Babam son günlerde iyice delirdi.
Londra dan geldiğinde gördüklerim karşısında şok oldum.Belki bilirsiniz Demi Lovato'nun saçlari renkli ve babam da çok sıkı bir lovatic olduğundan saçını maviye boyatti!!!! Annem babamı terk ettiğinden beri babamın ruhsal problemleri var. Bütün paramız biletlere ve tişörtlere gidiyor. Şu an mutfakta Demi baskılı pasta yapmakla meşgul. Ağlamak istiyorum. Beni unuttu Demi ye tutundu...
"Işınğğnnnnn hadi kalk gel demi pastası yiyeeeekk!!
Offf yaağ Mira ile Yaman'ın ayrıldığı yetmezmiş gibi yine Demi pastasi yiyeceğim.
"Taaam ya geliyorum"! Pekala doktorun dediğini hatırla"üstüne gitme birine takmasi daha iyi oldu. Seni hala seviyor. Alttan alırsan ikiniz icinde daha iyi olur".pekala allahım sen bana yardım et.
"Otur ye laptopu getiriyorum" diye böğürdü. Yine really don't care i açar herhalde derkenn.
"Lovaticlik testi çıkmış sonuç %100 kesin ama arkadaşlar yapta görelim dedi" gözlerimi devirdim ve tıkınmaya başladım.
Dakikalar geçti kırılma sesleri duydum. Kafamı kaldırdığımda şok geçirmiştim....
" screww youuuu ben lovatigim nasıl böyle oluuuuur!" Babam mavi saçlarını duvara vuruyordu. Birden perdeleri indirdi. Yine krizde aman tanriiiiim!!!!! Tamam sakin olmalıyım. Doktoru aramalıyım. Ev telofonumuz yerdeydi. Ya iyi bok yedin babaa!
Krizi ilerlemeden bir şey bulmaliyim. Tabi ya hayırsever komşularımız.
Apartmanda "yardım edin,!" diye bağırmaya başladım. Hüseyin amca pijamalariyla önümde şok içindekini bakıyordu. Normalde gülerdim ama babam krizde."babam krizde ve telefon kırıldı"
"Hemen ara bizden doktorunuzu koş"! Bekler miyim hemen kostum.
Karısı tip tip bakıyordu. Bu kadını hiç sevmemistim zaten.
2 saattir huso'nun evinde tıkılı kaldım. Psikolojim bozulurmusmus!
Sonunda zil çaldı. Doktor içeri girdi. Acırmis gibi bakıyordu. Aa ne oluyor be!
"Bu sefer babanı hastaneye kaldirmamiz gerekecek üzgünüm ne kadar sürer belli değil ama kısa olmayacak" olamaz
"Bir akrabanda kalmalisin" gözlerim doldu. " burada akrabamiz yok ıstanbul da halam var "dedim
3 saat önce halam aradı yarın gelip beni alıyor. En azından okula devam ediyorum. Of ne diyorum ben çok mutsuzum ve okula gidecegim üstelik yeni bir okul.
Babam mali ne olur normal olsan tek terk edilen o sanki.
Yatağıma kıvrildim. Onu özleyeceğim...
Multide babasının gittigi Demi konseri 2. Bölümün multieinde ışın olacak..:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVATIC BABAM
HumorBu babası Lovatic olan bir kızın hikayesi. Bir gün babası Lovaticlik testinin düşük çıkmasıyla kriz geçirir. Zaten zor zamanlar geçiren Işın, yıkılmıştır. Babası hastaneye kaldırılınca, halasının evinin yolunu tutar. Ama orada kuzeni Furkan'ın pis o...