Chapter 7 - Folytatás

368 28 23
                                    

Teljesen nyugodt csend honol az egész hajón, s bábként tartott rohamosztagosok páncélzata csapódik egymásnak a széles, fekete folyósókon, miközben járőröznek, s csak Adalynn puha talpainak surlódása hallatszódik. Az erőérzékeny lány észrevétlenül lopakodik szobájához vezető kihalt labirintusban, közben pedig sűrű gondolatai cikáznak túlzsúfolt elméjében.

Remélem nem kapnak el, mert akkor nekem annyi - foházkodik magában a hölgy.

Tovább lépeget a hajó azon hatalmas szárnyában, majd befordulna egy következő kivilágítatlan átjáróba, de egy kemény mellkasnak ütközik, majd hátratántorodva tekint fel a sötét alakra. Apró, rózsaszínes ajkait eltátva mered tovább a magas férfi körvonalaira, aki letekintve rá, ugyan csak meglepve néz.

- Bocsánat - szapadkozik halkan a megilletődött erőérzékeny.

- Semmi gond, Adalynn Hercegnő - húzza mosolyra a száját Hux tábornok - De megkérdezhetem, hogy miért jár erre az éjszaka közepén?

- Igazából ezt kérdezhetném én is! - vág vissza meggondolatlanul a hölgy. - Vagy is, most jöttem el a gyengélkedőből, és mennék vissza a szobámba - próbálja leplezni pillanatnyi zavarát a hercegnő.

- Magának még pihennie kéne, hölgyem. Tudtommal holnap engednék el az orvosi szárnyból - húzza győzedelmes mosolyra száját a tábornok, bizton állítva magában, ezzel a kérdéssel megfogta a lányt.

- Úgy gondoltam, hogy éppen megfelelő az egészségi állapotom, ahhoz, hogy újra szolgálatba álljak, így mesterem tovább taníthasson - monológja végén a fekete egyenruhás férfi tekintetéből kicsalva egy elismerő pillantást.

- Akkor hát, rendben. További kellemes pihenést, Adalynn hercegnő! - int Hux tábornok, azzal elindul úticéljához.

- Önnek is! - int a lány, azzal lábait szedve siet a hálótermébe.

Mikor odaér, halkan benyit a sötét szobába, majd belép, s körbekémlel ott. Minden nyugodt, s a galaxis fénye bevilágít az űrbéli hajóra. Komótosan odalépdel fekete ágyához, majd oda belezuhanva merül el egy mély álomvilágban.

×××

A hölgy halkan szuszog, s karcsú teste köré van csavarva egy fekete pléd. Haja gubancos az éjszakai forgolódások miatt, így sötét fürtjei arcába hullanak. A szobában nem csak ő van, a heverő mellett egy mérges férfi áll, karba tett kézzel.

- Meddig kell még tűrnöm ezt, Adalynn? - toporog, miközben figyeli a lány minden rezdülését.

Az alvó, viszont nem válaszol. Csendesen szuszog nyugodt álmában, amit Ren minden áron meg akar zavarni.

- Figyelsz te egyáltalán, Ady? - rázza meg az ágyban fekvő vállát.

- Hmmm.. - morogja a Hercegnő.

Végül a fekete ruhás utolsó mentsváraként megszólal. - Ha nem kelsz fel, nem beszélhetsz Rey-el - sóhajtja

Adalynn, mint akit megráztak, ugrik ki puha matracából...

https://youtu.be/jajfEKBA998

Hali!

Nem lett valami jó, de remélem megfelel! Mellékeltem egy linket is, amit nem tudom, hogy meglehet-e nyitni, de ha tudjátok, akkor mindenképp nézzétek meg! Szép napot! :)

Az Erő HercegnőjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz