Fifteen

126 4 1
                                    

Lexi

,, Větší kravinu jsem ještě neslyšela."řekne Tess ale rozejde se za mnou. Dojdeme do našeho pokoje a já jí podám oblečení.

 Dojdeme do našeho pokoje a já jí podám oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S

ama si vezmu úplně to samé. Do batohu nám dám nějakou potravu a zbraně..
,, Prežijeme to Tess?"zeptám se nervózně.
,, My dvě? ZLOSIN by nikdy nedovolil nás dvě zemřít.."řekne a já přikývnu..
,, Asi ma pravdu."řeknu a obě se rozejdeme z našeho pokoje dolů.
Zastavíme se až před bránou.
,, Ona nejde."řekne Newt a stáhne Teresu za sebe.
,, Ta druhá ať si klidně jde."řekne a ukáže na mě.. Aha...
Lex!!!
Zůstaň tu s nima..
Ale to tě nebud moct chránit!!
Stejně je to k ničemu.. Jakmile budu zraněná nebo budu umírat vezme si mě ZLOSIN..
Neopouštěj mě...
Buď s Newtem šťastná sestřičko... Dej mi na něj pozor..
Prosím ne..
Zbohem..
Vezmu si svůj batoh a vyndám z něho zbraně na zem. Nebudu je potřebovat.
Vezmu si jen vodu a jeden toust.. Aspoň umřu rychleji. Batoh si dám zase na záda. Teresa brečí.. Hystericky.. A Mia taky.. Začnou mě a Gallyho zatlačovat do zavírající se brány. Nechcu pomoc.. Sama se rozejdu do labyrintu.. Vidím bránu už skoro zavřenou. Nenechám Gallyho umřít. Rychle do něj strčím a on spadne do placu..
,, Nechte ho tam.. Nechcu umřít zbytečně.."řeknu a brána se zavře. Sklouznu po její štěně..
Panebože!! Proč jsi to udělala?!
Je mi to líto Tesso... Jinak to nepůjde.. Zůstaň s nima.. Moc dobře víš co se stane..
Dobře.. Pamatuj že tě miluju sestřičko.
To budu vždy.. Zbohem..
Rozběhnu se doprostřed labyrintu. Nebudu umírat ponalu. Když už mám umřít tak za boje!!! Přede mnou se objeví dva rmutové.
,, Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!"zakřičím tak že to musí slyšet i za bránou..
Oba dva spadnou na zem.
,, Debilové.."řeknu a rozběhnu se dal

Tessa..

Pokud bude umírat... ZLOSIN si ji vezme zpátky.. Zase ji budou cvičit.. Zase bude nejlepší.. Zase bude pracovat pro ně.. Neříkám že já pro ně nepracovala.. Dokonce pořád pracuju ale Kayla to nikdy nechtěla.. Ano.. Její pravé jméno je Kayla..
,, Aaaaaaaaaaaaaaaa!"ozve se křik a všichni se podíváme na bránu. Usměju se.. Porazila je... A pak si vzpomenu na toho kluka který mi zakázal jít s ní.. NEWT..
,, TY GRINDE JEDEN ZASRANEJ!"zařvu a jednou ránou ho srazím k zemi.
,, CO SIS SAKRA MYSLEL?!! ŽE TAM UMŘE?! NUMŘE TY FRASE!! AKORÁT SI JI VEZME ZLOSIN!!! PRÁVĚ JSI JI DOSTAL DO RUK ĎÁBLA!!"zařvu a začnu hystericky brečet..
Uklidni se Tess.
Jsi v pořádku?
Samozřejmě že jsem Tesso.. Jen mám takový problém.. Jménem ZLOSIN..
Co se stalo?
Vzpomněla jsem si.. Dělala jsem u nich.. Pak jsem je ale zradila a pokusila se utéct. Za to mě poslali do labyrintu..
Jak to? Jak to že sis vzpomněla?
Viděla jsem je Tesso.. Ty monstra.. Rmutové.. Jsou to doktoři.. Kteří zradili a pokusili se pomoct dětem.. Proměnili je v monstra..
Bože.. Až se ráno brána otevře okamžitě se vrátíš!!
Vrátím! Neboj se..
Se špatným dechem si lehnu hned vedle brány a zavřu oči.. Vedle mě si lehne ta její kamarádka Mia..
,, Můžeme si promluvit?"zašeptá a já kývnu.
,, Pamatuju si na ZLOSIN.. Na to jak jsme pro ně s Kaylou trénovali.. Cvičili.. Jak jsme zabíjeli a posílali děti do labyrintu.. Pamatuju i na Newta.."řekne a já si povzdechnu..
ZLOSIN to podělal...
,, Já vím.."přikývnu.
,, Vím že to Kayla přežije.. Vím že ano."řekne a já se usměju.
,, To i já.."řeknu a pak obě propadneme do hlubokého bezesného spánku..

