- Hát ő az... - képed el Snoke fővezér.
- Mi vagyok én? - pillant fel idegesen Adalynn.
- A jóslat igaz. Azonnal zárassátok be őt, és kezdjétek meg az átképzését a sötét oldalra! Senki nem mehet be hozzá, csak Hux tábornok és a tanítványom! - mennydörgi a vezér, azzal az erő segítségével kitaszítja őket a hatalmas csarnokból.
- Mégis mi volt ez? - fekszik a hölgy a padlón elterülve kómásan, miután nagy csattanással a földre esik.
- Mint látjuk, valamilyen jóslat részese vagy - feleli Kylo, miközben a talajról támaszkodik fel.
- Erre én is rájöttem... - súgja lemondóan Adalynn.
- Keljen fel, kisasszony, mint hallotta cellába záratjuk magát, és átképezzük önt. Sajnálom - suttogja Hux tábornok, azzal felsegítve a lányt, indulnak el a börtönszárny felé.
~÷~
- Maga elmehet a parancsnoki hídra, nem kell a segítsége, Artimage - szól oda Kylo, s besétálva a lánnyal a szárnyba, hagyja faképnél a tábornokot.
- Gyere! - hívja Adalynnt Kylo, s magával húzva, viszi a rácsok között éberen figyelő rabok cellája mellett.
A silány börtönben vaskos rácsok fogják maguk közé lakójukat, s a levegőben áporodott szag terjeng. Mindenféle faj megtalálható a hajón, s ember is alig van a fogvatartottak között. Mind őket nézi, s kijebb merészkedve a homály védő karjaiból, tekintik meg még jobban. Hirtelen állnak meg egynél, majd Kylo oda bevezetve a hölgyet, hagyja magára őt. Adalynn csak leül a poros talajra, majd szemeit behunyva várja sorsa következő szakaszát, míg mestere el nem tűnik.
- Hát te mit keresel itt? - kérdezi az egyik bezárt, mire a lány szemhéjai kipattannak.
- Jól hallom, hogy te vagy az? - tekint ridegen a hercegnő Rey-re.
- Persze, hogy én. Ki más? - nevet fel a jedi - Nem válaszoltál a kérdésemre.
- Mert még mindig semmi közöd hozzá - fújja ki a levegőt a trónörökös - Kiderült, hogy egy prófécia rólam szól, vagyis az erőmről, ami átjár, emiatt veszélyben érzi magát a Fővezér, így becsukatott - sóhajt.
- A lány, kiben a jó, s a rossz, a sötét és a világos egyenlő arányban oszlik el, s ha nem téríti át a gonoszt a jó oldalra, megöli? - kérdezi az Ellenállás híve.
- Valami ilyesmit mondott Kylo.
- Eddig akkor teljesen pártatlan vagy. Akkor miért vagy még mindig itt? Mi tart vissza?
- A családom. Nincs hova mennem, ha visszatérek a szülőbolygómra, akkor megkoronáznak, férjhez kell mennem, pedig ez mind a húgomat illette volna meg - kezd el mesélni a hölgy.
- Folytasd - kéri Rey.
- A testvéremet, Eloira-t tizenkettő évesen megtámadta egy gyors lefolyású, halálos betegség, amire nincs gyógymód a mai napig sem. Kisebb erő volt a húgomban, emiatt bírta még tizennégy éves koráig, mikor meghalt. Ennek már három éve, s ő megérdemelte volna az életet. Fényes, királyi esküvő, koronázás, boldog házasság, és utódok illették volna meg őt. Még a vőlegénye, Escart is szerette, akivel ha visszamegyek, kényszerházasságot kell kötnöm. Anyám, Zedria, s Apám, Marfin, parancsára, akiknek a vérvonal továbbvívése a fontos, nem fogom meggyalázni a szeretett kishúgom emlékét. Menekülök az életem elől - fejezi be könnyben ázva a hercegnő az élete történetét...
~÷~
Hali!
Ez egy kicsi epizód, ami nem viszi előrébb a történet szálát, de kicsit jobban megismerhettétek a szereplőm családi hátterét! :)
Ha tetszett, jelezd nekem egy vote-tal és egy kommentel! :)
YOU ARE READING
Az Erő Hercegnője
FanfictionA fiatal, huszas éveiben járó, Adalynn hercegnő, az Aargau leendő trónörököse, megszökik a Jedi templomból, hogy az Erőt ami átjárja őt, ne szennyezze sötétség. Az Első Rend folyamatosan figyeli a lányt, Snoke Fővezér pedig második tanítványát látja...