Chapter one

48 8 4
                                    

  Hai. Nama aku khatijah. Ramai orang memanggil ku ijah. Aku adalah seorang senior yang digeruni ramai kerana aku telah menubuhkan satu kumpulan yang bernama THE BIJEST. Sebelum ini kumpulan ku berahlikan 6 orang tetapi kami telah terpisah kepada dua kumpulan. Mengapa?? Ahh nanti kamu tahulah kenapa

   'Oii ijahanam. Tunggulah aku galah'-
kata seorang member aku yang bernama Han.
   Han ialah seorang yang manja tetapi agak bengis. Dia mahir berlawan sama seperti aku dan seorang lagi sahabat baik aku.
  'Haa lee mana? Asal kau datang sorang je'-soal ku kepada han. Namun han hanya mengangkat kedua bahunya. Aku memutarkan bebola mata ke atas. 'Dah la jom ke kantin. Aku dah lapar dah ni' pinta ku kepada Han.
.
.
.
.
.
  Kami pun berjalan beriringan ke kantin sekolah. Kemudian aku terasa ada satu tangan telah menepuk kuat bahu ku hingga aku terjerit akibat terkejut.

    'Arghh' -jerit ku dengan nyaringnya. 'Oii lek ahh. Ni aku je. Aku dari tadi dah panggil korang dua tapi korang tak dengar.'- kata lee. Lee pula sorang member aku yang suka memeranjatkan orang. Haih aku terpaksa tahan dengan perangainya😂.. Tanpa membuang masa kami pun memulakan langkah menuju ke kantin.
.
.
.
.
.
.
.
   Sesampai dikantin. Aku terpandang 3 orang pelajar yang aku sangat kenal sedang duduk makan di sebuah meja. Hati ku mula membara bak api menyambar minyak. Aku berjalan mendekati meja tersebut dan menendang meja hingga meja itu terbalik. Ketiga-tiga orang pelajar tersebut bikas berdiri akibat terkejut. Ramai orang mula berkumpul disekeliling kami pada masa itu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
   Apa yang akan terjadi? Sila tunggu bahagian seterusnya.. Min minta maaf kalau cerita ini membosankan🤗

TIKAM BELAKANGWhere stories live. Discover now