Lexi druhý den

Už čekám nervózní před zavřenou bránou a čekám než se otevře. Jen co uslyším posouvání se zdi tak se připravím vyběhnout. Brána je dostatečně otevřená ať se tam vlezu. Rozběhnu se a nakonec skončím vedle Tessy.
,, Prežila jsi!"vykřikne a obejme mě.
,, Opatrně."řeknu a ukážu na svou dost potrhanou ruku..
,, Co se stalo?"zeptá se vyděšeně.
,, ZLOSIN.. Už mě skoro měli ale jen mi roztrhli ruku a já utekla."řeknu a Mi mě okamžitě vezme na marodku. Posadí mě na lehátko a vezme si dezinfekci, ručník, jehlu, nit a obvazy.
Přiskočí ke mě a řekne ať si lehnu. Udělám tak a ona mi dá pod ruku ručník který okamžitě nasákne červenou barvu. Ruku mi polije dezinfekcí a já vyjeknu bolestí. Okamžitě se objeví Newt a Alby. Když mě uvidí tak ztuhnou. Tess kolem nich proběhne a chytne mě za zdravou ruku. Mi vezme jehlu a vydezinfikuje jí. Navleče na ní nit a projede mojí kůži.. Opět zařvu bolestí a z očí mi vytrisknou slzy. Udělá mi asi 7 stehů a ránu utře do dalšího ručníku a zaváže obvazem. Vděčně se na ní podívám a ona pohledem sjede moje tělo..
,, Máš ránu na noze. Není na šití ale vyčistit ji musím."řekne a přesune se k noze. Párkrát mi přejde po noze tampónke s dezinfekcí a následně mi nohu zaváže taky.
,, Bolí tě něco jiného?"zeptá se..
,, Jo... Srdce.."řeknu a ona si povzdechne..
,, To vyléčit neumím.."povzdechne si..
,, Láska vyléčit ani nejde."řeknu a ona kývne.. Postavím se a nohou mi projede ukrutná bolest kotníku..
,, Frase.."špitnu a spadnu na zem.
,, Jsi v pořádku?"optá se Alby..
,, V rámci možností jo.."řeknu a postavím se. Prohlédnu si své potrhané oblečení..
,, Zajdu se převléct."řeknu a chcu vyjít schody. V tom si mě Newt vyzvedne do náruče a schody začne vycházet i se mnou.
,, Pomůžu ti."řekne a já kývnu. Posadí mě na postel a zase přejde ke skříni kde mi vytáhne čisté oblečení.

Svleče mi moje kraťasy a vezme rostrhané rifle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Svleče mi moje kraťasy a vezme rostrhané rifle. Opatrně mi je natáhne. Postaví mě a já mu dám ruce kolem krku abych nespadla. Kalhoty mi vytáhne nahoru a zapne je. Opatrně mě položí na postel a vezme bílé tričko. Svleče mi ten zbytek co na sobě mám a všimne si rány na rameni.
,, Lex, pořád jsi zraněná."řekne a ukáže na mé krvácející rameno.
,, Ani jsem si toho nevšimla."řeknu potichu. Rozběhne se dolů. Hned se ale vrátí s obvazama a dezinfekcí. Posadí se vedle mě a vyčistí mi ránu. Pak mi ji zaváže a oblečte bílé tričko. Na to mi dá ještě zelenou mikinu a položí mě do postele..

Labyrint Kde žijí příběhy. Začni objevovat