-You're ruining me-

434 15 0
                                    

“Molim te tata, to je samo nekoliko dana” Piskutavim glasom spustajuci glavu izgovorim, ali kada kroz kosu koja mi je pala preko očiju vidim kako odmahuje glavom malo jace spustim glavu na sto te tio zarežim.. Ne mogu da verujem da ne želi da me pusti..
“Ali tata” Tužno kažem podižući glavu
“Putovanje sa Harryjem, pa je si li ti poludela.. I sama znas da mi se taj dečko ne svidja, a ti želiš da ideš nekoliko dana sa njim u državu koja je udaljena tri sata avionom.. “ Ljuto kaže te ispuhnem.. Nisam dete
“Harry će me čuvati” Kažem I tada vidim da pogledava ka ženi pokraj njega.. Ne znam zašto ju je uopšte zvao.. Ja nisam njena cerka..
“Sta ti kažeš ljubavi” Zgadim se na način na koji je pita, ali prebacim pogled na nju te napravim jedan tužan izraz I ona se nasmeje te ga nežno pomazi po ramenu.. Stresem se neprimetno, ne mogu da verujem.. To nije moja mama, a tata je gleda baš kao što je gledao mamu..
„Trebao bi je pustiti, nije više mala“ Kaže i ja sklopim ruke cupkajući u mestu
„Uredu, ali ako te taj mangup povredi veruj mi da bi bilo bolje da me se čuva“ Vrisnem te radosno ustanem sa stolice i pridjem tati..
„Najbolji si“ Kažem ostavljajući poljubac na njegovom obrazu.. Kada se uspravim primetim da Harry upravo ulazi u kuhinju te sa sobom donosi hladnoći.. Otkopča kaput kada mu se ja okačim oko vrata..
„Idemo“ Kažem i on stisne čvrsto ruke oko mog struka naslanjajući usne na moje..
„Rekao sam ti da će te pustiti“ Odvojim se od njega, ali mu idalje ne puštam ruku te on skine kaput do kraja i pridje ocu te se pozdravi sa njim.. Otac se pozdravi te uhvati svoju verenicu za ruku i oni odu negde..
„Hoćeš nešto toplo da popiješ?“ Upitam i on se vragolasto nasmeje te me uhvati za ruku i podigne u naručije trčeći ka mojoj sobi..Oboje se smejemo dok mu se ja koprcam u rukama.. On udje u moju sobu te zatvori vrata nogom te ih jednom rukom zakljuca.. Baci me na krevet te se popne na njega tako da su mu noge izmedju mojih, a telo iznad mene..
„Želim toplu tebe“ Kaže te nasloni usne na moje podvlačeći hladne ruke pod moju majcu.. Zadrhtim te izvijem ledju u luk kada njegove hladne ruke dodju u kontakt sa mojim ledjima.. On počne polako šetati mojim ledjima dok ne dodje do kopče grudnjaka.. Otkopča ga te vrati ruke na rub moje majce.. Ja uhvatim rub njegove te mu je svučem te tako prekinem kontakt njegovih ruku sa mojim telom.. Njegov torzo pun tetovaža mi se pojavi pred očima.. On se spusti vraćajući ruke na moj rub majce.. Polako je vuče ka gore te uskoro i ja ostanem bez nje.. Na gornjem delu tela mi samo ostane otkopčani grudnjak, ali nekako želim da ga se otarasim.. Volim način na koji Harry promatra moje grudi i volim kada ih dodotuje.. Prija mi to.. On zubima zahvati deo izmedju korpica na grudnjaku dok ja ostavljam kratke poljubce na njegovom torzovu.. On uzdahne te skine grudnjak sa mene.. Predje idalje malo hladnim rukama po mojim grudima te prste zaustavi na mojim bradavicama.. Počne se igrati sa njima, a ja zabacim glavu u nazad zatvarajući iči.. Osetim njegove usne na mojima kako polako započinje strastven poljubac.. Osetim se samouvereno te polako rukom predjem po rubu njegovih crnih pantalona.. On zastenje te spustim celu ruku na njegovo medjunožje.. Osetim kako nabije kukovima medjunožje na moju ruku te ga počnem trljati.. Osećam kako se nabočina svakim mojim pokretom povećava dok Harry nabija kukove čvršće u moju ruku..
„Ubijaš me malena“ Nastavi se igrati mojim bradavicama čvršće te ja zastenjem.. Počnem pokretati ruku brže te osetim njegove zube na mom vratu.. Čvrsto zagrize moj vrat stenjuću.. Otvorim usta od uzitka kako bi ispustila uzdah, ali kada se setim da je tatina soba odmah do moje i da je on verovatno u njoj zaustavim uzdah.. Harry poveća stisak svojih zuba kada brže protrljam njegovo medjunožje..
„Harry“ zacvilim njegovo ime te on počne sisati moju kožu na vratu.. Osećam peckanje sve više  više te uskoro kako se njegove usne odvajaju od mog vrata te kako puše polako u osetljivo mesto ublažavajući bol..  Zastenje te uhvati moju ruku i sklonije nabijajući medjunožje izmedju mojih nogu.. Cvrsto se zabije u mene te jasno osetim ogromnu nabočinu u njegovim gaćama.. Počne se čvrsto trljati o mene ispuštajući uzdahe.. Počne ljubiti moje grudi što me tatera da izvijem ledja u luk..
„Svršio sam“ Tiho kaže te stane sa pokretima.. Osetim da se odjednom odvojio od mene te otvorim oči i podignem se u sedeći položaj..

