Falan Filan

59 7 84
                                    

Umarım olmuştur. İyi okumalar.

Saygılar...

***

-Bir daha gelmeyecekmiş gibi gitti sanki.

-Saçmalama Jaehee. Dönüş biletini alırken yanındaydın.

Jaehee iç çekti.

-Öyle ama. İçimde bir huzursuzluk var.

Eunjung araya girdi. Hala hava alanından aldığı, ananaslı keklerden yiyordu.

-Gazdır o. Osur geçer.

-LEE EUNJUNG!!

Salona henüz girmiş olan Byeol'dü bağıran. Hemen arkasında da menajerleri Jooyoung ve Jaehyun vardı.

-Kaç kere uyaracağım ben seni ya?

-Öff tamam. Odama gidiyorum ben.

Soobin kızı durdurdu.

-Jungah, otur da konuşalım.

Eunjung umursamaz tavrını takınmıştı. İçinden de "Yine ne yapmış olabilirim de nutuk çekecekler?" diye geçiriyordu.

-Geç şöyle.

Oturması için bir yer gösterdi. Eunjung, oturduktan sonra kek paketini yanına bıraktı. Herkes ona bakıyordu.

-Bu senin.

-Ne bu?

Eunjung, Soobin'in ona uzattığı flash'ı evirip çevirdi.

-Lina buradayken beraber vermek istemiştik aslında. Ama olmadı. Son kaydı sana vermemiz için bıraktı.

Eunjung soran gözlerle baktı.

-Gerçekten de temelli mi gitti?

-Saçmalama Eunjung.

-Ciddi bir şey soruyorum abla!

Eunjung sinirle baktı Eunbyeol'e.

-Ortamı dağıtmayalım kızlar. Eunbyeol, biraz izin verir misin?

Konuşan Soobin'di. İki kardeşin sık sık didişmesinden herkes gibi o da yorulmuştu.

-Neyse, dediğim gibi gönül isterdi ki daha sakin ve huzurlu bir anda, hep beraber verelim. Her zaman her istediğimiz olmuyor işte.

-Tamam anladım da. Bunun içinde ne var?

Elindeki flashı havaya kaldırmıştı Eunjung.

-Bu aralar canın sıkkındı. Biz de düşündük ki: Eunjung albümün intro ya da outro şarkısı söylese nasıl olur. Daha karar veremedik hangisi olacağına.

-Şarkı mı var burda?

Eunjung, onun için böyle bir şey hazırlamış olmalarına şaşırmıştı.

-Evet. Senin şarkın.

Eunjung, masadaki laptop'ı alıp kapağını açtıktan sonra, şifresini girdi. Laptop'ı yan çevirip, usb yuvasına flaşı yerleştirdi. Beklerken de sormuştu.

-Kim yaptı şarkıyı?

-Lina ve Soobin yaptı.

-Soobin unnieye bak sen. Şarkı yazmayı sevmiyorsun sanıyordum.

Soobin umursamaz bir ifade takınıp, elini salladı.

-Hala sevmiyorum. Ben yapmadım zaten. Lina'nın ilham perisi gibiydim. Söyle yap böyle yap dedim yaptı.

Violet Flame 🌈Bighit's New Girl Group (with BTS) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin