Setelah makan... Techno melihat sesuatu.....
*Techno POV*
Ehhh tu bukan ke kawan Tharn...apa dia buat kat sini ehh... Ehh jap.. Tu bukan ke org yang kacau Type di Cafe dulu ke.... Pelik betul.. Hmmmmm... *Snap gambar*Kengkla:P'No....Tengok ape tu?....
Techno:takde pe..... Dh dh jom makan....
Kengkla:ok...... Tapi P'No malam ni lepas makan mahu pergi mana?
Techno:P nak balik kot... Kenapa tanya...
Kengkla:alaaa P....lepak2 lah dengan Saya dulu.... *buat muka kesian*
Techno:hmmmmm... Ok... Lepak rumah P lah.....P nak buat assignment jgk ni..
Kengkla:yeaaa ok P......Setelah Tharn dan Type makan,Mereka pergi ke Mall....
Type:Tharn... Buat ape kat sine ehhh..
Tharn:alaaa... Jalan2 laa.... Sambil tengok tengok barang.. Kenapa? Type tak suka ke?
Type :Takdelah...ok je... So nak masuk kedai mana dulu ni?
Tharn:*pegang tangan Type* mana-mana je.....Ketika berada di satu kedai pakaian, Tharn mencuba baju di bilik salinan.. Seseorg mendekati Type..
Joss:Hi..... We meet again... Memang dah nama jodoh kot.....
Type:Kau ni lagi... Kau nak apa ah?
Joss:ishhhh semakin kau marah ni... Aku semakin suka sgt kat kau... Ishhh sumpah aku tak tipu.... Tapi tu lah.. Ada budak bodoh mana yg mengaku dia tu bf kau.. Aduhhh kesian kau kalau dia bf kau...
Type:oi jangan nak mengata bf aku... Kalau pergi laa.. Jgn kacau aku.. Kalau bf aku tgk kau kat sini... Siap kau...
Joss:shhhhhh diam... Jgn macam tu... *joss menarik Type di tepi dinding lalu berkata*...kalau aku cakap nak kau.. Mesti aku dapat punya.... *Kiss Type*Type tidak berdaya melawan kerana joss lebih besar daripada nya...
Tharn keluar dari bilik salinan.. Tharn melihat Type dan Joss bercium... Lalu dia menerkam Joss...
Tharn:woiii Bitchhhhh..... Tak guna kau.... *tumbuk muka joss* kau kenapa bodo.....
Type pergi ke belakang Tharn....
Joss:fck.... Sakit bodo.... Kau ni memang nak kena..... Kau tunggu.. *mencapai telefon* lalu pergi...
Type:Tharn... Dia yang tolak aku tadi... Dan dia........
Tharn:enough.... It okkk... Tharn tahu... Dh lah jom balik.... Spoil mood je kat sini...Di parking kereta, Tharn dan Type berjalan menuju ke kereta... Tiba2 joss dan beberapa org pengikutnya datang dari belakang....
Joss:Woii..... Semua kasi pukul budak tu.... *tunjuk Tharn*
Tharn dibelasah dengan teruk dan dia tidak sedarkan diri kerana dipukul di bahagian belakang dengan kayu.......Type yang juga ingin menolong Tharn dipukul oleh pengikut joss....Setelah dipukul, mereka dibiarkan di tepi kereta.... Type yang masih sedar mendail no di telefon...
Type:Hello P.....saya ni Type....
Thorn:haaa nape Type??
Type:kami berdua kena belasah ni P.... Kat Mall....
Thorn:Whattt......?jap.. Korang tunggu sana... P dtg.... *mencapai kunci kereta*
Type:Baiklah P.....Dalam masa menunggu Thorn,Type mendail Hospital...semasa Thorn sampai,para medik sedang mengusung Tharn ke dalam ambulance...
Thorn:Tharn... Tharn... Kau tak ape2 ke??
Tharn:*cedera* aaaa... Saya ok P'Thorn... Tlg jaga Type jap....
Thorn:Yeye.. Kau pergi dulu...Thorn pergi ke Type.....
Thorn:Type... Apa jadi ni??
Type:aaaa... Tadi P.... Ada sorang ni bawa geng belasah kami...
Thorn:Type kenal ke siapa tu...
Type:aaaa... Tak kenal sangat P... Tapi yang ketua tu nama dia Joss... Dia tadi kacau saya... Lps tu Tharn tumbuk dia.. And dia dtg balik bawa geng dia...
Thorn:fxxk.... Mana nak cari budak tu??
Type:tak tahu P... Saya xknl dia...
Thorn :hmmm takpe... Jom P hantar Type balik dulu... Nanti pergi jumpa Tharn di Hospital...
Type:ok P....Di rumah Techno.....
Kengkla:P'No......lama lagi ke assignment tu......
Techno:jap lahh... Susah ni...
Kengkla:ishhh.. Mana yg susah mari Kla tolong...
Techno:ni dia..... Fhm ke....
Kengkla:hihihi.. Tak.... Hmm tapi takpe... Jap.. Bak sini.... *mencapai HP*.....
*beberapa minit*
Kengkla:haa ni P....
Techno:ehhh mcm mana kla buat ni??
Kengkla:alaaa P..... Ni Kla lah..... Bijak lagi kacak.. Hihihi...
Techno:hmmm yeke...
Kengkla:hihihi yelah... Saya minta tlg kawan saya....
Techno:siapa... Hmmmmmm dia ni...
Kengkla:alaaa... Jgn marah... Takde siapa pun.. Kwn je.... Tak lebih dari tu....so P..... Dh siap kan.... Jom......
Techno:apa jom....
Kengkla:alaa.... Mcm tak biasa... Techno:Ishhh.. Takde takde....P mengantuk.. Nk tido....
Kengkla:hmmmmmm.... *merajuk*
Techno:hmm dia ni.... *kiss Kla**Kengkla senyum dan menarik Techno.....*
Tiba-tiba HP Techno berbunyi......
Kengkla:ishhhh kacau lahhh...
Techno:ehh dia ni.. Diam sikit...*menjawab hp*
Techno:Hello...
Type:hello Techno....
Techno:haa nape?
Type:kau kat mana tu?
Techno:aaa.. Aku kat rumah ni...dengan Kla..... Nape?
Type:pergi rumah aku jap.....
Techno:hmm.. Nape kau?
Type:Aku dgn Tharn tadi kena tumbuk....oleh Joss....
Techno:whhaattt.. Jap nanti sampai..kau tunggu ehhh...
*meletakkan hp*Techno:Kla.... Jom dgn P....
Kengkla:pergi mana P?
Techno:kawan P'No kena tumbuk... So jom...
Kengkla:ohhhh.... Ok baiklah P.....Di rumah Type...
Techno:Type Type.... Kau ok ke??
Type:aku ok je ni.. Tpi sikit lah lebam kat muka....tapi Tharn teruk dibelasah....
Techno:hmmmmm.... Korang dh report polis??
Type:dah kot.... Abg Tharn buat.....
Techno:ohh so apa jadi dgn Tharn??
Type:dia kat hospital skrg.. Nanti kau teman aku pergi sana.....
Techno:okok... Tapi ape cerita sebenarnya??
Type:tadi kat Mall.... Joss kacau aku.... Lps tu Tharn tgk and dia tumbuk Joss.... Lps tu joss bawa geng belasah kami di tempat parking...
Techno:ehh jap... Kau cakap psl Joss ke?? Yg kacau kau kat Club dulu tu??
Type:haa ye dia tu lah...nape...
Techno:Ni..... *menunjukkan gambar*
Type:japp...*terkejut*ni bukan.........(BERSAMBUNG)
YOU ARE READING
TharnType After Moons
RomanceTharn merupakan Seorang pelajar di Chiang Mai University dalam Faculty of Political Science and Public Administration... Dia seorang yang handsome dan Tinggi... Dia mempunyai seorang abang dan adik perempuan....Tharn juga pandai bermain alatan musik...