Lexi
Vyplavu na povrch ať se nadechnu. Vynořím hlavu s vidím všechny s vykuleným pohledem. Pořádně se nadechnu a zase se potopím. Uvidím něco zeleného blikat a tak se tam rozplavu. Zastavím až těsně u toho.. Co to sakra je? Vezmu to do ruky a vyplavu nad hladinu. Rozběhnu se do jídelny a mám štěstí že tam ještě jsou.
,, Něco jsem našla!"vykřiknu a s onou věcí zvednu ruku nad hlavu. Newt se postaví a jde mi naproti. Padnu mu do náruče a začnu se klepat. Jak zimou tak strachem..
,, Kde jsi to našla?"zeptá se a začne mě hladit po paži ať se zahřeju.
,, Já skočila do jezírka a viděla tam něco blikat. Tak jsem se pro to rozplavala a našla tohle."řeknu.
,,Dobře, dej to Minhovi a já a Mia půjdeme s tebou na pokoj aby ses převlékla. Guty?"zeptá se.
,, Guty."zašeptám a podám Minhovi zvlánštně vypadající věc. Po boku s Miou a Newtem se rozejdeme do našeho pokoje. Jen co dojdeme do pokoje Newt vytřeští oči.. Dveře vyražené, postel od krve a všude oblečení.. Newt přejde ke skříni a vytáhne stejné oblečení dvakrát..
Posadí mě na postel a začne převlíkat.
,, Neboj, já ti neublížím."řekne a když mi stáhne kalhoty tak mi nohy rychle usuší..
,, Od čeho máš ty jizvy?"zeptá se zvědavě a opatrně po nich přejede.
,, Paralyzér a nože.."řeknu a on se na mě vyděšeně podívá. Navleče mi kalhoty. Přetáhne mi tričko přes hlavu a zase mě usuší. Divím se že moje spodní prádlo není ani trochu mokré. A to jsem byla mokrá jak slepice.
Přetáhne mi nejaké ďalší tričko přes hlavu.Nakonec mi nasadí mikinu a dá černé tenisky na nohy. To samé udělá s Miou akorát jí dá mikinu modrou. Mia může normálně chodit ale já se ani nezvednu. Newt si mě vyzvedne do náruče a rozejde se k domku běžců.
Dojdeme tam a Newt se posadí a mě dá na něho. Mia si sedne na Thomase.
,, Zahajuju radu."řekne Alby.
,, První téma je proč jsi udělal tak ošklivou věc Gally?"zeptá se.
,, Nevím.. Opravdu si nic nepamatuju.. Musel jsem být hrozně opilý.. Nikdy bych tohle úmyslně neudělal!"řekne Gally vyděšeně.. Úplně ho chápu.. Hrozí mu vyhoštění..
,, Jaký na to máte názor ostatní? Já bych ho vyhostil."řekne Alby.
,, Já taky."řekne Minho.
,, Souhlas."řekne Zart.
,, Souhlasíme."řeknou Clint a Jeff najednou.
,, Ať táhne."zavrčí Minho.
,,Souhlas, Gally udělal otřesnou věc. Zaslouží si to."řekne Newt a to už z něho seskočím. Obě se s Miou postavíme.
,, Ne!!"vykřikneme najednou a všichni se na nás překvapeně dívají.
,, Gally si nic nepamatuje. Byl opilý! Neudělal to schválně!!"vykřiknu.
,, Ale on vám ublížil! Všichni kromě vás souhlasí. Tudíž dnes večer bude Gally vyhozen do labyrintu."řekne Alby.
,, Konec rady!"zakřičí Alby a všichni začnou odcházet..
Bože... Jen to ne... Gallyho zavřou do díry a odejdou. S Miou k němu doběhneme.
,, Gally.."zašeptám a on se na mě s brekem podívá..
,, Já už tam nechcu.. Ne znova.."řekne a zabodne do mě jeho pohled.
,, Gally... My nevíme jak pomoc.."řekne Mia..
,, Tady už pomoc nejde.. Jen umřu.."řekne a odsune se někam do rohu.
