Bölüm 5

42 5 0
                                    

"Ölüm Videosu"

Hayatta bazen yaptığın ve pişman olduğun  hattalar olur farkına varmazsın asla o hattanın güzel bir doğru olacağına. Başımda keskin bir acı vardı. Yavaşça araladım gözlerimi, karanlık bir odada olduğumu fark ettim. Kafamı kaldırık etrafta bir şey var mı diye baktım. Ne biri vardı ne de  bir eşya sadece sandalyede bağlı bir şekilde ben vardım. Ne çırpınmak istiyordum Ne kurtulmak için bir yol bulmak istiyordum. Bir süre bekledim sandalyede , paslanmış kapının sesini duydum . Ağır adımlarla içeri giren biri vardı işte görecektim artık onu beni kaçıranı . Oda da sadece küçük bir pencere vardı . Pencereden vuran ayın ışığı sadece benim üstüme yansıyordu , ayak sesleri durmuştu . Nefes alışını duyuyordum , ikimizde sessiz bir şekilde duruyorduk . Bir adım yaklaştı işte o bir adım benim bütün nefesimi kesmişti o bir adım beni yüksekten düşürmüştü . Siyahın en koyu gözleri bu gözleri nerede görsem hatırlardım O kitapçıya gelen , sokak lambasının altında sigara içen çocuktu.

Neden !? beni takip etti ki ama en önemlisi neden beni kaçırdı ne yaptım ben ona . Düşünüyorum ama hiçbir şey yapmamıştım düşüncemi onun o tok sesi beni düşüncelerimden çıkardı. "Sence senin o it baban bana kumar borcunu öder mi?!" alaycı bir şekilde söylemişti işte sebebi belliydi .Tam konuşacakken konuşmaya başladı "Biliyorum ödemez ama elimde kızı varken mecbur yapmak zorunda " sadece düşündüm benim babam beni buradan çıkartır mı!? Yapmazdı zaten beni istemeyen para düşkünü bir adam gelip beni buradan bir sürü para verip mi çıkaracaktı . Çok komikti "Sence para düşkünü ve kızını sevmeyen bir baba , kızını kurtarmak için para getirir mi!?" dedim. Bir süre düşünür gibi yaptı ve cebinden telefonu çıkartıp bir numarayı aradı . Telefonda ki kişi açmış olmalı yüzünde alaycı bir bakış vardı. Beni bataklığına çeken o gözleri  sadece izledim . onun söylediği sözler ile kiminle konuştuğunu anladım "Sana bir süre müddet vermiştim hatırlıyor musun? Sen paramı getirmedin bende onun yerine kızını aldım. Tam karşımda elleri bağlı bana bakıyor paramı getir kızını al Orhan " babam ile konuşuyordu . Söylediği söz ile babamın kahkaha sesi o kadar gürdü ki telefondan dışarı vurdu. İşte onun gözleri siyahın en dibi olmuştu , çenesini kıracakmış gibi sıkıyordu.

 Babamın sesi duyulmuştu tekrardan "Meyra senin olsun al , zaten ben ondan yeterince sıkılmıştım . Annesinden de çok sıkılmıştım bereket erkenden kurtuldum." işte canımı acıtan beni tekrardan o iğrenç geçmişe götüren ve içime intikam dolduran o ağır cümle donup kalmıştım kulaklarım çınlıyordu bir süre durduktan sonra intikam beni geri getirmişti. O ise babam olacak adama deliyordu . Telefonu sinirden kırmıştı resmen kükrüyordu bana dönüp kulağıma eğildi ve "Bak beni iyi dinle seni şimdi öldürmeyeceğim, yeri ve zamanı var şimdi benimle geleceksin o şerefsiz baban benim sinirlerimi bozdu ama ben babana öyle bir görüntü atacağım ki aklı şaşacak ." dediğinde işte şimdi korkuyordum aklıma gelen şey olmasından korkuyordum. 

CehennemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin