Ve o gün gelmişti. Bugün kostüm partisi vardı. Marinette kendine bir kedi kostümü dikmişti.(medyadaki) ve Alyaya da bir tilki kostümü dikmişti. Adrien ise UğurBöceği kostümü şeklinde bir Suit giymişti.(smokin gibi) Chloe Kraliçe arı gibi giyinmişti. Sarı-siyah çizgili straplez bir üst ve sarı fırfırlı hafif kabarık bir etek giymişti. Nino Kaplumbağa(kahraman olan) kostümü giymişti. Luka ise siyah-gri düz bir takım giymişti. Turkuaz kravatıyla çok hoş görünüyordu.
Herkes toplandı ve Chloe kürsüye çıkıp bir konuşma yaptı;
Chloe: sevgili Davetliler! Partime hoşgeldiniz! Sizleri ağırlamaktan şeref duyarım! Eğlenmenize bakın!
Marinette,Alya'nın yanına gider ve ondan Nino'ya slow dans müziği çalabilir mi diye sormasını ister. Alya Nino'nun yanına gider.
Alya: Nino canım acaba Slow dans müziği çalabilir misin?
Nino: ne o? Yoksa benimle dans mı etmek istiyorsun?
Alya: şurda güzelce soruyorum verdiğin cevaba bak. Zevzekliği bırak da aç. Hem ben değil Marinette istedi.
Nino: zevkle küçük hanım. *slow dans müziği açar*Adrien: Marinette, bu Dansı bana lütfeder misin?
Marinette: elbette!Ve böylece Adrien, Marinette'i dansa kaldırır. Luka onları görür ve sinirlenip tuvalete koşar. Hawkmoth bu fırsatı kaçırmaz ve bir Akuma yapar ve salar.
HAWKMOTH'UN MEKANINDA...
Hawkmoth: kız arkadaşı tarafından ihanete uğramış bir ruh.. öfkeyi hisseebiliyorum! Uç benim küçük akumam ve onu kötüleştir!
Akuma lukanın yüzüğüne girer*
Hawk: kavalye, ben hawkmoth.. sana Kız arkadaşını tekrar kazanman için bir şans veriyorum ama karşılığında bana Uğurböceği ve Karakedinin mucizelerini getir!
Kavalye: anlaşıldı hawkmoth. *dönüşür*
PARTİ SALONUNDA...
Kavalye: MARİNETTE!
Marinette: huh? LUKA?!
Adrien: MARİNETTE KAÇ, UZAKLAŞ!!Kavalye Marinette'i kaçarken yakalar ve oradan uzaklaşır. Bunu gören Adrien tuvalete gider.
Adrien: dönüşme zamanı!
Plagg: hadi ama! Daha açık büfeye dalmamıştık bile!
Adrien: parti bitti dostum, PLAGG PENÇELER!
Plagg: AMA PEYN—- *yüzüğe girer*Karakedi Marinette ve Kavalyeyi aramak için partiden gizlice çıkar ve onları aramaya başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felaket..
FanfictionMarinette Luka ile sevgilidir. Luka ile birbirlerine delicesine aşıktırlar. Ta ki yakışıklı, karizmatik, tatlı model Adrien Agreste gelip Marinette'e aşık oluncaya kadar..