"Hyeji-yah.Nak ikut oppa pergi mall tak?"tanya Jaehwan.Ketika itu,mereka sedang lepak di depan rumah helmoeni mereka.
"Tak nak la.Oppa pergi sana buat apa?"kata Hyeji.
"Mula-mula pergi hantar helmoeni pergi office.Lepas tu...nak beli barang la adik oi.Takkan la nak tolong ahjumma yang jual dekat sana pula."kata Jaehwan buat lawak.
"Apa oppa merepek ni.Ingat kelakar ke?"kata Hyeji lalu menolak Jaehwan.
"Mesti la kelakar.Tapi,bagi Hyeji mesti hambarkan.It's okay.Oppa tak kisah langsung."kata Jaehwan.
"Oppa pergi sana dengan siapa?"tanya Hyeji.
"Oppa,Seongwoo hyung dan maknae line tapi Jinyoung tak pergi sebab dia malas."kata Jaehwan.
"Ooo...oppa nak kirim boleh tak?"Hyeji mula membuat aegyo nya.
"Nak kirim apa wahai intan payung?"kata Jaehwan cubit pipi Hyeji.
"Sakit la oppa.Anyway,saya nak oppa belikan Cadbury tau.Tapi,nak perisa yang ada hazelnut.Okay,oppa"kata Hyeji.
"Nae,nanti oppa belikan untuk Hyeji yang tersayang nim.Hyeji nak pesan apa-apa lagi ke?"
"Ani...tapi nak ucap selamat melayan donsaeng-dongsaeng oppa yang kebanyakkan gila-gila."kata Hyeji tersenyum lalu keluar dari bilik Jaehwan.
"Apa la budak ni."kata Jaehwan sambil menggelengkan kepalanya.
"Oppa,Hyeji tak nak join lunch tau.Hyeji rasa masih kenyang lagi."kata Hyeji kepada Jisung.
"Nae.Tapi,kalau Hyeji lapar,Hyeji masak la apa yang Hyeji nak."kata Jisung.
Hyeji pun segera masuk biliknya untuk mengambil phonenya.Ketika semua orang tengah lunch,Hyeji menyusup keluar dari rumah helmoeni nya.Dia segera ke suatu tempat yang dah lama dia tak melawat.
"Yeah...dah sampai tempat ni."sorak Hyeji kegembiraan.
"Rindunya tempat ni."jerit Hyeji.
Dia duduk di tempat itu.Sebenarnya tempat itu mempunyai buaian dan buaian itu terletak di sebuah pokok yang renek.Hyeji terus membuka phonenya dan menyanyi lagu kegemarannya.
🎶So beauttiful beautiful
🎶Gu nu gu bo da
🎶A rum da ul no ni ka
🎶A pul ji ma u jil ma
🎶No hyang han no re ga
🎶du li da myon
🎶da shi do ro wa
🎶oh guriwo guriwo
🎶gu ul sul ge hon ja
🎶so in nun mo su bi
🎶nas sor ryo du ryo wo
🎶ni ga pryo he
🎶ijeya nuk ki nun
🎶ne ga nomu shi roTiba-tiba Hyeji menangis teresak-esak kerana mengigatkannya pada someone special dan salah seorang oppa nya datang secara mengekori dari belakang.
"Hyeji-ssi,waeyo menangis ni."kata seseorang itu.
"Eomma,appa.Bogoshiepo..."kata Hyeji.
"Hyeji...kajja kita balik rumah helmoeni."kata dia lalu mengankat Hyeji kerana Hyeji enggan beredar dari situ.
"Hyung,hyung cer datang sini kejap."panggil dia.
"Eh,kenapa ni Daniel?Kenapa Hyeji menangis ni?"tanya Sungwoon.
"Hyung boleh tolong panggilkan Jisung hyung dan Minhyun hyung kejap."tanya Daniel.
"Hyung pergi panggil jap."Sungwoon segera naik ke atas.
Tok...tok...tok...
"Hyung,palli keluar.Palli..."panggil Sungwoon dengan nada yang cemas.
"Kau ni Woon ketuk tu tak payah la kuat-kuat.Macam nak pecah pintu ni.Kau nak apa sebenarnya?Gelabah semacam ni asal."leter Jisung.
YOU ARE READING
My Lovely Brothers WANNA ONE
Teen FictionIm Jisung Im Sungwoon Im Minhyun Im Seongwoo Im Jaehwan Im Daniel Im Jihoon Im Woojin Im Jinyoung Im Daehwi Im Guanlin Im Hyeji 12 adik beradik yang mempunyai pelbagai perangai yang memeningkan diri.