•6. Bölüm•

2.2K 135 73
                                    

Kavalye Marinette'i kimsenin bulamayacağı özel bir yere getirir ve Marinette'i bağlar. Ve Karşısına oturup Sevdiği kızı izler.
O sırada Karakedi tüm Şehirde Marinette'i arıyor ama bir türlü bulamıyordu.
Marinette Kavalye'ye tuvalete gitmesi gerektiğini söyler. Bu onun planının bir parçasıdır. Kavalye dayanamaz ve Marinette'i çözer. Marinette kuytu bir Yere gider ve sessizce dönüşür ve karakediye haber verir.

Uğurböceği: Karakedi neredesin! Hemen buraya gelmen lazım attığım konuma gel.
Karakedi: hemen geliyorum Uğurböceği! *attığı konuma gider*
Karakedi: *endişeli bir şekilde* Marinette! O nerede!
Uğurböceği: sakin ol Karakedi, o güvende onu kurtardım. Şimdi bana yardım et! *şanslı tılsımı kullanır ve çıkan şey ile (şanslı tılsım dan çıkan eşyayı düşünmeye üşendim kb okurcuklarım) kavalyeyi yenerler.
Karakedi hemen Marinette'in yanına gider. O sırada Uğurböceği lukayı gemisine bırakır ve parti yerine gider geri dönüşür*
Karakedi uğurböceği'nden önce parti yerine gelmiştir ve geri dönüşmüştür hemen Alya ve Nino'nun yanına gider.
Adrien: Alya, Nino! Marinette'i gördünüz mü? Onu her yerde aradım ama bulamadım!
Marinette: *koşarak gelir* afedersiniz bir akumalı beni kaçırmıştı uğurböceği beni kurtardı, karakedi beni buraya bıraktı.
Alya: SENİN İÇİN ÇOK ENDİŞELENDİM KALBİM YERİNDEN ÇIKIYORDU ÖLÜYORDUM *mariye sarılır*
Adrien: tanrım bizi en çok ta beni çok korkuttun Marinette, seni kaybettim sandım *sıkıca marinette'e sarılır.

O akşam Parti bittikten sonra herkes evlerine dağılır. Marinette ve Adrien eve gidip üstlerini değiştirirler ve yatağa yatıp birbirleriyle mesajlaşırlar.

Felaket.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin