,, Puste mě!"zakřičím a začnu sebou házet.
,, Hej!"zakřičím a opřu se o zeď klece..
Kdo vůbec jsem?
,, Ahoj, jsem Newt."představí se kluk.
,, Nazdar, jsem... No nevím kdo jsem.."řeknu.
,, Pojď za mnou, ukážu ti to tu."řekne a otevře klec.
,, Jsem nahá!"křiknu a on se začne smát.
,, A jo.. Ehm, tady máš nějaké oblečení. Snad ti to bude."řekne a podá mi nějakou velkou sportovní tašku.
Vytáhnu si z ní spodní prádlo a obleču si ho. Něco si vytáhnu a obleču si to.Vezmu si obyčejné tenisky a vyjdu z klece.
,, Takže tohle je plac."
,,Je tu nějaká holka?"zeptám se najednou.
,, Ano, je tu Mia.. Stará se o zraněné a někdy pomáhá Páníčkovi v kuchyni."řekne Newt.
,, Aha, počkat. Pánvička?"zeptám se.
,, Ano, je to náš kuchař. Vlastně ti ho můžu hned představit. Pojď za mnou."řekne a rozejde se do nějaké budovy.
,, Pánvičko vedu novou bažu."řekne a já se na něj nechápavě podívám.
,, Baža říkáme lidem co jsou tu nový."řekne Newt a já přikývnu.
,, Tak my jdeme dál pánvičko."řekne Newt a rozejde se pryč.
Stačím na Pánvičku jen mávnout a už jsme pryč.
,, Tady za tyhle zdi nikdy nechoď. Jsou tam rmutové."řekne a starostně se na mě podívá.
,, Rmu-co?"zeptám se.
,, Rmutové.. Jsou to takové příšery.. Možná je někdy uvidíš.."řekne Newt a uteče pryč.
,, No a co tu mám dělat?"řeknu a začnu se procházet.
Zastavím se u velkého stromu kterým má dost silné větve.
Na jednu větev si sednu a opřu si hlavu o kmen.
Co tady vlastně dělám? Jak jsem se sem dostala? Mám rodinu? Bratra? Sestru? Kluka? Kéžby jsem tohle vše věděla... Ani své jméno neznám! Jsem jako nikdo! A ještě k tomu mi říkají bažo..
,, Oběěěd!!!"ozve se a tak se pomalu rozejdu k té jídelně.
Postavím se za nějakého kluka a začnu čekat než přijdu na řadu.
Když se konečně dostanu k Pánvičkovi tak si od něj převezmu maso na leču a rýži.
Sednu si sama protože všechny pohledy mě propalujou..
Začnu pomalu žvýkat sousto za soustem.
,, Ahoj."řekne někdo a přisedne si ke mě.
,, Jsem Alby. Vůdce."řekne a usměje se na mě.
,, Těší mě.. Já jsem.. No to vlastně nevím.."řeknu smutně..
,, To nevadí.. Každý to tady ze začátku neví."řekne konejšivě.
,, Jak dlouho tady jsi Alby?"zeptám se zaujatě.
,, Asi tři čtyři roky."řekne a dá si sousto do pusy.
,, Tak dlouho? A co je vůbec za těma zdma?"zeptám se.
,, Je tam labyrint.. Od té doby co tu jsme tak se snažíme najít cestu ven odsud.. Ještě se to nepovedlo.."řekne zklamaně.
,, Aha.. A můžu se zeptat co jsou to rmutové a proč mi o nich nechce Newt nic říct?"zeptám se.
,, Rmutové jsou příšery.. Za těma zdma jsou a číhají.. Každý den běžci probíhají ten labyrint a snaží se najít východ.. Taky se ale nestane vždy že by se vrátili zpět.. Rmutové je prostě zabijou.. Málem se to stalo i Newtovi ale naštěstí mu jen poranili nohu.."řeknu a podívá se na Newta který si zamilovaně povídá s Miou.
,, Půjdeš prosím se mnou?"zeptá se.
,, Dobře půjdu."řeknu a oba odneseme talíře k Pánvičkovi.
Dovede mě před zeď.
,, Asi by jsi měla vědět pár věcí.. 1.Nikdy neublížíme jinému placerovi. 2. Nikdy bez dovolení nejdeme za zdi.. A nezkoušej nic na Newta protože si tě Mia jinak najde a zabije.. Chodí spolu už 2 roky a.. No radši nic.. Prostě ho ignoruj.. Nechcu aby ublížil další holce a ona pak šla doprovolně mezi rmuty."řekne.
,, Jasně, rozumím. Nikdy neublížit jinému placerovi. Nikdy nechodit bez dovolení za zdi. A ignorovat Newta a nespáchat sebevraždu. Chápu."řeknu a usměju se.
,, To je dobře. Už musím jít. Uvidíme se na večeři a pak na tvé oslavě."řekne a odejde.
Vezmu si velkou sportovní tašku a začnu se v ní přehrabovat.
Najednou mi někdo vytrhne kalhotky z ruky a rozběhne se s nima pryč.
,, Ty frasáku!! Okamžitě se vrať!"zakřičím a rozběhnu se co nejvíc můžu.
Snažím se pravidelně dýchat a nějak se mi sjednotí dech a při každém odrazu jsem čím dál tím víc rychlejší.
,,Uaaaaaa!"zakřičím a skočím na údajného zloděje.
,, Můj majetek frase!"řeknu a vytrhnu mu své spodní prádlo z ruk. Rozejdu se pomalu ke své tašce a dám si své kalhotky úplně na spod ní.
Dojdu do jedne z chatek a zamknu se.
Vyndám všechno oblečení z tašky a dám ho do skříně.
Vytáhnu si jen nějaký outfit a převleču se.
Lehnu si pod strom a začnu se dívat na modrou oblohu.
Snad to tu přežiju..Hei, New story
ČTEŠ
Labyrint
FanfictionChyba.. Chyba která v labyrintu nikdy být neměla.. Vztahy.. Jde se zamilovat na tak špatném místě za tak krátkou dobu? Podle příběhu hlavní postavy to možné je.. Pokud chceš vědět o co jde přečti si to <3