Harry's P.O.V


Ne ogu da verujem da sam svršio u boksericama.. To mi se još nikada nije desilo.. Jebeno me samo dodirivala preko odeće, a ja sam svršio.. Ta devojka me uništava, uspela je ono što nijedna do sad nije i mislim da sam se zacrveneo..
Okrenem se ka njoj te primetim da je zbunjena.. Sedi na krevetu bez brushaltera i izgleda prelepo.. Nagnem se ka njoj te ostavim poljubac na njenu ključnu kost.. Pridjem joj i ona obmota ruke oko mog vrata privlačeći me sebi..
„Uništavaš me malena, ovo mi se do sada nikada nije desilo“ Priznam joj i primetim da se crvenilo počinje uvlačiti u njene obraze.. Spustim još jedan kratak poljubac na njenu ključnu kost nakon čega se nasmejem njenoj masnici na vratu.. Sada će svi znati da je moja.. Naslonim usne na njene te se odvojim od nje..
„Moram pod tuš“ Kažem te se uspravim i odem do ladice sa njenim gaćicama.. Izvučem jedne muške bokserice koje mi je ukrala jednom prilikom dok smo bili u Parizu
„Hej te su moje“ Kaže ljuto i ja se nasmejem..
„Ja nemam nijedne tvoje, a možeš zadržati ove sto skinem..“ Izvučem crvene čipkaste te ih stavim neprimetno u džep... Ona se nasmeje te klimne glavom.. Skinem pantalone i čarape te kada krenem da skinem bokseriće ona se zakašlje.. Podignem glavu te joj uputim upitan pogled.. Primetim da je navukla grudnjak te da ga zakopčava..
„Ja sam u sobi, idi u kupatilo pa se skini“ Kaže mi i ja se nasmejem te se popnem na krevet..
„Želim da me vidiš“ Kažem i ona se zacrveni
„Želiš li i ti isto?“ Upitam je i ona se zacrveni.. Ne odgovori te se ja nasmejem
„Malena, ne treba da te bude sramota, jednom ćeš ga sigurno videti“ Kažem joj te ona blago klimne glavom. Povučem je na rub kreveta te stanem izmedju njenih nogu.. Ona uhvati rub mojih bokserica te ih nesigurno povuče ka dole.. Osetim da su mi bokserice na podu, a kada pogledam ka Samanthi primetim da sa crvenim obrazima gleda mog druškana.. Uhvatim njenu ruku te je podstaknem da me dodirne
„Dodirni me Samanta“ Zacvilim te nekoliko sekundi kasnije osetim njenu malenu ručicu na dnu mog druškana.. Prodje rukom nežno po njemu što me natera da zacvilim
„Jače“ Kažem te osetim jak stisak i jake pokrete preko moje cele dužine. Zastenjem njeno ime psovajući sve redom.. Šta mi ova devojka radi.. Jebeno je obožavam... Još joj nisam rekao to, ali volim je.. Mislim da je još rano da bi joj rekao nešto takvo, ali volim je.. Volim je svim svojim srcem i želim je tako jako.. Želim da vrišti moje ime dok je jebem jako.. Želim njeno golo telo ispod mog i želim celu nju.. Želim da poljubim svaki deo njenog tela i da sa njom isprobam svašta.. Želim je samo za sebe i jebeno se trudim da ne uprskam.. Zaustavim njenu ruku ne želeći da svršim i da prospem spermu oko njene malene ručice.. Uhvatim je za ručicu te je podignem.. Ostavim poljubac na njenim usnama te se odvojim od nje i odem u kupatilo pod tuš..

Samantha's P.O.V.


Sednem na krevet navlačeći majcu preko glave.. Ne mogu da verujem šta sam malopre radila.. Neći moći da ga pogledam u oči.. Imam želju da vrisnem od blama, ali se suzdržim i udahnem duboko.. Ne trebam se sramiti ovakvih trenutaka.. Ovo je normalno i ne želim da se stidim.. Oboje uživamo u ovakvim trenutcima i u to sam sigurna..
Legnem na krevet zagrlivši svog omiljenog zeca sa kojim uvek spavam.. Ne mogu da zaspim bez njega i on me prati svuda.. Kad god negde putujem on je tu.. Šapatom mu ispričam koliko volim Harryja te zatvorim oči i sa njim u zagrljaju zaspim..

FATETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang