Bab 8~

53 1 2
                                    

(7 tahun yang lalu)

Let it go🎶
Let it go🎶

Kedengaran nyanyian Hyeji dan Jinyoung di dalam sebuah kereta yang dipandu oleh Encik Im dan Puan Kim.

"Amboi sedapnya suara Jinyoung dan Hyeji.Eomma suka dengar korang berdua nyanyi."kata Puan Kim.

"Appa,kita nak pergi mana sebenarnya?"tanya Hyeji.

"Kita kan nak pergi ambil Woojin oppa dekat Busan."kata Encik Im.

"Haah la terlupa pula.Apa la Jinyoung oppa ni."kata Hyeji sambil menolak Jinyoung.

"Oppa pula yang kena."kata Jinyoung dengan nada mengajuk lalu semua yang berada dalam kereta ketawa.

"Hyeji,Hyeji."kata Puan Kim menggelengkan kepala.

"Oppa,kenapa Woojin oppa ada dekat Busan.Dia jumpa helmoeni ke?Kenapa Woojin oppa tak ajak pun Hyeji pergi jumpa helmoeni sekali?"tanya Hyeji kepada Jinyoung.

"Ani...Woojin hyung pergi pertandingan la.Mana ada dia jumpa helmoeni."kata Jinyoung.

"Ooo..."Hyeji hanya membuat mulut berbentuk 'O'

"Kyeopta,Hyeji-ssi."Jinyoung mencubit pipi Hyeji.

"Sakit la oppa.Eomma tengok Youngi oppa ni cubit pipi Hyeji.Suka-suka je cubit pipi Hyeji yang gebu ni."kata Hyeji.

"Ala,sayang Jinyoung oppa gurau je tu."kata Encik Im.

"Eomma,lepas ambil Woojin hyung kita balik terus ke?"tanya Jinyoung.

"Eomma pun tak tahu.Tanya la tukang drive kereta ni."tunjuk Puan Kim.

"Jinyoung nak pergi mana-mana ke."Encik Im khusyuk membawa keretanya itu bertanya.

"Kalau boleh Jinyoung nak pergi kedai buku kejap.Nak beli buku baru."kata Jinyoung.

"Hyeji nak juga buku baru."

"Hyeji bukan tak habis lagi ke buku yang baru beli hari tu."Jinyoung menyoalnya.

"Haah la.Ala...Hyeji nak yang baru juga.Eomma,jebal...Appa jebal..."rayu Hyeji.

"Nae,untuk ddal kesayangan appa.Apa-apa pun boleh."kata Encik Im.

"Yeah...appa saranghaeyo."kata Hyejin keriangan.

"Eomma,Seongwoo hyung call la."Jinyoung menghulurkan phonenya kepada Puan Kim.

"Nae,Seongwoo.Waeyo?"Puan Kim tersenyum.

"Eomma,nanti Woo datang rumah tau.Setengah jam lagi sampai la."kata Seongwoo.

"Eomma,tak ada la dekat rumah.Woo datang je dulu rumah sebab dekat rumah ada Hoon,Lin dan Hwi.Woo datang la tengokkan donsaeng Woo dulu.Young dan Aeji pergi ikut eomma dan appa.Ara?"

"Nae,araseo."

"Woo ada dekat mana sekarang ni?"

"Ada dekat mini market.Nak belikan budak-budak ni cenderaperut."

"Cendaraperut?"

"Haah.Maksudnya hadiah tu untuk dimakan la,eomma."Seongwoon dan Puan Kim gelak serentak.

"Ada-ada je la Woo ni."

"Eomma nak pergi mana sebenarnya tu?"

"Nak pergi jemput Woojin dekat Busan.Dia kan ada pertandingan tarian.So,eomma dan appa nak pergi ambil la."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Lovely Brothers WANNA ONEWhere stories live. Discover now