Part 2

627 10 0
                                    

Sambungan Ep lepas...... Joss menghalakan pistol terhadap type....

Joss:aku cakap baik2 kn.....aku nk no kau je.... Bagi ehhhh...
Type:kau ni buat hal lah........ Baik kau letak benda tu.....

Belum ape2 terjadi tharn dtg dari belakang.....

Tharn:woi....... Tak guna kau.... *tepis pistol dan tumbuk muka joss*...baik kau pergi dari sini.. Sebelum pecah muka kau....
Joss:ouchhhhh sakit nya... Kau sapa ahhh.... Berani kau halau aku.... Aku adik kepada gangster area ni tau...
Tharn:ohhh kau adik gangster.. Haaaaa ni bapak gangster.....

Sebelum mereka lebih teruk...Long meleraikan mereka...... Pengawal tempat itu turut membawa joss keluar......

Type:Tharn.. Kau ok??
Tharn:ok.. Sapa tu ahhhh....
Type:aku tak knl lah... Dia tiba2 dtg dan minta no aku.... Aku taknak bagi tapi dia keluarkn pistol.. Nasib kau dtg.....
Tharn:ohhh.. Btw kau tak ape2 kan.... *peluk Type*..... Wei long.... Sambung nanti je lah training ni.....
Long:ok bro.. Takpe....
Tharn:ok jom balik Type.....
Type:ok... Tapi jap... Techno... Kau mcm mana....
Techno:ohh aku takpe lah... Dpt balik sorang ni.. Korang balik lah...

Tharn dan Type menuju ke kereta mereka dan pergi.....

Techno yg masih keseorang duduk di meja tadi..... Seseorg menghampiri nya...

Kengkla:P'No..... Kenapa sorang je ni... Mana kwn tadi....
Techno:ohhh dia dh balik.... Kau ni tak balik lagi ke.....
Kengkla:tak P.... Hmmmmmm saya teman P'No je lah ehhh..... Saya belanja......
Techno:hmmmm...okok....

Techno minum sehingga mabuk kuat....

Kengka:ish3 wifey aku ni...... Kuat betul minum...... Cute je muka dia.... 🤣P'No.... Jom balik... P' dh mabuk ni....
Techno:ape.... Mana ade mabukkk...kejap lahh...
Kengkla:ishhhh dia ni.....

Kengkla membawa Techno pergi ke kereta nya...... Lalu memakaikan seat belt pada techno.... Lalu dia mencapai HP nya dan mendail no Technic....

Kengkla:haaa Technic.....
Technic:nape call ni...
Kengkla:aku nk cakap ni... Abg kau tak balik malam ni ehhhh....
Technic:hah??mcm mana kau tahu.... Dia pergi mana
Kengkla:alaaa... Dia dgn aku ni... Tdi dgn aku minum.. Ni aku nak balik.... So fhm2 ehhhh....
Technic:ohhhh hmmmmm okok...
Kengkla:ok lah cau.....

Dlm kereta....

Kengkla:P'No......
Techno:aaaa....*mabuk*
Kengkla:*kiss mulut Techno*....... Malam ni P'No dgn saya ehhhhh...

Kengkla membawa kereta ke rumah nya....

Di Dorm TharnType....

Tharn:Type.....kau betul2 ok ke?? Dia takde buat ape2 kan....
Type:takde lah... Aku ok..... Sumpah....
Tharn:hmmmmmm.... Baiklh... Btw nanti jgn lagi pergi sana ehhhh.... Kau duduk rumah je....
Type:baik lah hubby....... Ade ape2 lagi.....
Tharn:ishh wifey aku ni... Main2 ehhh... Kau tak tahu aku tdi... Dia bukan main cakap besar.. Belum kenal aku sapa...
Type:.. Ohooo hebat nya hubby ni...ok lah aku nk mandi dulu....
Tharn:jom.....
Type:ehhhhh ehhh... Tak blh...
Tharn:alahai.....kedekut nye....
Type:hihihi...

Selepas mandi mereka tidur.....

Setelah sampai di rumah kengkla.... Kla memimpin Techno sehingga ke dalam bilik......dia membaringkan Techno di katilnya......

Kengkla:P.... Saya tukar baju P ehhhh...
Techno:aaaa... Klaaaa..... Mana niiii......*mabuk*
Kengkla:rumah kita lah.......meh sini buka baju..... *membuka baju techno.....

*Kengkla mula mencium Techno dan techno membalas balik... Mereka bersama sepanjang malam*

Keesokan pagi nya,Techno bangun dari tidur...... Dan dia terkejut...

Techno:ehhhhh kla... Kat mana ni.....
Kengkla:rumah kita lah......
Techno:siyes lah.. Kat mana ni..... And kita buat lagi ehhhh....
Kengkla:kat rumah saya lah P.... Haah...... P tak marah kan?
Techno:ishhh budak ni....aduhhh pening nya kepala..... *techno memegang kepala*
Kengkla:*memeluk Techno*.. P tak ape2....
Techno:takde ape2 lah... Pening sikit je... Dh dh.....P nak balik...... Jam berapa dh ni....
Kengkla:baru kol 7 P..... Duduk lah sini dulu.... Or P mandi sini ehhhh... Saya ada baju lebih dlm almari....
Techno:hmmmmmm... Okok....

Techno bangun dan pergi mandi.....

Di University.... Type duduk seorang diri di canteen.... Techno,Can dan Ae menghampirinya.....

Can:P'Type... Kenapa sorang2 ni......P'Type sihat ke......
Type:ehhh kau ni Can....cakap mcm tu nk minta belanja lah tu..
Can:hihihihi.... Waaa P'Type mmg terbaik ehhhh.. Mcm tau je... Tak macam P'No ni... Kedekut...
Techno:eheheh...... Aku pulak.. Yg selalu tu ape... Ish3... Haaa Type.....mcm mana semalam....
Ae:hah?? Ape jadi semalam P....
Techno:hmmmm.. Ade org kacau kami di cafe tempat bf Type training..... Dia ugut minta no Type dgn Pistol...
Ae:uishhhh bahaya tu P.... Ape jadi lps tu...
Techno:ape lagi bf Type... Dia bagi lah sepasang tumbukan.... Jatuh dia tu.... Nasib bf Type dtg... Kalau tak.. Dh arwah org tu oleh aku ni....
Type:eleh kau No......kau semalam bukan main terpaku time dia keluar pistol tu.. Ade hati nak lawan...
Can:55555555...P'No penakut.........
Techno:ishhhhh......

Dari jauh Pete dan Tin datang......

Techno:haaa can...kau ketawa besarkan.. Tu ade org dtg..... Kau sama jugak Ae......

Ae dan Can menoleh.....Pete pergi ke sisi Ae... Dan Tin pergi sebelah Can....

Pete:Ae khrab......dh breakfast ke???
Ae:ohhh blum.. Baru dtg ni..... Awak dh makan ke.... Kalau blum tunggu sini saya belikn...
Tin:Can..... Dh makan ke.....
Can:belum.. Baru nk minta P'Type belanja.....
Tin:ehh tak pe.... Biar Tin belikan makanan untuk Can.....

Ae dan Tin beredar pergi membeli makanan..... Type dan techno pula juga beredar kerana kelas nya dh bermula....

Dalam perjalanan Type dan Techno ke faculty mereka....Mr Lad menegur mereka....

Lad:Techno and Type..... Mari sini sekejap....
Techno:ye ada ape...
Lad:hmmmm.. Techno.... Tlg bagi file ni kepada Pengetua untuk pengesahan dia...
Techno:pengesahan apa coach....
Lad:ohhhh kita nanti ada buat perlawanan persahabatan dgn Universiti lain...
Techno:ohh okk.. Jom Type...
Lad:ehhhh Type dgn Coach kejap.... Tlg coach...
Type:oohhhh baiklah....

Type dan Coach Lad pergi ke Stor Sukan.....

Lad:Type.. Tlg susun barang2 sukan yg baru ni dlm stor...
Type:hmmmm.... Sikit je ni coach.. Takkan nk minta tlg saya kot...
Lad:tlg je lah.... Barang kamu semua juga tu nanti....

Ketika sedang mengangkat barang..... Type merasa seperti ada seseorang memeluk nya dari belakang lalu cepat2 ditepisnya dan menumbuk...

Type:woi coach.. Ape kau buat ni....
Lad:aaaa....takde ape2... Dh dh... Kau blh pergi Type...

Type berlalu dari situ dgn keadaan yg marah....

Dalam tidak sedar... Sesorang telah mengambil gambar scene tersebut.......

(BERSAMBUNG)

TharnType After Moons Where stories live. Discover now