"Sokaktaki Yabancı"
Hayatı bazen sebepsiz yere sorguluyorum acaba mutlu olan var mıdır? , sadece yalnızlığı seven ben miyim? gibi sorularım ile, dar sokaklarda yürürken gelir aklıma binlerce soru ama hiçbirini cevabını bulamadım belkide yoktur. Yalnızlığı seven biriyimdir kime güvensem sonuçları kötü oluyor o yüzden yalnızlığı tercih ettim kimse kırmasın beni diye .
Gene kitapları raflarına diziyordum her zaman ki gibi kitap okumaya bayılırdım , okurken başka diyarlara giderdim kimsenin gitmediği yerlere bu beni özel hissettirdi . Bu yüzden kitapçıda çalışıyorum binlerce kitabın içindeydim ve hiç yalnız hissetmiyordum. Kitapları alfabetik sıraya göre dizmiştim yeni kitapların kokusu burnuma doluyordu , müşteriler yokken burada ki kitaplardan okuya biliyordum ya da geceyi burada geçirip . En sevdiğim kitabı almak için rafa uzandım biraz yüksekte de olsa almıştım "Romeo and Juliet " ismine bakınca bile gözlerimin parladığına eminim insan bir kitaba aşık olur mu ? Tabi ki de çünkü ben aşık oldum . Kitabımı bitirdiğimde akşam olmuştu vakit ne ara geçti bilmiyorum içeride ki birkaç müşteri ile ilgilenip dışarı sigara içmeye çıkmıştım. Banklardan birine oturup kulaklıkları takıp şarkı açtım tam o sırada karşıdaki sokak lambasının yanıp sönmesi dikkatimi dağıttı ama o lambaya yaslanıp sigara içen bir erkek vardı .Yüzünü tam görmesem de vücudu ben buradayım diye bağırıyordu onu izlediğimi anlamış olmalı ki yüzünü bana çevirdi , utancımdan hemen bakışlarımı kaçırdım resmen çocuğa uzaktan taciz ediyormuş gibi hissettim . Bakışları hayla üzerimde olduğuna emindim hızlı bir şekilde sigaramı içip içeri girdim daha fazla duramazdım hem hava buz gibiydi hem rahatsız oldum yaptığım hareketten dolayı . Saat 11'e geliyordu patronun sesini duyunca yüzümü ona çevirdim "Meyra kızım ben çıkıyorum sen istersen kal istersen eve git çıkarken petekleri iyice kitlemeyi unutma ." dediğinde hemen başımı salladım . Patronum iyi biriydi yaşı 50'e merdiven dayamış olsa da sağlıklı ve dirençliydi kapının kapanma sesini duyduğumda gittiğini anlamıştım . Bu gün eve gidecektim yoksa babam olacak adam dükkanı taşlardı her gün içip içip sapıtıyor ya da beni dövüyordu alışık olduğum durumlar artık canımı yakmıyordu dükkanı topladıktan sonra üstüme ceketimi giydim dışarı çıktığımda hava daha da soğumuştu hızlıca kapıyı kitledim ve petekleri indirdim .Yavaş adımlarla yürüdüm evimizin uzak olması işime yarıyordu rahatlıkla müzik dinliye biliyordum , eve yaklaştığımda telefonun sesini kısıp çantama koydum ve anahtarla kapıyı açtım içeride ki manzara korkmamı sağlamıştı ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennem
Teen FictionHerkesin bir karanlığı vardır kendisini için çeken bir karanlık. Onun karanlığı beni çekiyordu ,onun cehennemi beni çağırıyordu. Herkes cenneti isterken ben beni çağıran Onur'un Cehennemini istiyordum.