Chapter 1 - Bevezető

976 49 20
                                    

A Hold korongja messziről világít az éjfekete mennybolton, s a csillogó világossága utat törve magának, árad szét mindenütt. Egy aprócska fakunyhó áll a háborgó tenger homokszemcsés partján. A deszkaház résein beszűrődik az éjszaka urának bús fénye, árnyékot vetve a fiatal lány arcára. Pillái alól még a ragyogó csillagokat tekinti, majd hamar megtalálja az álom jóleső csókja, amibe beleveszve zuhan a megnyugvást ígérő illúzióba. Az éj csendjét csak a partot ostromló hullámok hangja zavarja meg. Minden békés, s ez a harmónia teremti meg a az üdítően remek idillt. A távolban furcsa hangok zajait lehet hallani, amire a lány is felkel a vízióból. Egyre hangosabban lehet hallani a kellemetlen zörejt, majd mintha leszállna valami az égből. Az ifjú felpattan a gondosan megvetett ágyáról, majd kikapcsolt lézerkardját veszi magához. Kilép a friss, éjjeli szellőbe, ami csíntalanul belekap rakoncátlan fürtjeibe, s ruhájába. Az új jövevény szállítóját látja, rajta az Első Rend szigorú címerével. A lány szívverése kétszeresére gyorsul, s puha, rózsaszín ajkai kiszáradnak. A harci űrhajó rámpája lenyitódik, majd a fehér gőzben megjelenik egy tucat rohamosztagos, mögöttük erőérzékeny,vezetőjük, Kylo Ren.

- Ahogy látom, nem sikerült nagyon elmenekülnöd, hercegnő - szól a lányhoz a maszkos.

- Épp ideje volt ez lerendezni köztünk, Ren. - sziszegi emelt fővel.

Az ellenfelek farkasszemet néznek az Isten háta mögötti bolygón, ahol a hölgy meghúzódott.

- Nem kell itt semmit sem lerendezni. Velem jössz, és átállsz a Sötét oldalra. - ejti ki a szavakat gúnyosan.

- Inkább a halál - csukja be a szemeit a hercegnő. A válaszra hiába vár, viszont a nyaka körül fojtogató szorítást érez, s kipattannak a szemei. Odakapja kezeit, s fuldokol, miközben a sötét ruhás Kylo Ren élvezve a látványt, fojtogatja tovább az ellenségét.

- Uram, a Legfőbb Vezér azt mondta, élve vigyük a bázisra - kezd el beszélni egy katona.

A maszkos elengedi a lányt, aki a földre rogyva fogja nyakát, s közben a világ forog körülötte, elterül, s elsötétül minden, a fiatal számára a finom szemcsén homokban.

- Mi legyen vele, uram? - kérdezi az egyik ijedt osztagos.

- Maguk menjenek fel a hajóra, én nem sokára jövök - int Kylo, majd a lány teste fölé hajol, és suttogva megszólal - Sok fejfájást okoztál nekem, hercegnő, de mostantól én leszek az aki irányít - mondja, azzal karjaiba veszi az eszméletlen lány könnyed testét.

A hajóra felérve a harcos leteszi a hölgyet az egyik ülésre, majd elindulnak a végtelen és sötét galaxis adta rejtélyes bolygóra...

Az Erő HercegnőjeWhere stories live. Discover now