•7. Bölüm•

1.6K 79 110
                                    

Marinette yine geç kalmıştı. Tikki onu pijamasından çekiştirerek uyandırdı. Uyku sersemi Marinette yataktan düştü. Tikki kendine hakim olamadı ve kahkahayı bastı.

Tikki: ALDPAPSDOWOSO MARİNETTE KADPĞSSOXOSK KALK OKULA SJSIXUAUZISUS GEÇ KALACAKSIN SJIXSISIOSSO
Marinette: TİKKİ!!! Keser misin şunu?! Ooff...

Marinette hazırlanır ve okula gider. Fakat bugün onun için pek de iyi gitmeyecektir...

O gün okula yeni bir Öğrenci olan Kagami Tsurugi katılmıştır. Kagami kendini sınıfa tanıttıktan sonra yerine oturmuştur ve tüm ders Adrien'ı izlemiştir ve Marinette bundan çok rahatsız olmuştur.
Teneffüs zili çaldığında ise Kagami, Adrien'ın yanına gidip "birlikte okulu gezelim mi?" Diye sormuştur.

Kagami: hey Adrien! Birlikte okulu gezelim mi?
Adrien: neden olmasın?

Böylece Kagami ve Adrien okulu gezmeye başlarlar. Kagami, Adrien'ın koluna girmeyi ihmal etmez. Marinette onları birlikte gördükçe daha da sinirleniyordur. En sonunda eşyalarını toplar ve okuldan bir hışımla çıkar. Alya da arkasından gelir ve birlikte Marinette'in evine giderler ve odasına çıkarlar.

Alya: kızım sakin ol! Adrien seni seviyor biliyorsun! Kagamiye okulu gezdirdi sadece.
Marinette: biliyorum Alya ama kendime engel olamıyorum! İkisini birlikte görmeye dayanamıyorum! Derste nasıl Adrien'ı izlediğini görmedin mi?
Alya: oha.. gerçekten mi? O halde prensinin bir hayranı daha oldu galiba!
Marinette: ALYAAAAAAA! Keser misin lütfen sinirden deliye döndüm burda!

O SIRADA ADRİEN VE KAGAMİ OKULDA...

Adrien: hey, Marinette ve Alya nerede?
Nino: bilmiyorum dostum.. Marinette eşyalarını topladı ve gitti, çok sinirliydi. Alya da peşinden gitti sanırım.
Adrien: anlıyorum. Okuldan sonra Marinette ile konuşmaya gidicem sağol Nino!
Nino: rica ederim dostum!
Kagami: Adrien, okul çıkışı Andre tatlı kalpler dondurmacısına gidelim mi?
Adrien: üzgünüm, olmaz kagami.. okuldan sonra Marinette ile konuşmam lazım.
Kagami: Marinette'i de davet etsen olmaz mı? Onunla orda da konuşmuş olursun?
Adrien(salak mod: ON): olabilir aslında. Peki öyle yapalım.

Okul çıkışı Adrien Marinette'e mesaj atar;

Adrien:
Prenses birlikte Andre tatlı kalpler dondurmacısına gidelim mi?
Marinette:
Olur, neden olmasın? Ben hemen hazırlanıyorum prensim.
Adrien:
Bu arada yanımızda bir misafirimiz olucak. Umarım senin için sakıncası yoktur?
Marinette (mal mod: ON):
Ne sakıncası olcak ki canım? Orada buluşuruz olur mu prensim?
Adrien:
Olur prensesim.

ANDRE'DE...

Marinette, Adrien'ı bekliyordur ve köprünün ucunda Adrien ve bir kız görür. Ve onlar yaklaştıkça kızın Kagami olduğunu görür ve deliye döner zorla sakinleşir.

Adrien: merhaba Mari!
Marinette: selam Adrien ve Kagami..
Kagami: Adrien birlikte dondurma alalım mı?
Adrien: uhh... aslında ben...
Kagami: *üzülmüş gibi başını öne eğer* peki..
Adrien: hey! Üzülme lütfen.. tamam peki..
Kagami: tamam o zaman :))

Marinette sinirden kendine hakim olamaz ve oradan gider.
Adrien ve Kagami dondurmayı aldıktan sonra farkederler. Adrien Marinette'in neden kaçtığını anlar ve peşinden gider.

Adrien: şey Kagami benim gitmem gerek babam kızmadan evde olmalıyım, görüşürüz! *kagamiyi orada tek başına dondurmasıyla bırakır*
Kagami: uhh peki..

Felaket.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin