İlk Büyük Şirket Yemeği

110 15 62
                                    

Hiç zamanım yok biliyosunuz. Bilen yoksa da... Evet zamanım yok. Sori

Medyada bu aralar en sevdiğim şarkı var. Şiddetle tembihliyorum bakın izleyin dinleyin.

NOT: Bölüm @swaggerdandy tarafınd yazılmış olup, tamamen onun cümleleriyle paylaşılmıştır. Kendisine buradan teşekkürler eder, bir sonrakini de yazmasını rica ederiz. Saygılar 😂😂😂😂💜💜💜
30 temmuz 2018

<·><·><·><·><·><·><·><·><·><·><·><·>

-Gel bakalım küçük bey...

-Aa bak buyada ne vaymııış~~

-Eğlence şirketi sahibi dedenin torununun oyuncağı da anca bir mikrofon olabilirdi zaten...

JaeHee elindeki oyuncak mikrofonu sallayarak bebeğe gösterirken söylenmişti Soobin.

Lina odasında sessizliğe gömülmüşken, EunJung kendi dünyasına çoktan çekildiğinde salonun ortasında her şeyden habersiz olan bebeğin yanında üç kız kalmıştı. JaeHee sevimli yüz ifadeleriyle minik bebeği kendine çekerken, Soobin annesinin yokluğunda kardeşine karşı ilgili bir abla gibi davranmaya çalışıyordu. Eunbyeol ise tekli berjerlerin birine oturmuş, dirseklerini dizlerine dayamış ve uzaktan uzaktan tekdüze bir ifadeyle seyrediyordu.

Bebeklerle arası hiçbir zaman iyi olmamıştı ve sevmeye çalışsa dahi, bebeklerin onu sevdiği pek söylenemezdi. Onun da işine geliyor ve yaklaşmıyordu. Fakat Bang Pd bu bebeği, özellikle Eunbyeol'e teslim etmiş ve birşey demeden öylece gitmişti. Kızlar da dahil ne yapmaları gerektiğini hiçbiri bilmiyordu ve Taeyong gelene kadar bebeği oyalamaları hepsine daha mantıklı gelmişti.

-Kaç yaşında bu çocuk?

-Ne bilelim, hiçbir şey bilmiyoruz ki... Ama belki bir buçuk iki yaşında falan olabilir.

Eunbyeol düşünceli bir şekilde konuştuğunda, JaeHee tekrar konuştu.

-Acaba onu dışarı mı çıkarsak?

-Olmaz. Dışarıda huysuzlaşırsa ne yapacağımızı bilemeyebiliriz.

JaeHee'nin sorduğu soruya Soobin cevap verdiğinde, Eunbyeol başını sallayarak onaylamıştı onu. Bebeklerle ve çocuklarla ilgili pek fazla sorumluluk üstlenmek istemiyordu. Üstelik, karşısındaki hiç tanımadığı bir adamın bebeği iken hiç istemiyordu...

-Eunbyeol?

Gözlerinin dibinde sallanan elleri gördüğünde kendine anca gelebilmişti. Doğrulup konuşmaya başladı.

-Oppa, bu bebek neden burada bir fikrin var mı?

-Ne bileyim ben? Bang Pdnnime sor.

Taeyong kaçamak bakışlarla cevap verip koltuğa kendini attığında, Soobin yerdeki bebekle birlikte ona bakıyordu. Taeyong üzerindeki bakışları hissettiğinde başını çevirip konuştu.

-Ne-

-Oppa! Bu gece teaser fotoğraflarımız yayınlanacak değil mi?

İçeriden koşarak gelirken bağıran EunJung'un sesini duyduğunda, başını olumlu anlamda sallamakla yetinmişti.

-Umarım o fotoğrafçı sivilcemi silmiştir...

JaeHee dudak büzüp usulca konuştuğunda, EunJung gidip kızın yanına oturdu ve başını eğerek yüzünü inceler gibi yaptıktan sonra konuştu.

Unni sivilcen yok ki.

-Ne?! Gerçekten mi? Gerçekten yok mu? Geçmiş mi?!

EunJung'un söylediğine karşın, şaşkınca etrafındaki arkadaşlarına da bakarak soran JaeHee, cevaplarını bekleyemeden koşarak banyoya gitmişti. İçeriden gelen sevinç çığlığı, herkesi güldürürken bir kişiyi korkutmuş olacak ki, yerdeki miniğin ağlaması beş dakika sonra tamamen dayanılmaz olmuştu...

Violet Flame 🌈Bighit's New Girl Group (with BTS) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin