Astazi m-am trezit mai devreme, am zis ca ar trebui sa fiu pregatit pentru prima zi de scoala cu Katy. Am fost intai pana in fata casei lui Loise pentru a-i explicat tot. S-a mirat cand m-a vazut. In orice caz, i-am spus tot si a fost foarte bucuroasa. S-a fasticit putin cand i-am spus ca ar trebuii sa tinem relatia noastra secreta. In orice caz, nu s-a mai intamplat nimic special.
La scoala am incercat sa nu arat prea multa afectiune fata de Katy, ca sa nu o fac geloasa pe Loise. I-am spus ca o perioada nu vreau sa ne vedem, ca sa ma obisnuiesc cu situatia asta ciudata.
In ora de desen s-a intamplat ceva super ciudat. Am adormit. Pentru prima data am adormit in ora. Nu stiu ce s-a intamplat, tot ce stiu e ca aveam de facut portrete. Am avut cel mai ciudat vis. Am visat ca eram in iad. Totul era negru, trist si mohorat. Nimic nu arata normal. Pana si pietrele de pe jos pareau malefice. M-am plimbat putin pe acolo, dupa care am simtit ca raman fara aer. O umbra a aparut in fata mea. O umbra mai umana decat Eryes. Exact cand dadea sa sara pe mine, m-am trezit. Am vazut pe banca un portret in creioane colorate al unui tip cu geaca de piele si ochii rosii. Era semnat d-de... mine... M-am speriat foarte tare, dar totusi am ramas pozitiv. I-am spus profei ca e un personaj dintr-un film si am luat un 10.
Dupa ce s-a terminat ora de desen, care era ultima ora, am plecat spre casa cu Derek, ca deobicei. Am discutat tot drumul despre colegii nostrii. Nici unul nu a remarcat "schimbarea de look" a lui Derek. In orice caz, in scurt timp am ajuns la casa lui Derek. Cand am dat mana cu el, am avut din nou o vizuine, ciudat, pentru ca el nu mai emana acea energie. Am vazut umbra din visul meu, care imi spunea sa vin singur in padure, la ora 22. Am hotarat ca nu merita sa risc, asa ca i-am spus lui Derek, care urma sa vina cu mine, dupa care am plecat acasa.
Mi-am scris temele ca de obicei. Dupa ce am terminat, am plecat pana la un magazin mai special "Vanatoare si Paranormal". E un magazin foarte ciudat. Un magazin de vanatoare, dar unde gasesti arme de argint si chestii de genul asta. Prima chestie pe care am facut-o a fost sa ma uit la cateva carti si am gasit una ok: "Devils and Angels". Descria in amanunt fiecare slabiciune si punct forte al demonilor si ingerilor. Dupa m-am uitat putin la arme. Am gasit ceva ciudat. Un fel de spray paralizant cu agheazma si usturoi. Pe langa asta am gasit un pistol care functiona cu gloante de argint, dar pentru moment nu aveam cum sa il cumpar fara permis de arma, plus ca nu aveam nici bani. Am cumparat trei spray-uri si cartea. Doua spray-uri erau pentru mine si unul pentru Derek. am plecat inpoi spre casa. Cand am ajuns m-am imbracat cu un hanorac negru, ca sa ma pot ascunde usor in caz ca e nevoie. Am luat din bucatarie singurul cutit care avea teaca, desi nu credeam ca o sa imi foloseasca. Mi-am pus un spray in buzunar si pe celalalt in maneca. Pe cel al lui Derek l-am luat in mana. Am iesit pe usa si am plecat spre padure. Cand l-am vazut pe Derek mi-am dat cel mai mare facepalm. Era imbracat cu hanoracul alb.
- Cum mama mati vrei sa ne putem ascunde in intuneric asa?!
- Scuze, n-nu m-am gandit la asta, a spus el cu o voce inocenta.
-Ma rog, sa nu mai faci asta, am spus eu si am plecat mai departe.