,, Nenechám tě umřít."řeknu a plnou rychlostí se rozběhnu do našeho pokoje. Rychle se převleču.Svým během se rozběhnu za Albym. Uvidím ho stát u zdi a pomalu škrtat Gallyho jméno. Vezmu si nůž a pomalu k němu přejdu. Nůž si schovám za záda.
,, Nedělej to Alby.."řeknu.
,, Já musím.. Odhlasovalo se to.."řekne Alby smutně.
,, Pokud jde on, jdu i já."řeknu a on si povzdechne..
,, V tom případě se připrav na dlouhou bolestivou smrt."řekne Alby a přeškrtne moje i Gallyho jméno.
Rozběhnu se za Newtem. Musím se rozloučit.. Kdyby náhodou..
Neumřeš.. ZLOSIN to nedovolí..
Tereso?
Bohužel.. Dneska přijedu.. Vlastně už jsem na cestě! Půjdu s tebou..
Ty dneska přijedeš?
Jo.. Normálně mě poslali dřív abych dohlídla na tebe v labyrintu..
Takže se uvidíme..
Ano. Musím jít.. Bolí mě hrozně hlava z toho jak se ta klec hrne nahoru.
Chápu.. Měla jsem to stejně.
Zatím.
Ještě víc se rozběhnu.
,, Newte!!!"zakřičím a obejmu ho svýma rukama okolo jeho pasu.
,, Co se stalo?"zeptá se.
,, Jdu s Gallym."řeknu a mu se v očích zablesknou blesky.
,, Cože?!! No to teda nejdeš!!"zařve.
,, Je mi to líto.."řeknu a povzdechnu si. Najednou se ozve klec.
,, To je klec!! Ale měla přijet až za dva týdny!"vykřikne Newt a tak se spolu rozběhneme ke kleci. Doběhneme tam a uvidíme sklánějící se placery. Projdu mezi nima a uvidím černovlásku sedící na krabici ZLOSINu s velkým úšklebkem.
,, Teresa?"zeptám se a ona ke mě zvedne její oči.
,, Lex?"zeptá se a oči jí zazáří. Skočím dolů do klece a ona vstane. Prohlédne si mě a následně vtáhne do objetí.
,, Chyběla jsi mi!"vykřikne a víc mě obejme..
,,Můžu říct to samé."řeknu a taky ji obejmu.
,, Jdi od té divné holky!! Může být špeh od ZLOSINu."zakřičí Newt a chce jí hrubě chytit.
,, Ani na ní nesáhneš!!"zařvu a chytnu jeho ruku.
,, Nikdo z vás nesáhne na mou sestru!!"zařvu a všichni se pokloní k zemi. Podívám se na Teresu a ta se na mě udiveně usměje.
,, Máš ještě silnější hlas než si pamatuju."řekne a obě se začneme smát.
Jsi ještě mnohem hezčí než si pamatuji! Ale i víc od jizev.. Kdo ti ublížil?
Pár placerů.. Ale nikomu jsem to neřekla.
Jak vypadají?!
Řeknu ti jména. Gally, Ben, Marcus, Jack..
,, Kdo je tu Gally, Ben, Marcus a Jack?!"zařve naštvaně T.
Oni předstoupí a ostatní odstoupí o pár kroků.
,, Vy jste ji ublížili?!"zakřičí Teresa a všichni se zase skloní k zemi.
,, A-ano."zašeptá Gally..
,, Kde je tu labyrint?!"zařve T a všichni se na ní překvapeně podívají.
,, Jak víš o labyrintu?"zeptá se Newt.
Řekni mu ať drží tu svoji frasnou hubu než mu do ní uštědřím pár ran.
,, Drž hubu."zavrčím na něj a on polekaně odstoupí a ukáže na díru ve zdi. Teresa se na mě podívá a já kývnu.
,, Jdeme se převléct. Čeká nás vyhoštění Tess."řeknu a ona se začne smát..
ČTEŠ
Labyrint
FanficChyba.. Chyba která v labyrintu nikdy být neměla.. Vztahy.. Jde se zamilovat na tak špatném místě za tak krátkou dobu? Podle příběhu hlavní postavy to možné je.. Pokud chceš vědět o co jde přečti si to <3