipat la mine sa fug si asa am facut. De arunci nu i-am mai vazut niciodata.
Jake
Pana la urma mi-a povestit tot. M-am hotarat sa il ajut si l-am batut pe spate. Cand l-am atins am simtit ceva, parca energia lui activase ceva. Am avut o viziune, era Derek, inca bebelus, era asezat pe o pentagrama. Parintii lui erau acolo, dar si EL era acolo. Imediat am inteles ce s-a intamplat, dar eram secat de energie. Derek mi-a dat un pahar cu apa si m-a linistit. I-am spus ce am vazut si i-am explicat ca a fost van.dut de parintii lui, ei nu au fost luati, ci au plecat de buna-voie si totul a fost doar o inscenare. Atunci el a spus : "Minti!!" si sclipirea de sub gluga a revenit. Ma asteptam la ce e mai rau, dar cand colo a dat cu pumnul in perete si a facut o gaura imensa. Este pentru prima data cand am vazut sclipirea fara ca cineva sa fie ranit(ma rog, inafara de perete). Am considerat ca este momentul sa plec.
Urmatoarea zi m-am intalnit cu Loise, care era foarte suparata ca nu am iesit ieri cu ea deloc. Am considerat ca nu e cazul sa ii explic, asa ca mi-am cerut scuze si am plecat inapoi la ore. Nu stiu de ce, dar lipsa lui Katy nu este remarcata, nici la stiri nu a aparut nimic legat de ea. Deschid o paranteza si va spun ca acum ca Katy nu mai e m-am lasat si de sala. Ma rog, ziua a fost foarte obisnuita si asa au fost multe din zilele urmatoare. Sigurul lucru neobisnuit a fost lipsa lui Katy.
Dupa cateva zile obisnuite am inceput din nou sa vorbesc cu Derek. Mi se parea ca a inteles toata treaba cu parintii lui si asa a fost. A lipsit acele zile pentru ca a umblat prin cimitir cautandu-l pe EL. Nu a gasit nimic. Acum si Loise s-a obisnuit cu Derek. Totul incepe sa devina perfect.
---------------------------------------------------------------------------- Atentie dragi cititori, mie personal imi place foarte mult cartea, dar nu am primit decat un vot si am scris deja 2 capitole, daca nu mai primesc voturi cred ca voi renunta, nu va mai retin, bye, next chapter coming soon
------------------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Ciudatul de pe strada Wallrow
Genel KurguCiudatul de pe strada Wallrow va fi o carte de groaza, politista, dar si un roman psihologic, sper sa va placa.