O gün Marinette erkenden kalktı. Üstünü giyindi ve tikkiyi çantasına koydu. Aşağı indi. Kahvaltısını ettikten sonra hızla okula gitti.
Herkes sınıftaydı. Dersten önce çantasını sırasına bıraktı ve lukayı aramaya koyuldu. Alt kata indi ve lukanın sınıfına gitti.
Marinette: Luka, seninle biraz konuşabilir miyim?
Luka: tabiki aşkım 😍
Marinette: bana aşkım deme lütfen.
Luka: neden? Ne oldu ki?
Marinette: ben ayrılmak istiyorum luka.Bu cümle lukanın kafasında yankılanır.
Luka: NE?! sen ciddi olamazsın!! Şaka değil mi bu?
Marinette: hayır değil. Sana LAYLA'n la MUTLULUKLAR.Marinette ağlayarak koridorda koşar ve o sırada birine çarpar.
Marinette: *ağlamaklı bir sesle* üzgünüm önüme bakmıyordum.
Adrien: marinette? Sen iyi misin? Neden ağlıyorsun?
Marinette: Adrien? Şey ben hiiçç..
Adrien: hadi... bana anlatabilirsin. Seni dinlerim.
Marinette: peki. Dün akşam eve dönerken sevgilimin bir kızla konuştuğunu duydum. O beni aldattı. Bende bugün ondan ayrıldım.
Adrien: *iç ses: demek sevgilisi varmış.. ama şimdi yok! Ahh marinette keşke sana söyleyebilsem seni sevdiğimi* çok üzüldüm marinette. Merak etme ben burdayım yanındayım.
Marinette: teşekkür ederim Adrien. Uhh şimdi gitmem gerek hoşçakal.
Adrien: görüşürüz Marinette.AKŞAM...
Marinette yorgun ve üzgün bir şekilde evine gelmişti. Kimseyle konuşmadan hemen odasına çıktı. Tikki bu olanlara aldırmıyordu. Sonuçta elinden bir şey gelmiyordu. Marinette hemen pijamalarını giydi ve yatağına girdi. Adrien'ı düşünmeye başladı.
O sırada Adrien...
Adrien her zaman ki gibi koruması tarafından evine getirilmişti. Odasına çıktı ve kendini yatağa attı. Marinette'i düşünmeye başladı.
Adrien: sence o da beni seviyor mudur plagg?
Plagg: nam nam ne dedin? Nam nam seni anlayamadım da.
Adrien: Marinette diyorum Plagg, sence o da beni seviyor mudur?
Plagg: nam nam nam belki. Olabilir. Şimdi bırak da peynirimi yiyeyim.
Adrien: sana da soru sormaya gelmiyor. Ben yatıyorum iyi geceler plagg.
Plagg: iyi geceler, Adrien.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felaket..
FanfictionMarinette Luka ile sevgilidir. Luka ile birbirlerine delicesine aşıktırlar. Ta ki yakışıklı, karizmatik, tatlı model Adrien Agreste gelip Marinette'e aşık oluncaya kadar..