Lexi
,, Zůstaň se mnou prosím.."zašeptám. Po chvilce se vedle mě prohne postel a mě si do náruče přitáhnou dvě silné ruce.. OD KDY MÁ TAKOVÉ TĚLO?!
Hlavu mu položím na hruď a rukama ho obejmu. ON. JE. BEZ. TRIČKA!!!!!!!!!
Trošku zčervenám ale hlavu mu jen víc zabořím do hrudi a začnu v klidu oddechovat..Sen
,, Kaylo! Moc dobře víme že jsi sabotovala testy!! Víme že jak děláme naší práci není zprávné ale je to jediný způsob ja zachránit lidi.. Tak se tě ptám. Chtěla by jsi do labyrintu?"zeptá se Janson.
Zamyslím se.. Mohla bych vidět jak se subjekty chovají k ostatním..
,, Souhlasím. Pod podmínkou že nepošlete do labyrintu i Edwarda."řeknu a on se zasměje.
,, Kaylo, Edward by to tak nezvládl. Je jako hladká mouka nebo máslo."řekne a začneme se smát spolu.
,, V tom máš pravdu Jansone."řeknu a on přejde k nějaké knize.
,, Tady je kdo všechno v labyrintu je a něco málo o nich. Pročti si to."řekne a já kývnu. Janson vyjde z pokoje a dveře se automaticky zamknou. Uchopím do ruky složku a jako první na mě vyskočí dvě veverky.
,, Bože, co to ten kluk má s obočím?"řeknu si pro sebe.. Gally
Vzpurný, silný, nepříjemný, není imunní.. Hmmm, zajímavé.. Není imunní..
Pánvička co je tohle za jméno?
Hodný, milý, laskavý, usměvavý, bude ti pomáhat, imunní. Hmm, ten vypadá mile. S ním by mohla být sranda.
Minho co to všichni mají se jménama?
Běžec, milý, přátelský, ochranářský,egoistický,imunní.
Ten ujde, nejspíš bude nejvíc v poho.
Mia přečtu si a mě poskočí srdce.
Dobrosrdná, žárlivá, umí zabíjet, majetnická, umí skvěle bojovat, bývalá pracovnice pro ZLOSIN, imunní.. Přečtu si a ze srdce mi spadne kámen.. Přežije to! Čtu si tak 50 jmen a konečně přečtu poslední.
Newt
Hodný, hezký, rád pomáhá, ochranářský, drsný jako hladká mouka, imunní.
Jestli je to ten Newt tak to bude ještě v labyrintu sranda..Konec snu
Vystřelím do sedu a vedle sebe už Newta nevidím. Podívám se ven.. Už se stmívá!!! Vyjdu ven a sednu si vedle Newta na schody.
,, Jak se vyspala šípková Růženka?"optá se s pobavením v hlase.
,, Šípková Růženka se vyspala dobře."řeknu. Rozhodně mu nemůžu říct že se mi zdála vzpomínka na ZLOSIN..
v tu chvíli k nám přiběhne vyděšený Chuck.
,, Co se děje Chucku?"zeptám se.
,, Brány! Ony se nezavírají!"vykřikne a my se s Newtem rozběhneme před ní. Budoucnost se vyplňuje. Vyděšeně se podívám na Tessu a ta kývnd hlavou. Mám pravdu.. Budoucnost se vyplňuje...
Ruku v ruce koukáme na bránu.
,, To nedopadne dobře Lexie."řekne a já se na něj vyděšeně podívám. Musím změnit budoucnost.
,, Ale dopadne Newtie! Určitě ano! Ale teď se všichni musíme jít schovat!"řeknu a chytnu za ruku Chucka a rozběhnu se ke kleci. Strčím tam k němu Zarta, Winstona, Bena, Jeffa a Marcuse. Klec zavřu a rozběhnu se za ostatníma.
,, Jděte dovnitř!!"zakřičím a ukážu na domek ve kterém je jídelna. Vidím Minha rozběhnout se k domku běžců.
,, Ty frasáckej grinde."zakleju a rozběhnu se za ním.
,, Frase co tu děláš?!"vyjedu na něj a on ukáže na mapy. Kývnu a oba je pobereme. Rozběhneme se zpátky. Uslyším nelidský řev.