Am ajuns repede in locul din viziune. Am facut niste ochi cat cepele cand am vazut ce era acolo. O pentagrama mare cat camera mea, desenata cu... sange?... In jurul ei erau vreo 15 adolescenti, care vorbeau naiba stie in ce limba. Stiam ca poate nu e corect, dar nu puteam lasa asta asa. I-am facut un semn din cap lui Derek.
-Daca sabia mea ii raneste inseamna ca facem bine, iti amintesti ce a spus arhanghelul? a spus el.
Derek a scos capacul pixului, eu am scos cutitul din teaca si am intrat in ei. Derek a lovit cu sabia in primul si a trecut prin el ca prin unt. Da, l-a taiat in doua. Era sange peste tot, dar am incercat sa nu ne scarbim si am continuat. Unul a luat-o la fuga, asa ca i-m sarit in spate si i-am taiat gatul. Intre timp Derek a mai omorat trei, care sarisera cu cutitele spre el. Eu am mai reusit sa omor inca trei, iar Derek a mai omorat inca sase. Cand a vrut sa il omoare pe ultimul, sabia pur si simplu a trecut prin el fara sa il raneasca, inseamna ca era ok.
-M-au obligat sa vin aici! Au spus ca au nevoie de 3 persoane pentru fiecare colt al pentagramei, a spus el.
-De unde au atata sange?? l-am intrebat.
-Nu stiu, asta era aici cand am venit, dar i-am auzit vorbind si stiu ca este sange uman.
-Du-te acasa si uita tot, a spus Derek.
A plecat fara sa mai spuna ceva.
Am luat spay-ul meu si am facut o cruce peste pentagrama. Imediat a disparut intr-o flacara albastra, odata cu toate cadavrele si tot sangele, inclusiv cel de pe mine si Derek. ne-am speriat pentru ca am crezut ca am luat foc. A fost stupid sa credem asta, dar ne-am calmat imediat. Am plecat spre casa. Cand sa iesim din padure, ne apare ceva in fata. Un tip inalt, cu parul brunet spre negru. S-a apropiat de noi si l-am putut vedea. Era tipul din desenul meu!
-FUGI! am spus eu.
Am luat-o amandoi la fuga prin padure. Ne adanceam tot mai mult. Am inceput sa aud niste voci care imi spuneau sa ma opresc, imi spuneau ca nu am scapare. Am fugit asa aproape 3 kilometri si ne-am oprit. Credeam ca am scapat. Dar tipul ala a aparut in fata noastra. M-am panicat si am aruncat cutitul spre el. Tipul ala a disparut inainte sa il pot lovi. Mi-am luat cutitul de pe jos si am plecat cu Derek spre oras, a durat foarte mut, pentru ca eram epuizati.
In sfarsit am ajuns acasa la ora 2 dimineata. "Ce bine ca vine weekendul maine" mi-am zis. M-am trantit in pat si am adormit instantaneu. Pana la ora 5 dimineata nu am visat nimic. La 5 m-am trezit sa beau niste apa. Cand m-am bagat inapoi in pat am adormit imediat. Am visat ceva de data asta. Eram din nou in iad. Nu ma puteam misca. In fata mea a venit tipul ala.
-Salut eu sunt Lucifer, dar imi poti spune Luci, a spus el si a ranjit malefic.
Hei-yo. Am mai scrius un capitol mai lung, dupa cum am spus. Dupa cum ati vaazut mi-am scimbat stilul de scris. Lasa-ti va rog comm-uri si spuneti-mi daca e mai bine asa. Scuzati va rog greselile de ortografie. Dupa cum ati vazut, acest capitol este dedicat unei persone foarte speciale Chioko_Misaki. Multumesc ca esti alaturi de mine mereu!
CITEȘTI
Ciudatul de pe strada Wallrow
General FictionCiudatul de pe strada Wallrow va fi o carte de groaza, politista, dar si un roman psihologic, sper sa va placa.