Wstęp

1.4K 110 151
                                    

Cześć! Na początku wyjaśnię o co chodzi i jak działam. Zapraszam!

Ta praca powstała dla początkujących pisarzy i znudzonych czytelników.

Umieszczać będę tutaj wywiady z pisarzami z Wattpada, doświadczonymi (lub niekoniecznie) czytelnikami oraz z innymi ludźmi, których mi polecicie do przeprowadzenia wywiadu.

Znajdziecie tutaj odpowiedzi różnych użytkowników na pytania na temat pisania, preferencji czytelniczych oraz kilka rad.

Zamysł jest taki, że początkujący pisarze znajdą tutaj rady dotyczące tego czego unikać, na czym się skupić oraz jak z trudnościami radzą sobie inni i dzięki temu nie popełnią tylu błędów co ich poprzednicy.

Wywiady przeprowadzam z pisarzami i czytelnikami, z którymi zetknęłam się wcześniej, na przykład czytałam ich książkę albo widziałam ich komentarz.

Możecie zgłaszać się do wywiadu, jeżeli macie coś ciekawego do powiedzenia albo zgłaszać inne osoby (waszego ulubionego autora, znajomego), jeśli uważacie te osoby za wartościowe.

Chciałabym jeszcze zaznaczyć, że z niektórymi osobami ciężko mi przeprowadzić wywiad ze względu na brak wspólnych zainteresowań, tematów i mogę odmówić przeprowadzenia wywiadu.

I dodatkowo wiele osób zgłasza kogoś albo siebie do wywiadu i sama nie wyrabiam.

W każdym wywiadzie moja wypowiedź będzie zapisana tłustym drukiem, a innych osób kursywą.

I jeszcze jedno: okładka została wykonana przez germanizacja .

To chyba na tyle. Jeśli macie jakieś pytania śmiało piszcie.

~PannaCamembert


15.03.2020r. 

Cześć, jeszcze raz! Wywiady od dzisiaj będę przeprowadzać ja, ale i też GabaJackson i aktualnie szukamy max. 2 osoby, które także chciałyby przeprowadzać tutaj wywiady razem z nami. Zainteresowanych proszę o kontakt. ♥

~ PannaCamembert

17.04.2020r.

Powyższa wiadomość jest dalej aktualna. ^

~ PannaCamembert

Wywiady WattpadowiczówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz