1. Co z piątkiem?

5.1K 110 14
                                    

Środa 19:41
Właśnie kończę projekt tła na kanał Buddy. Jest moim dobrym przyjacielem z branży. Dał mi dużo wskazówek kiedy otwierałam firmę.
Kobieta z wypożyczalnią sportowych fur to jak robaczek na koncercie zespołu metalowego.

„Męska konkurencja cię zmiażdży"
„Ty się w ogóle znasz na tym?"
„Lepiej otwórz jakiś salon piękności, samochody zostaw facetom."

Właśnie tak motywujące słowa słyszałam od wielu ludzi. A teraz? Teraz conajmniej kilka razy w miesiącu dostaje od nich telefony, że chcą wypożyczyć jakiś samochód.
Sądziłam, że tytuł technika ekonomii nie wystarczy mi na prowadzenie tak dużej firmy, dlatego też chciałam iść na studia, które jak się okazało - tylko mi przeszkadzały.
Wiadomo - mogłam stracić wszystkie pieniądze, które zainwestowałam, wrócić do rodzinnego miasta z podkulonym ogonem i pracować w jakimś biurze rachunkowym.
Pieniądze - rzecz nabyta. Otworzyłam firmę, która jak się okazało cieszy się dużym powodzeniem.
- No witam pana prezesa - uśmiech pojawił się na mojej twarzy, kiedy odebrałam telefon od Buddy.
- Dobry wieczór pani prezes. Jak tam projekcik młoda?
- Właśnie skończyłam, zaraz ci go prześlę na maila.
- No elegancko, wielkie dzięki!
- Zawsze do usług mistrzu.
- Co z piątkiem? - zapytał, a ja już wiedziałam o co chodzi. Znów drąży temat, którego nie lubię, czyli zlot.
Need For Speed Cracow. Tiaa. Nigdy jeszcze się nie pojawiłam. Odkąd się znamy błaga mnie co tydzień, mówi, że się marnuje, że firma zyskałaby nowych klientów, a ja? Ja naprawdę się tam jakoś nie widzę.
- Jakim piątkiem? - znowu gram głupa.
- Ty już dobrze wiesz. Błagam cię, Julia. Masz już zasięg, ostatnio dużo ludzi się o ciebie pytało.
- Mianowicie?
- Dlaczego nie jeździsz na zloty no! Chcą cię poznać, zobaczyć twój samochód...
- Popatrzeć na mój tyłek, zapytać o numer telefonu, umówić się...
- To swoją drogą, ale przecież nie wszyscy tacy są.
Na zlotach są raczej w większości faceci. Jak wiadomo główna rolę grają tam auta, ale raczej nie spotyka się tam samochodów, gdzie właścicielką jest dziewczyna.
- Zrobiłabyś furorę! Nie ma tam żadnej dziewczyny z takim samochodem jak twój...
- No i właśnie o to chodzi... Nie chcę robić furory - odparłam.
- Bo? - zirytował się.
- Po co? Wolałabym pogadać na spokojnie, pooglądać. A tam jest mnóstwo ludzi, jak mnie zobaczą za kołkiem Mustanga to się zlecą jak muchy do gówna! - zaśmiał się głośno na mój żart.
- Julia... tam jest pełna kulturka, naprawdę. Będę tam z tobą, gdy tylko będziesz chciała mogę ich odgonić albo wrócimy do domu, hm?
- Zobaczę, ale może jeszcze nie w tym tygodniu, dobra?
- I znowu będziesz odkładać. Już cię trochę znam gagatku.
- Nie no serio, jeszcze nie w tym tygodniu. Mam dużo pracy, wiesz, że biorę nowe auto na firmę.
- Wiem, wiem. Dobra, ale nie odpuszczę ci. Naraska młoda!
- No siema.
Weszłam na Instagrama, ponieważ chciałam odpisać na kilka komentarzy pod zdjęciem Supry, którą mam na stanie od miesiąca.

@agent_98 Napewno dobrze śmiga! 🚗
@hapyolek Dobry wybór, będzie miała wzięcie perełka 🔥
@krzaczq ile za 2 dni?
@uniquerent_company odpowiedział/a
6 stówek z pełnym bakiem byq! 😎
@poczciwykrzychu Pośmigałbym chętnie z taką! Wolna na piątek? 😜
@uniquerent_company odpowiedział/a
Wolna od 18! Zapraszam na DM 🔥🖐🏻
@budda.7 Ale czy @poczciwykrzychu miał na myśli furkę czy właścicielkę furki? 🧐😂
@poczciwykrzychu odpowiedział/a
@budda.7 Ja to bym najchętniej obie na ten piątek wziął 😂😂
@budda.7 odpowiedział/a @uniquerent_company Chyba nie masz wyjścia młoda 😁 Pamiętaj jak Cię uczyłem „klient nasz pan" 👌🏻😂
@uniquerent_company odpowiedział/a @budda.7 Nie sądziłam, że będziesz komuś płacił za to, żeby mnie wyciągnąć na zlot... nie ładnie 🧐🥺
@poczciwykrzychu odpowiedział/a @uniquerent_company Z własnej woli to robię! 😂😂

MIŁOŚĆ W LEASING | PoczciwyKrzychuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz