Ultimele zile au fost foarte ciudate. De cand m-am luptat cu EL ma simt ciudat. Ma simt mai... bun. Nu stiu cum sa descriu, dar e un sentiment foarte ciudat, plus ca imediat dupa lupta mi-au aparut niste arsuri pe corp. Arsurile ma dor ingrozitor si trebuie sa le si ascund de parintii mei. In orice caz, Derek e foarte suparat pentru ca nu a putut sa ajute si nu a obtinut razbunare, deoarece parintii lui nu au aparut. Totusi sunt multumit, am descoperit ce puteri am si am aflat cum o pot salva pe Katy.
M-am intalnit cu Loise si i-am explicat totul. Nu prea a fost de acord cu tinutul lui Katy in pod. A vrut sa o vada, dar stiam ce privire are si cum arata, asa ca am refuzat categoric. Nu am vrut sa o sperii. Cand si-a dat seama ca incerc sa o protejez, s-a uitat in ochii mei. Ne-am uitat unul la altul ca niste prosti vreo 5 min. Ma pierdusem in ochii ei. Dupa putin timp a inceput sa lacrimeze si a cazut in bratele mele. Ne-am apropiat incet si ne-am sarutat. Deodata, a inceput sa adanceasca sarutul si eu i-am raspuns, nu stiu de ce am facut-o dar i-am raspuns. A fost foarte ciudat. Am incercat sa ignor evenimentul.
A doua zi, cand am plecat de la scoala, am dat mana cu Derek la plecare. Iar am avut o viziune. Era in padure, un altar. Am vazut-o pe colega mea, Mary. Era si EL acolo si o forta sa faca ceva. Ii scurgea sangele intr-un pocal. Odata cu sangele se scurgea si viata din ea. Dupa ce mi-am revenit, am plecat cu Derek spre padure. I-am vazut pe cei doi. EL m-a amenintat exact ca si data trecuta. L-am ignorat si m-am indreptat spre el. Deodata au aparut 2 luminite rosii. Cred ca erau ochii lui. S-a uitat la mine si mi-a provocat chinuri oribile. Simteam junghiuri si dureri in tot corpul. M-am fortat sa nu cad si sa ma indrept spre el. Cu ultimele forte i-am dat un pumn drept in fata(cel putin asta cred ca era). A disparut imediat si tot ce am mai vazut a fost sange picurand, dupa care am lesinat.
M-am trezit in putin timp si am vazut-o pe Mary. Nu arata prea bine. A putut spune doar: "Avea nevoie...de sangele meu...pentru a distruge...pumnalul de argi...". Dupa asta Derek s-a uitat la ea si a facut-o sa lesine. Am dus-o pe o banca si am stropit-o cu apa. I-am spus ca i s-a facut rau si a lesinat. A incercat sa ne explice tot ce s-a intamplat, dar am oprit-o si i-am spus ca probabil a fost un vis. Am plecat spre casa lui Derek. Acolo am discutat si am realizat ce se intamplase. Pumnalul de argint era cheia spre moartea LUI, deoarece altfel nu ar fi avut motiv sa incerce sa il distruga. Am mai realizat ceva, cu cat fac mai mult rau, cu atat partea din sufletul meu pe care EL o poate controla va creste, asa ca de acum voi fi mai atent. Am hotarat ca in seara aceea sa verificam altarul, deoarece pumnalul era probabil acolo.
Pe la ora 8 eram acolo. Incepea iarna, asa ca era intuneric. L-am vazut pe EL cum se uita la pocalul cu sange. M-am uitat la Derek si ne-am inteles din priviri. S-a ascuns dupa un copac si eu am strigat: "Hei umbra sfrijita! Vino sa ma prinzi!". Nu stiu cum dar a tinut. A inceput sa ma urmareasca.
Derek
Imediat ce EL a inceput sa il urmareasca pe Jake am fugit spre altar. Am cautat ca un disperat, dar fara succes. Deodata am vazut un loc cu pamant afanat. Am inceput sa sap. Am sapat si am sapat cred ca vreo jumatate de metru. Am vazut marginea unui cufar. Am sapat in jurul lui. Incepeam sa imi fac griji pentru Jake, asta ma facea sa ma grabesc. L-am tras afara si am vazut ca era incuiat. Am incercat sa sparg lacatul de vreo 30 de ori cu toate pietrele de pe acolo, dupa care mi-a venit o idee. M-am gandit l-a Brick. M-am fortat sa ma enervez si a mers. Am simtit intunericul si am rupt lacatul. M-am calmat repede si am luat ce era in cufar. Era pumnalul, invelit intr-o carpa veche. Pe el scria: "Cel ce are aceasta arma are puterea de a-l omori pe Eryas". Stiam ca am dat lovitura, si chiar la fix. L-am vazut pe Jake.
Jake
Dupa ce am alergat vreo 2 km cu EL pe urmele mele provocandu-mi chinuri teribile m-am intors la altar. Acolo l-am vazut pe Derek, langa un cufar, cu un cutit in mana. Mi-a aruncat cutitul si a spus: "Il cheama Eryas!". Nu stiu de ce dar am spus: "In numele Sfintei Treimi, mori Eryas, diavole!". Am bagat pumnalul in el si am auzit niste urlete teribile. A disparut brusc si odata cu el si pumnalul. Am simtit cum toate sufletele sunt eliberate, am simtit prezenta sufletului lui Katy. Deodata...
---------------------------------------------------------------------------
Hei! Scuzati greselile gramaticale, dar nu am timp sa verific. Acest capitol a fost mai lung si tot nu am apucat sa imi termin ideea, asa ca va las in suspans. Va rog sa imi spuneti intr-un comm cum stau cu voturile si cu vizualizarile, nu stiu de ce dar nu mi se actualizeaza...
------------------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Ciudatul de pe strada Wallrow
General FictionCiudatul de pe strada Wallrow va fi o carte de groaza, politista, dar si un roman psihologic, sper sa va placa.