Part 6

252 7 0
                                    

Di sebuah bangunan terbiar, seseorang telah mengikat Type di kerusi...setelah itu, Type sedar...

Type:ehhh ehh.. Aku kat mana ni.... Shiiii... Ape yang merah niii....

Joss:hello Type my lover.....baru bangun ke....

Type:shiiiiaa Joss.... Kau buat ape ni.. Lepaskan aku..... Kalau tak....aku menjerit... Tlg!!Tlg!!Tlg!! *menjerit*

Joss:hahaha.. Takde guna kau menjerit Type... Takde sesiapa kat sini.. Kecuali aku.. Kau dan dia... Hahahaha... Btw... Nice tak yg kat leher kau tu.....

Type:tak guna kau Joss.... Tunggu kau.. Kalau aku lepas... Kau siap....

Joss:alahai... Jgn mcm tu baby *mengusap rambut Type*..takut lah Joss mcm tu... Tkpe2 jgn risau... Lps ni kita main sama2 ehhhh....

Type:kau tunggu joss... Tunggu Tharn dtg selamatkan aku....

Joss:yeye nanti dia selamatkan kau.... Time tu kau dh jadi milik aku. Hahahaha.. Dia akan selamat tinggalkan kau.. Hahahahha...

Type:kau kenapa ahh buat aku mcm niiii.... Aku tak knl kau... Kau kenapa nak kacau akuuuu.....

Joss:sabar lah Type..... Aku sebenarnya suka sgt kat kau... Sejak aku jumpa kau pertama kali tu.... Aku nak kau... Tapi budak Tharn tu yg dapat kau...siak sgt lah....

Type:kau.... tahu kan kau mmg tak kan dapat aku... Dh tu cari orang lain lh gilerrrr......

Joss:ye.. Mmg aku tau.. Mmg aku mula2 dh nak move on....tpi ada satu peluang aku dpt.... Hahahaha.... Then peluang tu lah aku akan guna untuk dapat kan kau....

Type:peluang ape ahhh... Tlg lah joss.. Lepaskan aku.. Aku mohon sgt kat kau....

Joss:aku mmg blh lepaskan kau Type....tapi dia tidak....

Type: sape dia tuuuuuu....

Tiba2 seseorang menghampiri mereka.... Orang itu adalah Long...

Long: Surprise...... Hello Type......

Type:kauuu... Aku mmg dh agak.. Semua ni kerja kau.. Tak guna kau Long... Sanggup kauuu....

Long:aku sanggup... Heyyy Type.. Kau lagi sanggup kan rampas Tharn dari aku....kau tak tahu.. Aku dh lama suka Tharn.. Tpi kau pula jadi Boyfriend dia.....

Type: dasar Psycho.... Gilaaaaa.... Kau ni mmg tak guna lah.....

Long:whatever... Yang aku tau.. Semua yang cuba dekati Tharn akan aku musnahkan..hahahaha.... Terbaik Joss... Kau mmg tidak menghampakan.... Nah habuan kau... *bagi bag berisi wang tunai*

Joss:tq boss....kau mmg terbaikkk... Lps ni kita nak buat ape...

Long:takpe.. Kita biar dulu dia ni kat sini.. Aku ada kerja nak buat.. Kau pastikan dia ni tak lari.... Dan kau aku nak kau buat mcm ni *bisik sesuatu*...

Joss:ok boss..... Kau jgn risau.. Aku akan jaga dia sepenuhnya hati aku dan pasal tu...aku akan paksa dia........

Long:bgus2.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Di rumah Kla...

Techno:arghhhh sakitnya kepala aku.... Eh ehh aku kat mana niii.... *pegang kepala*

Kla: Morning P'no... P'no skrg kat rumah Kla.... Haa ni bubur.. Makan lah...

Techno:ahh jap kenapa aku kat sini..

Kla:aaa semalam Kla jumpa P'no mabuk di Cafe....

Techno:hah.. Aku mabuk.... Aduuhh sakitnya...dh tu.. Kwn P... Type mcm mana....

TharnType After Moons Where stories live. Discover now