Bölüm adı, Yoongi'nin Yoon'u, Lina'nın Na'sı nın birleşiminden oluşmaktadır. Evet sadece onları yazdım. Ehe.
ELITOŞ BÖLÜMÜN SONUNA BAKMA! Huyudur onun uyarayım dedim.
Bu bölümde ruh sağlığım bozuktu. Sonundan da anlayacağınız üzere (Sakın sonuna bakmayın) ben öldüm ben bittim. Ama sonuna bakmayın.
İyi okumalar efenim. Umarım zevk alırsınız.
Saygılar...
****
Yoongi kıza yaklaşırken, Lina başını geriye çekti.
-Oppa. Asansördeyiz.
Lina güvenlik kamerasına hızlıca bir göz attı.
-Bu görüntüler sızsa, kimseyi arkadaş olduğumuza ikna edemeyiz. Yani öpüşebiliriz.
Lina kaşlarını çattı.
-Ne girdi senin içine? Bazen farklı davranıyorsun.
Yoongi aklındaki fesat düşünceleri savuşturdu.
-Tamam. Öpüşmek yok.
Kızdan uzaklaştı fakat elini bırakmamıştı. Lina gülümsedi.
-Elimi de alabilir miyim?
-Al.
Yoongi, boşta olan elini ona uzattı.
-Bu senin.
Tuttuğu eli kaldırdı ve kaşlarıyla işaret etti.
-Bu da benim. Sana ait olan her şey benim, bana ait olan her şey de senin.
Dedikten sonra, kıza bir kez daha yaklaştı. Tabi bu kez Lina'nın da umurunda değildi gözetlenmek. Yoongi, kızı nasıl etkileyeceğini biliyordu. Lina ufacık bir sevgiye bile tav olan bir kızdı. Büyük şovlara gerek yoktu onun için. Dudakları birleştiğinde, asansör durdu.
-Size çıkalım mı?
Lina, bunu gencin dudaklarına bakarak söylemişti. Yoongi, kapının kapanması için tuşa basarken bir yandan da hızlı kapanması için içinden söyleniyordu. Kapandığında kıza dönüp, saçlarını geriye atarak çenesini yanından tutarak öptü kızı. Öpüşü derinleştiğinde, asansörün duvarına yaslamıştı fakat evleri yalnızca bir üst kattaydı. Asansör durduğunda, Yoongi kızı hızlıca dışarı çıkarıp, evlerine doğru koşar adım gitti. Şifreyi iki kez yanlış girdiğinde, Lina onu gülümseyerek izliyordu. Nihayet eve girdiklerinde, sağ koridoru takip ettiler. Hoseok ve Jimin'i odasının önünden geçtikleri sırada Jimin de odadan çıkıyordu.
-Hyung, geldin mi?
-Hayır. Ben onun hayaletiyim.
Jimin, piçimsi bir gülüş attıktan sonra Lina'ya da "Hoşgeldin." anlamında başını eğdi gülümseyerek. Onların arkasından baktıktan sonra, odasına gitmek üzere olan Namjoon'u durdurdu.
-Bence gitme Hyung. İçimden bir ses, sesli olacaklarını söylüyor.
Namjoon hiç bir şey anlamadan salona giden Jimin'e baktıktan sonra, odasına döndü ve sonra salona yöneldi.
O esnada Yoongi ve Lina da odaya girmiş, kapıyı kapattıktan sonra kaldıkları yerden devam etmişlerdi. Yoongi bu kez de kapı ile arasına almıştı kızı. Lina, olacaklardan korksa da onu durdurmak için hamle yapmadı. Yoongi kendisini ona bastırdığı da ise küçük bir inleme çıktı dudaklarından. Gözleri açıldı birden.
-Oppa.. Ben hazır değilim.
Lina bunu söylediğinde, Yoongi başını kızın boynuna gömmüş haldeydi. Birden durup, başını arkadaki kapıya yaslandı. Hala dipdibe oluşları, Lina'nın panik olmasına sebep oluyordu. Yavaşça çıktı kapı ile Yoongi arasından. Ellerini önünde birleştirmiş, parmakları ile oynuyordu. Başını yere eğmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet Flame 🌈Bighit's New Girl Group (with BTS)
HumorHayallerin, hayal kalacağı Yine de cümlelerin fazlasıyla gerçek olduğu bu Dünya'da Neden cümlelerimizi sizinle paylaşmayalım ki? 3 deli bir araya gelirse ne olur? 2 deliyi de kendi işlerine alet ederek 5 kişilik bir menekşeye dönüşürler. Olan biten...