Jungkook baru tersedar apa yang dia dah buat kat Jimin.Dia berfikir bahawa hyungnya tidak sayangkan dia lagi.
Jimin pov
Apa yang aku dah buat kat Kookie ni?Aku rasa aku dah melebih.Mungkin Kookie dah tak sayangkan aku dah.
Aku hanya berdiri di balkoni bilikku.Aku asyik termenungkan langit biru yang indah itu."Wah...dah lama aku tak lihat langit secantik ini.Kalaulah aku boleh pergi ke sana..."
Aku terkenangkan hari pertama Kookie masuk ke kelas tarian yang telah aku bekerja.Macam tak percaya.Tetapi,aku teringatkan semula juga kes kemalangan masa tu.Memang rasa pedih,sakit dah berapa lama aku kat dalam mimpi tu.
Selepas mengingati semula tentang kenangan aku dan Kookie,air mataku mula mengalir.Aku sedih...Kookie dah betul2 marahkan aku.Macam mana nak minta maaf kat dia?Dia boleh maafkan aku ke?
Tiba2 aku merasakan seperti ada seseorang yang telah memeluk aku dari belakang.Aku menoleh ke belakang.Rupa2 nya ianya Kookie.
"Hyung...hisk...Kookie minta..maaf...
hiskk...mianhae....hiskk...."Kookie menangis teresak2.Setelah melihat Kookie menangis dengan teruk,aku juga turut menagis bersamanya.Aku merindui moment ini.Tiba2 badanku menjadi lemah dan aku tertidur di dakapan Kookie.
End pov
Jungkook pov
Aku terkejut apabila melihat Jimin hyung yang telah tertidur di dakapan aku.Aku mengangkat Jimin hyung kekatilnya.Aku hanya melihat mukanya yang putih itu lalu menyentuh pipinya."Hyung,mianhae."
Aku tidak pasti bahawa aku sukakan Jimin hyung atau tidak.Aku tak tahu yang aku ada hati kat hyung ke tidak.
Tidak lama kemudian aku juga turut tidur bersama dengan Jimin hyung.
End pov
Malam.
Jimin terbangun dari tidurnya.Tiba2 dia tersedar bahawa Jungkook tidur di sebelahnya juga.Jimin tersenyum melihat bunny nya tersenyum ketika tidur.
"Heh...comel..."Jimin berkata sambil mengusap rambut Jungkook.
Gruuuu....
Jimin ketawa kecil kerana perutnya telah berbunyi.Dia memang lapar sejak dia sampai di rumah.
Dia turun ke bawah dan pergi ke dapur.
"Yah...kotornya dapur ni....terpaksalah kemaskan dulu..."mengeluh pun takde guna..terpakasalah dia kemaskan sendiri dapur tu.Selepas selesai membersihan dapur,Jimin memulakan dengan memasak untuk makan malam.
-------
"Kookie!Makanan dah siap!Bangunlah!!!"Walaupun Jimin dah panggil Jungkook untuk turun ke bawah,tetapi langsung tidak ada jawapan dari Jungkook.
"Aigooo budak ni....!"Jimin mengeluh dan terus naik ke atas untuk bangunkan Jungkook daripada tidurnya yang lena.
"Kookie!!Kookie!!Bangunlah!!!"Dah banyak kali Jimin cuba untuk membangunkan Jungkook tetapi dia langsung tidak bangun dari tidurnya.
"Aku tahu nak buat apa...!"
Dia menghempapkan badannya ke belakang Jungkook.Tiba2 Jungkook terkejut dan terbangun dari tidurnya.
"Yah!Hyung!!!Tepilah!!!Sakit tau belakang Kookie ni!!!"Jimin langsung todak mengendahkan larangan Jungkook.Dia hanya menjelingkan matanya.
"Kalau Kookie tak nak bangun,hyung akan baring dia belakang Kookie buat selama2 nya sehingga Kookie bangun."
Jimin cuba untuk mengusik Jungkook agar Jungkook tidak melakukan perkara seperti ini lagi."Mwo?Kookie dah bangun ni!See?!Dah bangun dah!Dah hidup balik!Belum mati lagi!!"
"Sekarang bangun!Dan turun bawah!,Hyung dah masakkan makanan malam untuk kita berdua!"Akhirnya Jimin mengalihkan badannya daripada belakang Jungkook.
____________
Vote and follow!💜✔Tu jer yang author mampu katakan.Eh!And thanks to the readers!!💜