אל תשכחו להצביע ולהגיב❤️
(לא הייתי בטוחה לגבי הפרק הזה מההתחלה, אבל תהנו:))מבטה של אמא שלי עקב אחריה עד שהדלת נסגרה מאחוריה. "היא ילדה טובה, דילן. אתה לא מביא אותה הרבה הנה."
"למה היא צריכה לבוא לכאן הרבה?" שאלתי והבטתי בשני הוריי. אבא שלי משך בכתפיו מבלי להסיט את עיניו מהעיתון המשעמם, ואמא שלי רק נאנחנ וניגבה את ידיה במפית. "היא החברה שלך. חשבתי שהיא תבוא אלייך לעיתים קרובות יותר. במיוחד כששניכם כבר בוגרים ועושים א-"
"אמא, אמא, בבקשה!" ניערתי את ראשי במבוכה אבל היא נשארה רצינית. ממש לא רציתי להיכנס לשיחה הזו עם שני ההורים שלי, במיוחד כשאחותי הקטנה נמצאת כאן.
"דילן חומד, אתם משתמשים באמצעי מניעה נכון? אנחנו צריכים לדבר על זה?"
"לא, אמא! כאילו, פאק, כן, אנחנו נזהרים אבל אל תשאלי אותי שאלות כאלו שוב." לחיי התלהטו וחזרתי להביט בצלחת המלאה שלי.
"אתה בטוח, מותק?" היא שאלה שוב ואבא שלי הביט בי גם עכשיו.
נאנחתי בקולניות. "כן, אמא. ועכשיו אני חייב ללכת, שיעורי בית וזה." מלמלתי את התירוץ הקבוע שלי ואמא שלי חייכה והנהנה בראשה כשעשיתי את דרכי לחדר שלי.
כשנכנסתי לחדר שלי הדבר הראשון שעשיתי היה לנעול את הדלת. נשכבתי על המיטה כשהפלאפון שלי היה בין שתי ידיי. בדיוק אז ג'ייס התקשר.
"מה המצב?" שאלתי אותו והשענתי את גופי על הכריות. רגליי הסתבכו עם הנעליים בזמן שזרקתי אותן אל הריצפה והתרווחתי על המיטה.
"טוב. רציתי להגיד לך שאתה יכול להשאיר את הספר ההוא אצלך, אני לא צריך שתבוא להחזיר לי אותו היום ו-" קולו נקטע על ידי צחוק מתגלגל ונשי. קימטתי את מצחי בזמן שניסיתי להבין מה זה היה.
"עם מי אתה נמצא עכשיו, ג'יי?" שאלתי במהירות.
"א-אף אחד. זאת רק בת הדודה שלי הקטנה. סטייסי, תשתקי!"
שמעתי את הצחקוק הזה שוב מהקו השני. ג'ייס היה שקרן גרוע.
"ג'ייסון, אין לך בכלל בת דודה."
"הו, אתה לא מכיר אותה. היא של אנה, דודה של אח של אמא שלי."
"שיהיה." מלמלתי והעברתי את אצבעותיי בשיערי.
סיימנו את השיחה והתיישבתי כדי להכין את העבודות שלנו. הייתי די מרוכז עד שמחשבותיי הוסטו ללורן ההיא, משיעור המוזיקה. הכנסתי את העיפרון לתוך פי ונעצתי בו את שיניי כשנזכרתי בהערותיה העוקצניות. היא הייתה בלתי נסבלת, זה בטוח. אבל היא היתה גם מסתורית ומסקרנת.עד עכשיו לא ראיתי אותה יושבת או מסתובבת עם איזה מישהו. הנחתי שאין לה חברים כי אף אחד לא ממש רוצה להיות בחברתה. שמעתי שאפילו הבנים שהתעניינו בה בגלל שהיא היתה יפה פרשו מהר מאוד בגלל ההתנהגות שלה.