,, Jdi za ostatníma a řekni ať si zakryjou uši."řeknu a on odběhne pryč.
,, Jdeme na to."špitnu a pořádně se nadechnu.
,,AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" zaječím a rmuti začnou padat k zemi.
Najednou se všichni zvednou a rozběhnou k domečku.
Okamžitě vběhnu za ostatníma a ukážu prst na puse. Všichni se nějak schováme pod schody kde je nějaké tajné místo přesně pro tyhle případy.
,, Máš strašně silný křik."řekne Newt a já ho spražím pohledem.
,, Zůstaň potichu."odseknu a zůstanu přikrčená k zemi. Chuck. Tessa. Okamžitě vyběhnu ven z úkrytu. Doběhnu ke kleci a vytáhnu je ven.
,, Zůstaňte potichu a buďte přikrčení."zsšeptám a oni přikývnou. Když se bezpečně dostaneme dovnitř tak je hned strčím za schody. Úlevně vydechnu.
,, Všichni jděte spát."zsšeptám a oni kývnou. Nějak se na sebe naskládají a usnou. Jediná já zůstanu vzhůru kdyby se něco dělo..
Nic jim neuděláme Kaylo..
Kdo zase jste?!!
Hádej dvakrát..
Někdo ze ZLOSINu..
Přesně, přesněji ředitelka..
Ava Paig..
Divím se že si pamatuješ moje jméno. Ale ano.. To jsem já.
Co ode mě chcete?
Jen tebe Kaylo.. Tebe a tvou sílu.
Pche, a proč zrovna mě? V labyrintu je spoustu silných lidí.
Máš v sobě protilátku na zastavení virusu zvaným ERUPCE Kaylo..
Proč mi pořád říkáte Kaylo?!
Je to tvoje jméno, Alexa je jen falešné..
Aghr, stop!
Zařvu na ní v hlavě a přeruším spojení.. To nemůže být pravda!!!
Rozhlédnu se kolem sebe a napadne mě šílená věc. Chytnu Newta za rameno a zavřu oči. Za chvíli se mi před očima objeví jeho sen.Newtův sen
Stojí u postele a dívá se na nehybně ležící dívku.. Nesmí být mrtvá!! Nesmí ho nechat v ZLOSINu samotného!! Dívka otevře oči a uvidí stát chlapce u její postele.
,, Co se stalo?"zeptá se dívenka.
,, Kaylo.. Myslel jsem že tě zabil!"řekne chlapec.
,, Mě? Newte, mě nezabije nic."zasměje se dívka a chlapec s ní.Konec
Vyděšeně odskočím od Newta.. To on je ten kluk z mého dětství.. To on byl můj kamarád! To on zmizel!! Začnou mi po tváři stékat slzy.. Moje jméno je Kayla.. Ne Alexa... Nemůžu jim to říct.. Nemůžu říct že to kvůli mě tu jsou.. Že i já se podílela na tom aby iim ubližovali..MŮŽU ZA TO JÁ!!!
,, Sestřičko?"ozve se.
,, Můžu za to.. Viděla jsem to.. To kvůli mě tu jsou.."řeknu a ona si mě přitáhne do objetí..
,, Prišlo ti že pomáháš lidem.. Nám všem to tak přišlo.. Nemusíš se ničeho bát. Jsem tu s tebou.."řekne a začne mě hladit po zádech.
,, Pojď spát."řekne a tak si lehneme. Co nejvíc se ke ní přitisknu a obejmu jí.
,, Dobrou noc Kay.."řekne a já ucítím jak upadám do spánku..Lexi(Kayla)
Proberu se na chrápání ostatních placerů. Vylezu z domečku a rozhlédnu se okolo.. Nikde není nic rozbité ani nic.. Jak to? A placeři zabiti taky nejsou žádní.. Co se sakra stalo??
ČTEŠ
Labyrint
Fiksi PenggemarChyba.. Chyba která v labyrintu nikdy být neměla.. Vztahy.. Jde se zamilovat na tak špatném místě za tak krátkou dobu? Podle příběhu hlavní postavy to možné je.. Pokud chceš vědět o co jde přečti si to <3