Di Mall, Type dan Tharn sedang membeli barangan harian mereka....
Tharn:Type.. Dh cukup ke semua barangan ni? Ke ada yang perlu ditambah...
Type:aaaa.... Cukup lah ni Tharn... Nanti kalau kurang beli lagi...
Tharn:ohhhh okkk... Dh jom pergi bayar....
Type:ok jom...Setelah selesai membuat bayaran....
Tharn:so nak pergi mana ni??
Type:hmmmm... Nth....
Tharn:hmmm jap... *berfikir*.. Haaaa.. Jom pergi tgk perabot baru...
Type:haahhhh?? Takkan nk beli perabot lagi.....
Tharn:alaaa... Jom lahhh
Type:okoklh...Sampai di kedai perabot,
Type:Waaaaaa.... Cantik nya Tv ni..... Mesti gempak kalau letak di rumah kan....
Tharn:Type suka ke Tv ni? Beli laa........tapi sebelum tu jom tgk ni dulu... *tunjuk tempat tidur*.....
Type:aaaaaa... Patutlah bawa pergi sini.... Hmmmmm.... Tharn pilih laa nk yang mana... Aku ok je...
Tharn:hmmm... Yg ni ok tak?? Mcm lembut je....
Type:ok je....
Tharn :ishhh dia ni... Main ok ok je pulak......
Type:alaaa..betul lah.. Ok je ni... Aku xpandai pilih.... Kau je lah yg pilih ehhhhhhhh.......
Tharn:yelah2... Nasib kau yg buat katil selalu rosak.......kalau org lain.. Tak nak beli....
Type:ehhhhh... Aku pulak.. Kau yg suka sgt main......
Tharn:ok lh jom beli....Setelah mereka membeli barang,Mereka pergi dinner....
Pelayan:encik nak makan ape...
Type:saya nak spegetti cheese and Pizza double.... And dia ni nak omelette rice cheese... Air bagi spite ehhh....
Pelayan:ok... Any other?
Tharn:Bagi chicken chop set satu ehh... Aaaa ok tu je...
Pelayan:ok tq...Pelayan beredar....
Type:ehhh bnyk nya kau makan hari ni...
Tharn:i takde makan lah hari ini.... Sibuk sgt dgn assignment....
Type:ohooo... Lain kali makan..... Nanti sakit.... *pegang tangan tharn*
Tharn:ok baby....
Type:ishhhhhh.... Dh...Mereka makan bersama2 dan berbual2... Selepas makan... Mereka balik ke dorm mereka....
Di dorm,
Tharn :Type... Jom.... I nak U lah malam ni...
Type:aaaaaa.. Okk jom....*TUTUP LAMPU*
Keesokan harinya,Di padang sekolah,Techno dan Type berbual sambil training.
Techno:Type...kau semalam pergi mana? Tak nampak pulak kau di Universiti.....
Type:ohhhh aku semalam teman Tharn pergi beli barang... Kenapa....
Techno:Takde....aku lapar semalam tu yg nak ajak kau....
Type:ohhh sorry bro... Tu lah kau.... Aku cakap kwn adik kau tu nak kat kau.. Kau yg tak nak...
Techno:ehhhh stop.. Jgn mula.....
Type:5555555 tau pun kau....Ae menyampuk mereka berbual.....
Ae:P......borak psl ape tu....
Type:ohh Ae.... Takde pe... Btw tadi kau jumpa dgn coach kenapa?
Ae:ohh ini lah nak cakap.....
Techno:haa.. Ape dia?? Cakap cepat..
Ae:coach cakap dia mungkin direhatkan buat sementara waktu sbb masalah peribadi... So dia kata lagi akan ada seorang coach ganti akan ganti dia....
Techno:ehhhh kenapa dia cakap dgn kau..... Aku yg captain sini.... Tak adil ni...
Type:ehhh dh dh kau ni..... Dia kan ayam tambatan and anak emas Universiti... Jgn nak terasa.... Haaa..... Bila coach baru tu dtg??
Ae:Coach kata mungkin esok.....
Techno:aaaa... Btw.. Mana kawan albino kau??
Ae:sape? Can??
Techno:dh tu sape lagi.....
Ae:ohhhhh dia kata dia ada problem sikit... So dia xdpt training harini....
Techno:ok dh dh.... Jom training....Di kelas,
Long:Tharn,esok kau join ke Training band kita tu??
Tharn:Join kot...... Kenapa tanya....
Long:takde.. Esok aku dgr kita perlu discuss psl satu tournament ni...... Ada sponser nk taja kita masuk tournament....
Tharn:ehh betul ke ni?
Long:betul...
Tharn:haaa.. Ok lah....
Long:btw Tharn... jom lepas ni pergi makan.. Aku lapar laa..... Kau sponser ehh....
Tharn:hmmmmm.. Ok lah..tapi tak lama lah....
YOU ARE READING
TharnType After Moons
RomanceTharn merupakan Seorang pelajar di Chiang Mai University dalam Faculty of Political Science and Public Administration... Dia seorang yang handsome dan Tinggi... Dia mempunyai seorang abang dan adik perempuan....Tharn juga pandai bermain alatan musik...