Part 9

4K 266 8
                                    

"မဂၤလာပါ....မင္းႀကီး"

"မင္း...မင္း"

"အာ....ဘယ္သူ႔ကို မင္းႀကီးေခၚရမွန္းေတာင္ မေသခ်ာဘူး ဒီဘက္က သခင္ေလးကိုလား...ဒါမွမဟုတ္ သူ႔အာဏာေတြအျပည့္လႊဲေပးထားရတာ ဒီဘက္က သူကိုမ်ားလား"

"ေ႐ွာင္က်န္႔"

"ကြၽန္ေတာ့္နာမည္ ေဝ့ရင္း!"

မထိတထိအျပံဳးေတြနဲ႔ ခနဲ ့ေနရင္း ႐ုတ္တရက္ မ်က္ေထာင့္နီတနဲ႔အတူ ပါလာတဲ့ အသံနက္နက္....

"လာရင္းအေၾကာင္းကေတာ့ ဒီကသခင္ေလးအေၾကာင္း ေျပာျပခ်င္လို႔ပါ....ရဲေတြလည္း ႐ွိေနေတာ့....တိုက္ဆိုင္လိုက္တာေပါ့"

လက္ထဲက ခပ္ညိဳညိဳစာရြက္fileေလးတစ္ထုပ္ကို ဖြင့္ေဖာက္ၿပီး စာရြက္စာတမ္းေတြကို ရဲလက္ထဲအပ္လိုက္တဲ့ ေ႐ွာင္က်န္႔

"ဝမ္ သခင္ေလးက လုပ္ၾကံခံရတာပါ....မေန႔ကမွ အသစ္ဝင္တဲ့ စားပြဲထိုးထဲကတစ္ေယာက္က သူအဲ့ဒီကလပ္ကို လာမွာႀကိဳသိေနတယ္...အဲ့တာေၾကာင့္ စီစဥ္ထားတာ....သူ႔အေၾကာင္းကေတာ့ စာရြက္ထဲကအတိုင္းပဲ....ၿပီးေတာ့ cctvမွတ္တမ္းပါထည့္ေပးထားပါတယ္"

"ဒီစာရြက္စာတမ္းေလာက္နဲ႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လက္ခံလို႔မရေသးပါဘူး..."

"အဲ့တာဆို ဒီစာရြက္စာတမ္းဆိုရင္ေရာ"

"ေသြးစစ္မႈမွတ္တမ္း...ဆီးစစ္မႈမွတ္တမ္းေတြက မင္းလက္ထဲဘာလို႔ေရာက္ေနတာလဲ.."

"အာ...ဟုတ္သားပဲ...မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ...ကြၽန္ေတာ့္နာမည္ ေဝ့ရင္း....ဒီမွာက ကြၽန္ေတာ့္ name card"

"NFS.......forensic specialist....ဆုိေတာ့.... အ...အကိုက..."

"ဟုတ္ကဲ့...ကြၽန္ေတာ္က မူခင္းဆရာဝန္ပါ.... ဒီေဆးစစ္ခ်က္ေတြကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ အသိတစ္ေယာက္စစ္ေဆးေပးလို႔ ဒီcaseမွာ ပါဝင္ပတ္သတ္သူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကြၽန္ေတယ္ယူလာတာေကာင္းမယ္ထင္လို႔ပါ"

"ဟုတ္ကဲ့ အဲ့တာဆို ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘက္က အခ်က္အလက္ေတြ ျပန္စစ္ေဆးလိုက္ပါ့မယ္....ၿပီးရင္ အေၾကာင္းၾကားပါ့မယ္"

"ဟုတ္ကဲ့ အဲ့လိုပဲလုပ္ေပးပါ"

"သြားခြင့္ျပဳပါဦး...ဒီဘက္က ေဒါက္တာနဲ႔ အ႐ွင့္သား ၿပီးေတာ့ အ႐ွင္မင္းႀကီး"

As you wish is my commandWhere stories live. Discover now