Hyeji's POVs
Kami berpecah kepada 2 buah kereta.Kereta pertama Jaehwan oppa yang pandu.Kereta kedua Seongwoo oppa yang nak bawa.Kereta Jaehwan oppa ada hyung line kecuali Guanlin oppa.Kereta Seongwoo pula selebihnya.
"Truth or dare"soal Jihoon oppa kepada Jinyoung oppa.
"Truth"kata Jinyoung oppa dengan muka tenang.
"Bagi satu rahsia pasal Minhyun hyung."Woojin oppa tertiber mencelah.
"Minhyun hyung suka mengigau.Tapi,dia sebut nama Jaehwan hyung.Dia kata dia sayang giler dekat Jaehwan hyung."
"Terok giler mengigau dia."Daehwi oppa menyampuk
"Mimpi ngeri tu wei."kata Woojin oppa diikuti oleh gelak tawa kami.
"Mesti Jaehwan oppa telah bersin banyak kali sebab kita tengah kutuk dia."
"Tak baik la korang cakap macam tu dekat Jaehwan.Jaehwan tu kan hyung korang."Seongwoo oppa beri ceramah free dalam kereta.
"Nanti minta maaf dengan Jaehwan tau."
"Ye la....Tapi,kalau kitaorang ingat la..."kitaorang balas secara serentak sambil ketawa.
(SKIP)
Jaehwan's POV
Hari ini aku yang kena pergi hantar budak-budak ni pergi sekolah.Sebabnya Seongwoo hyung tetiber demam.Semalam,lepas balik dinner dia kata pening je.Tengok-tengok demam rupanya.Takpe la berehat la wahai hyung."Hyeji,palliwa."
"Nae..."Hyeji turun dari tangga sambil berlari-lari.
"Hyeji jangan berlari la.Nanti jatuh."pesan Jisung hyung.
"Hyeji,cepat tau makan.Nanti lambat ke sekolah."
End Jaehwan's POV
(SKIP)
Jinyoung's POV
"Dah sampai pun.Belajar elok-elok tau."Jaehwan hyung pesan pada saeng-saeng aku."Nae.Bye,hyung."saeng-saeng tu membalas dengan agak riang nadanya.Lepas itu,Jaehwan hyung bawa aku pula ke highschool.
"Gumawo,hyung."ucapku.
"Nae.Belajar elok-elok tau."kata Jaehwan hyung.
"Hyung tu pula kerja elok elok tau.Bye."kata aku lalu pergi ke kelas aku iaitu kelas A.Macam selalu la,aku pergi belajar dengan rajinnya.Tempat duduk aku tepi tingkat.
End Jinyoung's POV
Guanlin's POV
"Hyeji pergi dulu.Sayang oppa."kata Hyeji dan bermula la drama adik-beradik dekat sekolah.
"Dah-dah tak payah nak buat drama kat sini ae."aku meleraikan drama tersebut kerana aku tahu apa akan berlaku nanti.
"Hwi,juga masuk kelas sekarang.Hyeji belajar elok-elok.Jangan tidur pula."nasihat aku.
"Nae.Bye Guanlin oppa.Bye Daehwi oppa."
End Guanlin's POV
(SKIP)
Hyeji's POV
"Kami dah balik."kata aku,Guanlin,Jinyoung dan Daehwi."Pergi la naik rehat."kata Sungwoon oppa yang tiba-tiba keluar dari dapur.
Aku pun naik pergi mandi.Lepas siap mandi,aku ambil mp3 and earphone terus pakai dekat telinga and pasang lagu One Love.Aku pun ambil buku diary aku.Tapi,bukan buku diary rahsia pun.Aku tulis la pasal adik-beradikku ini.
YOU ARE READING
My Lovely Brothers WANNA ONE
Teen FictionIm Jisung Im Sungwoon Im Minhyun Im Seongwoo Im Jaehwan Im Daniel Im Jihoon Im Woojin Im Jinyoung Im Daehwi Im Guanlin Im Hyeji 12 adik beradik yang mempunyai pelbagai perangai yang memeningkan diri.