"Jimin?Jimin?!Woi,Jimin!"Akhirnya aku tersedar juga dari panggilan Jin.Aku hanya merenungnya."Perhatian!!Cikgu akan sebut nama2 yang perlu daftarkan diri untuk sambung belajar di beberapa Universiti yang berada di luar Asia."Aku mula terkejut.
"Jisoo,Bam Bam,Jackson,Yeonjun,Soobin,Beomgyu,Dahyun,Sana,Jihoon,Daniel,Jin dan yang terakhir..Jimin!"Aku hanya mengangkat kepalaku dan tersenyum kecil.Tetapi hati aku ni macam nak hancur.Aku risau.Aku tak nak tinggalkan Kookie.Aku tak nak putuskan hubungan dengan Kookie.Aku sayang dia.Aku sayang dia!
"Jiminssi!Kau ok tak ni?Kenapa mengelamun jer dari tadi ni?!!"Semakin banyak soalan yang Jin nak tanya."Gwaenchanayo...."Aku memberi fake smile kepadanya.
Waktu rehat
Aku,Jin,Kookie duduk kat kantin dan makan bersama2.Susana di meja kami hanya senyap.Selalunya tak macam ni.Selaunya aku akan membebel setiap hari kat sini tapi hari ni tak.Sebab Kookie jer.
End pov
Jin dan Jungkook bertentang mata dan Jungkook membuat tanda '🤨' kepada Jin lalu Jin menjawab '🤷♂️'.Jimin hanya memandang pahanya sambil memakan burger ayam yang telah dijual di kantin itu.
Jungkook tidak boleh berdiam diri lagi lalu dia memgang dagu Jimin dengan menggunakan jari telunjuknya."Hyung, gwaenchana?Kenapa hari ni hyung diam?Selalunya hyunglah raja berborak kat kantin ni."Jimin hanya memandang Jungkook lalu air matanya mengalir.
Jungkook dan Jin menjadi panik dan tidak tahu nak buat apa."Ji-Jimin!Janganlah nangis!Orang nampaklah nanti!"Jin cuba untuk hentikan Jimin tetapi tidak dapat.Tambah tangisan adalah😂....
"Eh?!!Menangis lak?!Kookie camner ni?!"Jungkook masih lagi berfikir.Lalu dia meminta izin Jin untuk membawa Jimin pergi dari kantin itu.Mereka pergi ke rooftop tempat biasa mereka tiga lepak kalau bosan.
"Hey,hey,dahlah tu...wae?Kenapa menangis ni?Tak sukalah tengok my mochi ni menangis....tak comel.."Jungkook hanya nak membantu tetapi tidak menjadi.Semakin kuat tangisannya.
Jungkook memeluk Jimin ke dakapannya sambil mengusap rambut Jimin."Dahlah tu...kenapa menangis ni?Cerita dulu.Mana tahu Kookie boleh tolong."
"Hy-hyung...hisk....hisk....hyung....mungkin tak....hisk...akan...hisk...jumpa Kookie..lagi....hisk.."Jungkook hanya mendiamkan diri.Maksudnya...
"Hyung jangan main2..."Jungkook tidak percaya tentang apa yang dibritahu oleh Jimin.
"Hyung tak bergurau...!Hyung cakap yang benar!"Jimin hanya menahan sakit hatinya itu."Hyung,maksud hyung kita tak akan jumpa lagi..kita tak akan bertemu buat selama2 nya?!"Jimin mengangguk kepalanya.
"Wae?!!Beritahu Kookie!!!"Jungkook meninggikan suaranya kerana risau.
Jimin memandang muka Jungkook yang terkejut itu lalu dia menangis style memeluk lutut.."Maaf,hyung tak boleh beritahu...sebab ini tentang masa hadapan hyung."Jimin hanya menutup mukanya.Tiba2 menjadi senyap.Lalu Jimin mengangkat kepalanya kerana risau jika Kookie tinggalkannya.Jungkook terus mencium Jimin ketika dia mengangkat kepalanya.
Ketika mereka bercium,Jungkook memasukkan lidahnya ke dalam mukut Jimin lalu bermain dengan lidah Jimin.Jimin juga turut bermain lidah dengan Jungkook.Dia ingin merasa.Apa itu cinta?Apa itu ciuman?Apa itu pelukan?
Sekarang dia dah dapat rasa semua itu.
Tiba2 terkeluar satu bunyi dari mulut Jimin."Ah....Kookie...Ah...Ah~♡Ah~"Bunyi itu telah membuat Jungkook menjadi naik gila.Lalu dia menggerakkan ciumannya ke leher Jimin.Tanpa tidak disedari oleh Jimin,Jungkook telah memberikan tanda kepadanya."Ahhhhh.....Ahhh...
Emm.....Jeon..Jung..!Jung...!Kook...!♡♡"______________
Mianhae,part ni ada smut2 skit.Mungkin ada yg +16😳😳.Takpe,author tidak akan keluarkan pun nama2 tu so jangan risau.Author tak buat +16 yang terlebih tu pon!!!Ok,Vote and Follow!💜✔