10. Przepraszam

1.2K 72 4
                                    

Cały obraz przed sobą rozmazywał mi się przez łzy lecące już bez przeszkód. W końcu ze zmęczenia usiadłem na ziemi, zwykłej  brudnej i zimnej ziemi.

Uciekłem do lasu obok naszego domu, bo nie miałem innego pomysłu gdzie pójść. Schowałem głowę w nogi i objąłem je rękami.

Krew pulsowała mi w żyłach, a w głowie mi się kręciło.

Faktycznie było to głupie, wybieganie z domu nawet nie dając szansy by Łukasz odpowiedział. Zachowałem się jak idiota ale nie wiedziałem co zrobić w tamtej chwili nie myślałem.

Nie zmienia to faktu, że poczułem się potraktowany okropnie.

Mam ciebie dość

Nigdy nie sądziłem, że usłyszę to z ust właśnie jego, wszystkich bym przypuszczał ale nie Łukasza. Zawiódł mnie.

Nie wiem co teraz czuję, załamanie smutek złość? Czułem jakbym został zdradzony.

Wyzwał mnie.

Czemu mi to kurwa zrobił?

Wstałem i z całej siły kopnąłem w drzewo.

- Kurwa! - krzyknęłam z bólu, aż telefon wypadł z mojej kieszeni.

Podniosłem go z ziemi i otarłem z pyłu. Przy okazji włączyłem by sprawdzić godzinę.

Bardziej niż to, że po za domem byłem już ponad godzinę, zainteresowałem się tym, że miałem czterdzieści nie odebranych telefonów od Łukasza i dwanaście od Kuby.

Aha fajnie teraz się martwi? A wcześniej mógł mnie po traktować jak gówno tak?

Otarłem mokrą od łez twarz i odblokowałem telefon, wiadomości też pisał. Pojawiło mi się też wiadomość, że oznaczył mnie na story na instagramie. Co on robi?

Wszedłem na aplikacje i odtworzyłem jego story. Był tam tylko czarny ekran i napis:

Marek przepraszam

Serio? Czy on jest chory?! Super niech ludzie interesują się bardziej naszym życiem prywatnym.

Smutek przerodził się w złość.

Ściskając telefon,  nagle zadzwonił. Odebrałem bez zastanowienia bo dobrze wiedziałem kto to.

- Słuchaj czy ty jesteś mądry? Po co wypisujesz takie rzeczy na story? Chcesz by ludzie wyciągali jakieś teorie na nasz temat? Usuń to jak najszybciej!

- Gdzie jesteś?

- W dupie kurwa! - krzyknęłam i się rozłączyłam.

W napadzie gniewu rzuciłem telefonem o ziemię, niefortunnie odbił się od kamienia.

- Kurwa!

Z bezsilności rozpłakałem się i usiadłem opierając się o drzewo.

Jak to jest możliwe by w godzinę wypłakać więcej niż przez ostatnie miesiące? Ja byłem widocznie w stanie to zrobić. Czasem czułem się strasznie słaby.

Czy to wszystko ma sens? Warto poświęcać swoje zdrowie na coś takiego jak YouTube? Mógłbym bez tego teraz zdawać maturę, mieć przyjaciół wśród rówieśników, przeżywać pierwsze miłości, ogólnie żyć. Co mam zamiast tego? Szkołę kończę przez internet, moje kontakty towarzyskie ograniczają się do Łukasza czyli dziecka zamkniętego w ciele dorosłego jest mi on najbliższy, a to przez niego zawsze najbardziej cierpię. Pierwsze miłości? Nie mam czasu na związek prawda jest taka, że przez moją nieobecność teraz możemy być do tyły z materiałem. Żyć, chyba już nie pamiętam co to słowo znaczy.

Blade usta {kxk} *ZAWIESZONE*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz