U rano jutro me bude sestrice. Podižem se u nadi da je Hunter ustao, ali je još uvijek čvrsto spavao.
"Imate posjetu", kaže mi jedna od sestrica i izvede me iz sobe iako bih najradije ostala kraj njega dok se ne probudi.
Na hodniku ugledam Amandu i Ariu koje mi utrče u zagrljaj. Obe su bile preplašene i stisnule su me u zagrljaj kao da se rastajem sa njima. Nisam mogla da suzdržim svoje emocije i ponovo pustim suze.
Ovo nisam željela da doživim. Nisam željela da se ovo Hunteru desi zbog mene. I Amanda je plakala, Aria je ipak bila posve tiha. Luna je nakon par minuta također došla do nas i zagrlila me.
Osim njih su tu bili i Alec i Dominik.
"Jesi nam dobro? Šta se desilo?"
"Ja sam dobro...ali Hunter", potišteno kažem ponovo brišući svoje suze.
"Biće dobro Doloris", tješi me Aria i zagrli me.
"Za sve ovo sam ja kriva."
"Ne govori to."
"Da samo nisam išla sama do stana ne bi se ništa od ovoga desilo."
"Nisi ti znala šta će se desiti", Luna me sažalivo pogleda.
"Nisam, tačno, ali ne mogu jednostavno da ne osjetim grižnju savjest."
Odveli su me do čekaonice gdje smo sjele. Dominik je otišao sa sestricama do Huntera, Alec nam ne otišao po kafu dok smo nas četiri sjedile jedne do druge.
Ispričala sam im jednostavno sve šta se izdesavalo od samog početka sve do sada. Od onog naizgled pijanog poljupca do toga da sam ga zatekla u kancelariji sa onom fuksom.
"Misliš Tamira?" Luna me upitno pogleda.
"Ne znam koja je, imala je dugu crnu kosu."
"To je Tamira", prevrne očima "Hunter se na nju mjesecima žali kako pokušava nešto oko njega, uvijek ju je odbijao, ne može podnijeti njenu blizinu. Sigurno je i sad nešto pokušala, nije joj prvi put."
"Želiš mi time reći da Hunter nema djevojku?" Šokirano je pogledam. Zar je stvarno moguće da sam prenaglo reagovala?
"Doloris, prema tvojoj priči u Hunterovim očima postojiš samo ti koliko god ti to zvučalo klišej i glupo, ali nije on takav prije bio."
"O Bože šta sam uradila", prošapćem i pokrijem lice dlanovima.
"Popričaj sa njim kad se probudi, to je bio nesporazum i možete to riješiti."
"Nakon ovoga sam zaslužila ni da ga ne vidim."
"Doloris ne lupetaj gluposti", ljutito odvrati Amanda brišući suze "hajde što plačem jer se ovo sad vama desilo, ali plačem sad i zbog vaše priče! Ne pomirite li se ne dolazite mi na svadbu!"
STAI LEGGENDO
#3 Poslije poljupca [✔]
Storie d'amoreDoloris & Hunter Noć je mlada, izlasci su burni. Pijan poljubac sa osobom koja drži klub "Venus" i naglo otkrivanje istine. Dva ista ili slična karaktera, tvrdoglavi, željni požudnih igri, ali ko će u tome izaći kao pobjednik ili će se ipak oboje u...